Jackass! Idd, dat woord zocht ik!

klopt! het wordt ook gedaan door 2 mensen van jackass........... dus je kunt het niveau wel raden

Ook leerzaam: een giraffe heeft een tong van ongeveer 60 cm en met een paar stelten kom je er prima bij. Een must see voor de (andere) dierenliefhebber...

Ook zoiets ja............. tongen met een giraffe ik merk dat hier een oplettende kijker aanwezig is..

HET MAG WEER!!!!!!!

http://www.bbc.co.uk/cgi-perl/whatson/p ... 4_12232_30 voor de tijden, zender enz. :!: :!: :!:
Jurrian schreef: HET MAG WEER!!!!!!!

Voor de echte die-hards: Alternative Love op zn Engels, elke werkdag 19.20u BBC2: Three's a crowd! Same sh*t, same package. Lucy had het al aardig in de gaten: "I like him, but I'm not sure if I fancy him", na een stevig partijtje dammen en een potje vier op een rij, meteen al een sprankelende match tussen Finn en Jaime.

Harry, dank voor deze gouden tip.

Adwin schreef: [..] Harry, dank voor deze gouden tip.

Jij ook bedankt, daar gaat mijn imago.

hee dit programma is nog een goed alternatief ook! beter dan cash&carlo en helemaal het einde voor hen die niet een paar week/maand zonder AL kunnen... de kamers zijn groter, de presentatrice legt alles tot in details uit (hopelijk niet elke aflevering) maar verder is alles hetzelfde.
En.... ze laten zelfs de volgende kandidaat al zien aan het eind vh programma!! als dat geen argument is om te gaan kijken....

Ik kijk RTL-boulevard altijd maar gewoon af nu... Best lachen, maar liever AL natuurlijk. Enne, de engelse variant? Daar begin ik maar niet aan ik heb een hekel aan shoppen.....

Er zijn zeker drie betere opties dan de Engelse AL. Op Nederland 1 is altijd Man bijt hond, harstikke lache. Op Nederland 3 is Papaul en hoewel ik die vent niet echt mag heeftie best een aardig programa. En natuurlijk hét programma voor 19:00 uur: BBC 2 The Simpsons!

minkcie schreef: hee dit programma is nog een goed alternatief ook! beter dan cash&carlo en helemaal het einde voor hen die niet een paar week/maand zonder AL kunnen... de kamers zijn groter, de presentatrice legt alles tot in details uit (hopelijk niet elke aflevering) maar verder is alles hetzelfde. En.... ze laten zelfs de volgende kandidaat al zien aan het eind vh programma!! als dat geen argument is om te gaan kijken....

ben jij ook al weer verslaafd?
Tegenwoordig weer vaste prik, na 20 minuutjes cash & carlo of the simpsons. Heerlijk, oude tijden herleven!

Wel jammer van die knakker gister trouwens, na een dag meteen al zijn kamer uit bij de middernachtscene, maar goed, vandaag heeft hij keus uit twee Engelse 'schonen'.

K%S schreef: Nederland 1 is altijd Man bijt hond!

Ja dat vergeet ik dus altijd he! Goed dat je het zegt, vanavond ga ik het kijken, tof!

Sabine schreef: Ik kijk RTL-boulevard altijd maar gewoon af nu... Best lachen, maar liever AL natuurlijk.

Liever AL dan het beste programma dat momenteel op Neerlands TV vertoond wordt? Waar gaat dit heen? Geef mij Beau en Albert maar! Lang leve RTL Boulevard!

Rik Torn schreef: [..] Liever AL dan het beste programma dat momenteel op Neerlands TV vertoond wordt? Waar gaat dit heen? Geef mij Beau en Albert maar! Lang leve RTL Boulevard!

Ja, ik ging ook voor de combi! RTLboulevard tot een uur of 7 en daarna AL, dat is het allerbeste! Enne doe mij Beau maar......

Vriend Niels

Doe mij Irene van de Laar maar...

Een goede combi is tegenwoordig ook RTL Boulevard tot 19:00 en dan overschakelen naar PaPaul, wil ook nog wel is leuk zijn.

Jongens, is The Simpsons bij de huidige generatie dan zo onbekend? Treurig...

Gister zag ik bij Papaul trouwens wel een heel leuk vrouwtje praten met Prins Bernard. (Dat vond ZKH ook.)

Keek jij dan niet The Simpsons????

Sabine schreef: Keek jij dan niet The Simpsons????

Oeh wat zijn we scherp... Maar The Simpsons is van 19:00 tot 19:20.

Alternative love... Het mag weer!!