Ga in ieder geval niet The Terminal met Tom Hanks kijken!

Maar wel The Terminal met Catherina Zeta-Jones. Ik vond 'm best leuk...

filmtip voor als je weinig tijd hebt.... huur Elephant en zet em op ffwd, dan pak je de dialogen nog prima mee en het voorkomt dat je een half uur naar een of andere niet ondergaande zon loopt te staren

Micky Hotlove schreef: filmtip voor als je weinig tijd hebt.... huur Elephant en zet em op ffwd, dan pak je de dialogen nog prima mee en het voorkomt dat je een half uur naar een of andere niet ondergaande zon loopt te staren
] oh die leek me juist wel mooi...maar niet dus? hoe was het in het museum trouwens, of toch niet gegaan? :P
christine schreef: ]

tsja mooi....er gebeurt bijzonder weinig en voor de sfeer of de briljante quotes hoef je het ook niet te doen.

museum is em niet geworden helaas, stadjerspas kwijt

Ook een aanrader the lion king the musical!! Echt supertof!

Nog iemand naar Diaghilev geweest? Had er namelijk vrijdag op kosten van m'n baas heengekund, maar had helaas al andere verplichtingen. Ben wel benieuwd of ik wat gemist heb.

Geertsma schreef: Nog iemand naar Diaghilev geweest? Had er namelijk vrijdag op kosten van m'n baas heengekund, maar had helaas al andere verplichtingen. Ben wel benieuwd of ik wat gemist heb.

volgens mij mithrandil, als ik haar post op het paars forum zo lees!

agent_Fox_Mulder

Wat ook erg gaaf is, het komende concert van REM in AHOY helaas zijn er geen kaartjes meer.

Zeker ben ik naar het Diaghilev Festival geweest. Het was heel tof, ik ben naar een concert, een opera en naar een ballet geweest. De laatste twee had ik nog nooit eerder meegemaakt, wat het extra leuk maakte.

Wat het nog leuker maakte is dat ik er niet voor hoefde te betalen... studenten mochten gratis de kaarten die overbleven afhalen... 8)

ro schreef: Weet nog niet of ik heen ga, maar lijkt me zeker een aanrader.

Jorien en ik ga iig wel heen.

Geertsma schreef: Nog iemand naar Diaghilev geweest? Had er namelijk vrijdag op kosten van m'n baas heengekund, maar had helaas al andere verplichtingen. Ben wel benieuwd of ik wat gemist heb.

Studenten konden sowieso gratis...:lol:
En je hebt be-hoor-lijk wat gemist!
Zelf ben ik naar een uitvoering van het Tchaikovski Symphony Orchestra, Helikon Opera en Ballet de Bordeaux geweest. Wondermooi allemaal. Overigens heb ik het samen met mijn lieve zusje Mithrandil ondernomen idd. Weinig GSV-ers gezien, behalve am. van Hoek. Jammer.

xenophon schreef: [..] Studenten konden sowieso gratis...:lol: .

en dat hoor ik nu pas, jammer anders was ik ook wel gegaan :(

Voor de fans van :!: Neal Morse (uit de VS.) :!: onder ons:
Donderdag 10 febr. in Amersfoort een gratis concert!!!
:?: Meer info bij Julian Hindriks. :!: Zeker de moeite. :!:

(er zijn al 2 concerten geweest en ze schenen supergaaf te zijn!!!) 8)

Mis dit vooral niet!!

Zo zijn de regels | Jurgen Tiekstra en Paul Boon (2004)

Intrigerend documentaireportret van de 28-jarige Hans van Ree. Hans wil bij het verzorgen van zijn goudvis, het opruimen van zijn woning en het huren van een video niet bepaald worden door regels van buitenaf. Hij neemt de kijker mee naar zijn favoriete plekken in zijn woonplaats en geeft blijk van een vrijdenkersmentaliteit. Na afloop is gelegenheid te spreken met de makers.

Aanvang 20:30 uur, entree 3,- euro

Avee schreef: Mis dit vooral niet!! Zo zijn de regels | Jurgen Tiekstra en Paul Boon (2004) Intrigerend documentaireportret van de 28-jarige Hans van Ree. Hans wil bij het verzorgen van zijn goudvis, het opruimen van zijn woning en het huren van een video niet bepaald worden door regels van buitenaf. Hij neemt de kijker mee naar zijn favoriete plekken in zijn woonplaats en geeft blijk van een vrijdenkersmentaliteit. Na afloop is gelegenheid te spreken met de makers. Aanvang 20:30 uur, entree 3,- euro

Vrijdag 11 februari, toch?

Ja, in het USVA gebouw, als ik het wel heb.

Je moet inderdaad naar Zo Zijn De Regels gaan. Om 20:30 uur op vrijdag 11 februari in het USVA-theater. Een fantastische film.

moeten daar ook kaartjes voor worden gekocht in de voorverkoop?

nog een tip:
Internationaal Filmfestival Rotterdam heeft ook een 'dependance' in Groningen. Duurt van 03 februari tot 06 februari. Films worden gedraaid in Images, en een paar in het Grand Theatre (Grote Markt) en Vera.
Losse kaarten: 7E, reserveren : 050-3120433.
Internet: -> links klikken op IFFR.
Volgens mij zijn oa Demi-tarif en Nobody Knows wel aanraders. Ook Turtles can fly is wel mooi denk ik:In een tentenkamp aan de Turks-Iraakse grens wachten gevluchte Koerdische kinderen uit Irak op de Amerikaanse invasie die nu ieder moment wordt verwacht. De dertienjarige Soran is geliefd in de kleine gemeenschap. Door een aanval met chemische wapens heeft hij verminkingen opgelopen, maar nog steeds is hij handig met elektronica. Mooi sober verhaal over hoe kinderen zich staande houden onder de meest deerniswekkende omstandigheden.

Ik zag net trouwens op de site dat er al heel wat voorstellingen volgereserveerd zijn..