Geweldige aflevering! De ene keer picknicken in de ijzige koude, de tweede keer erop uit met de huifkar in de ijzige koude! Het meisje, volgens mij genaamd Kelly, trapte onze behaarde vriend Boksy flink op zijn pik door niet te verschijnen bij de middernachtceremonie. Haha lekker pûh! Arrogante lúl, dat is-ie! Mooi beetgenomen, o zo.

Ik ga NU mijn tentamens leren man!

Jurgen en koos: waar zijn jullie eigenlijk?
Omdat er in het weekeind geen alternative love of de simpsons op zijn wil nog niet meteen betekenen dat jullie je taken niet hoeven te vervullen!
Ik wil koffie!! met speculaas. (morgenochtend dus vanaf 11.30u)

Jij bent aan de beurt voor de speculaasjes deze week, lullo. En ik ben er vanmiddag niet met de Simpsons helaas, Alternative Love misschien wel...
En ga eens tentamens leren man!

Jurgen, waar blijft die videorecorder nou???

Ik snap niet wat je nou aan het zeuren bent, man. Zorg jij er eerst maar eens voor dat we een dvd hebben die we in de dvd-speler kunnen stoppen. Volgens mij ben ik de eerste die al zover is gekomen, al hebben we mijn dvd (Donnie Darko) nog steeds niet aanschouwd.
Verder ben ik in onderhandeling met mijn ouders over de overname van een strijkijzer. We zijn het echter oneens over ons gezamenlijk standpunt inzake de kwestie Irak.

Mag ik je er op wijzen dat je al beloofd hebt om donderdag dat strijkijzer mee te brengen (zou het eerste zijn wat je hier in de melk brokkelt...). Je stelt dus je Iraq-standpunt maar tijdelijk bij!

Ideaal! Dat Jurgen nu zijn standpunt moet bijstellen omwille van een strijkijzer. Dat zegt ook wat over zijn standpunt! ;)

Maar back on-topic, gisteren voor het eerst gezien dat programma. Wat een grap, kiest die gozer gewoon de verkeerde, dat blijkt alweer rond het uur van 12. Maar goed beetje vervelend dat ik weer moet kijken wie de volgende bewoner wordt, doen ze 's avonds nog marathon sessie, 4 afleveringen achter elkaar? .. pheww..

Pieter schreef: Maar goed beetje vervelend dat ik weer moet kijken wie de volgende bewoner wordt

je mag ook op je kamer gaan eten, hoef je niet te kijken.. :D

"vervelend" in positieve zin hoor ghans!

Pieter, dat van die marathon....je genialiteit komt weer even boven drijven. Fantastisch! Dat moeten we echt gaan doen! Iemand moet al die afleveringen opnemen of iets dergelijks, of we moeten er 10 aanvragen als dat kan. Dan kunnen we ons de hele avond vermaken!

Wat ook nog geweldig van alternative love is, is dat je gegarandeerd een mooi onderwerp hebt op feestjes en borrels (gister uitgeprobeerd). Moet je wel een aantal meisjes en Hans erbij hebben natuurlijk. Irak is al weer out, de senaatsverkiezingen voorbij en AL (das een afkorting voor alternative love) is VET IN en HIP!

P.s. Jurgen: ik heb nog 2 blousen die gestreken moeten worden... Daar stel ik jou dan maar persoonlijk verantwoordelijk voor!

Hoe gaat het met onze gezonnebankte gelhelden en gemene meisjes? Of is het programma eindelijk van de buis gehaald?

Het prgramma gaat volgens mijn bronnen eerst nog wel ff door. Het is zelfs zo erg dat ze een teamgenoot van mij zo gek hebben gekregen daaraan mee te doen. Dus een Fries, die nuchter zou moeten wezen, doet mee aan AL. Als het zover gevorderd is, denk ik dat het programma nog wel ff doorgaat.

Toni schreef: Biezema, welke huisgenoot was dat?

En bedankt hè Toni, alsof ik zo al niet aan m'n trekken kom.

Als nou elke dag iemand even bijhoudt wat er gebeurt, is het niet zo'n ramp om het een keer te missen shock :shock: ! het niveau gaat trouwens wel erg naar beneden daarzo,(beetje jammer) het gaat nu al over snoepjes van iemands ketting eten enz. jaja, de hoogstaande liefdestaferelen van tegenwoordig :D

annejo schreef: Als nou elke dag iemand even bijhoudt wat er gebeurt, is het niet zo'n ramp om het een keer te missen shock :shock: !

Nou 1 samenvatting die elke aflevering dekt is denk ik:

A: zo lekker geslapen?
B: ja, jij?
A: ja, ik ook
B: ben je nog uit je kamer gekomen gister?
A: nee, jij?
B: nee, ik ook niet.
A: nou wat zal het worden een man of een vrouw?
B: ik weet niet, wat denk jij?
A: ik weet heet het ook niet, wat hoop je?
B: ja een vrouw natuurlijk (gniffel, gniffel)
...
...
(deur gaat open)
A: hoi
B: hoi
C: hoi, ik ben C ik kom uit X en ben Y jaar
A: nou ik heb er zin in
B: ik ook
C: ja ik ben benieuwd
(op naar een of ander boring activiteit)
(ff tussendoor:)
A: ik vind C wel leuk, B moet wel erg haar best voor me gaan doen vandaag
B: ik zag dat A, C leuk vond, dus ik ga mijn best doen vandaag
C: ik geloof dat A mij wel leuk vond, maar ik ga toch mijn best doen vandaag
(nog een boring activiteit)
A: nou het was een leuke dag
B: ik vond het wel een leuke dag
C: ik vond het een erg leuke dag
(B en C wachten gespannen aan 1 tafeltje voor de beslissing van A)
B: zo, moment van de waarheid
C: ja, moment of truth
B: wat denk je?
C: ik heb geen idee, wat denk jij?
B: ik weet niet
(een of ander westernliedje klinkt en A komt uit zijn/haar kamer)
A: het was een moeilijke keuze, maar ik moest er een kiezen
(A gaat terug naar kamer en B en C draaien kaart met foto om)
B: ach, jammer
C: ja, jammer. Maar ik had het al wel verwacht
B: nou ik niet hoor
C: nou, ik ga dan maar. Het was wel een leuke dag
(kijk morgen weer)

Over het algemeen goeie samenvatting. Echter, je bent wel wat belangrijks vergeten Basti-aan. Vooral in het geval van twee vrouwen:

(A trekt zich terug op kamer, B en C kijken gespannen.)
B: Ik vind het wel spannend (en denkt: Bitch)
C: Ik ook (denkt: Vuile slet)
B: Eigenlijk wil ik het wel weten (denkt: Draai dat ding om pokkenwijf)
C: Ja ik ook wel (denkt: Stphr doe 't zelf)
B: Draai jij de foto om? (denkt: Enge trut)
C: Nee doe jij maar (denkt: Ik ga je slaan wijf)
B: Samen dan maar? (denkt: Straks raakt die barbie me nog aan)
C: Ok. Nu? (denkt: Val dood monster)
(B of C mag blijven en trekt de hatelijkste lach uit de kast. B of C mag niet blijven en vertrekt zonder afscheid.)

De Middernachtceremonie is ook altijd een toppertje. Je kunt het niet horen, maar iedereen weet natuurlijk dat de regisseur de arme deelnemers beveelt nagels te bijten, flink te ijsberen, op het bed te gaan liggen met de armen onder het hoofd, te zuchten, op het horloge te kijken en wat al niet meer. Erg aangrijpend...

Die Alternative Love-koorts die ik een lange tijd door mijn aderen heb voelen stromen, ebt enigzins weg. In het Maagdenhuis kijken we slechts The Simpsons om 19.00 h op de BBC onder het mom van 'we bekijken de middernachtsceremonie aan het eind nog wel even'. Maar dat schiet er dan ook weer bij in en zo komt er niks meer terecht van wat die prachtige Alternative Love-droom was. Dat iedereen op de hele wereld het programma zou kijken waardoor de haat en boosheid uit 's mans harten verdwijnen zou. Wat moeten we doen om de droom weer nieuw leven in te blazen!?

Die Marathon-uitzending lijkt mij wel wat, ik heb al veel te veel uitzendingen moeten missen, en nu ik hoor dat de Simpsons tegenwoordig op BBC te vinden zijn op dat tijdstip denk ik dat ik nog wel wat uitzendingen zal moeten missen. Dus wie meelt Yorin of ze ons even alle uitzendingen kunnen opsturen? Pieter heeft wel een grote Hd. in zijn computer waar toch alleen maar onzin op staat......

Leuk!! een heel weekend lang Alternative Love!

een heel weekend alternative love?! die samenvatting van bastiaan zegt toch wel genoeg! gaaaaaaaap! :?