Ja, zeker een aanrader! Ik denk dat ik even wat kaarten af ga halen, mooie voorbereiding voor de Matthäus Passion zaterdag :)

ik had de laatste kaartjes... maar ze zou weer bestellen, dus je kunt ff bellen naar 0503126749 of ze er al zijn!

Dan was jij me voor, potverdikke!

Ik heb nog twee kaarten over. Is er iemand die belangstelling heeft?

Ik misschien wel. Bel je morgen wel even.

Er zijn weer gewoon kaartjes te halen hoor, ik heb er ook een paar afgehaald.

Ik heb een gruwelijke hekel aan de combi Pasen en treinreizen gekregen... Kan iemand hier morgen even zeggen hoe mooi de crucifixion was? Dan weet ik wat ik gemist heb.

Stieneke, bedankt! Geniet ervan morgen!

Mausie schreef: Ik heb een gruwelijke hekel aan de combi Pasen en treinreizen gekregen... Kan iemand hier morgen even zeggen hoe mooi de crucifixion was? Dan weet ik wat ik gemist heb.

Ik vond het erg mooi. Ookal zat ik een beetje achter de pilaren en kon ik niet erg veel van zien. Het was een toffe combinatie van het koor, de tenor en bas, orgel en een paar verzen met de gehele kerk (gemeente). Het was mooi om het hele verhaal zo aan te horen en mee te lezen, daarbij heeft die Stainer ook mooi de boodschap verteld. Kortom indrukwekkend, vooral wanneer het dikke duisternis wordt...

Overigens heb ik na daarna op kwart over 5 de trein gehaald en lekker ruim kunnen zitten, sterker nog, ik was in een recordtijd bij mijn ouders.

Ik heb gister ook nog wel gekeken naar de Mattheus Passion, maar dat is toch weer heel anders, sowieso veel muzikaler en veel langer. Koos hoe was het live in 'the martini'

Vond het ook erg de moeite waard! mooie uitvoering, subtiele dynamiek, indrukwekkend. De mattheus zou ik het idd niet mee vergelijken, dat blijft toch andere (meesterlijke) koek (heb nu de markus opstaan en die is trouwens ook erg mooi!) maar verder dikke prima!

Tip voor toekomstige martinikerkgangers: niet boven de hitteroosters gaan zitten..

Robben schreef: Ik heb gister ook nog wel gekeken naar de Mattheus Passion, maar dat is toch weer heel anders, sowieso veel muzikaler en veel langer. Koos hoe was het live in 'the martini'

Waanzinnig mooi. Sowieso is de muziek indrukwekkend en ontroerend, maar dit was ook nog eens een schitterende uitvoering (Pieter Jan Leusink). Geweldige koren en vooral goede solisten. Drie uur kippenvel zeg maar...

Morgen bevrijdingsfestival op de drafbaan in het stadspark!

LA KINKY BEAT 13.00 - 13.30 uur
LPG 14.00 - 14.45
Brace 15.00 - 15.30
C-Mon & Kypski 15.50 - 16.35
Bufu Sanna 16.45 - 17.00
Culcha Candela 17.00 - 18.00
Puppetmastaz 18.20 - 19.15
Zita Swoon 19.40 - 20.30
GEM 21.00 - 22.00
Infadels 22.30 - 23.30

wow LPG in het voorprogramma van Brace, dikke vette waanzin

misschien maar n kleine detour maken op weg naar alkmaar voor lpg.

Zondag om 17.00 uur is er weer een cantatedienst in de Nieuwe Kerk. 'Missa sopra l'aria della Monica' van Girolamo Frescobaldi (1583-1643) wordt uitgevoerd.

www.nieuwekerk.org/cantatediensten/cantatediensten.html

Aanstaande zondag wordt in de Lutherse Kerk om 10.00u ook een mooie cantate uitgevoerd door het Roden Handel Chorus: Bach's BWV 117, "Sei Lob und Ehr dem höchsten Gut".

Aanstaande zaterdag, 13 mei, een vet jazz optreden van Dian met "Jazz in a purple tone"!!!

Om 21.30u in de Coffeebreak aan het Zuiderdiep. [/b]

Zeg Stieneke, op onderstaande website kun je stemmen voor jouw avatar: 'Het meisje met de parel' van Vermeer. Na 'de grootste Nederlander' kan nu ook een volslagen irrelevante keuze gemaakt worden voor het mooiste schilderij...

Inderdaad Stieneke :)!

Jazz in a purple tone bestaat uit een pianist: Jorn (die was er ook tijdens de laatste kleinkunstavond), een bassist (Erwin), een drummer (mijn studiegenootje Lielian, inderdaad een vrouwelijke drummer ;)) en ik.
We gaan dan allerlei standards laten horen en volgens mij gaat het een leuke avond worden!
Tot dan!

Ik kom!
Ik stem!