Tolle schreef: he vriend, dat is een foto van guiseppe due, je loopt de boel te faken!

eeeej kijk dan es op de allereerste post van dit topic, van Koos want daar staat ook een foto van em!

idd, ik herken 'm aan die ketting van 'm.

maar hij had toch een match met hinkelina ofzo? ben benieuwd hoe het verder is gegaan..

Ik fake helemaal niets hoor, heb ik ook geen reden toe...maar dat is gewoon een nickname/bijnaam. Maar goed gelukkig zijn er nog mensen die iets verder kijken dan hun neus lang is...

minkcie schreef: [..] eeeej kijk dan es op de allereerste post van dit topic, van Koos want daar staat ook een foto van em!

Scherp opgemerkt. Weet ik eindelijk wie onze Rutger is. Altijd al willen weten...

pauljonathanpaulusI schreef: En op BBC -laten we eens flink door het slijk gaan- 2 The Simpsons.

Yuppp! daar ben ik net een paar dagen achter. Moeilijk om keuzes te maken...

Gewoon Te Simpsons kijken en als dat is afgelopen de laatste 10 minuten van AL meepakken.

Hee Rutger, ben jij het echt? De man die graag zijn tepels door zijn truitje laat priemen? Wicked!

Jurgen schreef: Die Rutger is echt de foutste accountamanager die je kan tegenkomen in deze wereld. Volgens 1 van de vorige kandidates, Marjolein (een schriel blond meisje met een mondomtrek van 50 centimeter en make-up om de ogen onder het motto van 'ik heb slecht geslapen') moest Rutger wel slim zijn dat ie zo'n baan had. Als je het mij vraagt, is die vieze player daar door zijn pappa neergeplant zodat die vader nog wat kan golfen af en toe. Te zien aan de abominabele kledingstijl van onze zonnebankhetero heeft hij de geblokte golfbroeken gejat van zijn vader. En dan die shirtjes: zijn tepels knallen het beeldscherm uit! Het is niet te geloven; dat die vrouwen zich niet bedreigd voelen door zoveel vrouwelijkheid! Nee, ze kruipen voor zijn voeten terwijl hij wat monotoon bromt dat "ie af en toe modelwerk doet, maar het heeft geen prioriteit voor hem". Nou breekt me de klomp: volgens mij ben jij geen prioriteit voor de fotograven mislukte corpsbal! Doe die slagtand-van-een-cavia-aan-een-touwtje van de plaatselijke rommelmarkt die om je gebruinpoederde nek af en verlaat ons beeldscherm! En: dat ze gaan bumsen bij een 'match' aan het eind van het programma (zoals Tom zei dat zou gebeuren) blijkt dus niks waar te zijn. Die slaapkamers zijn er puur voor de schijn! Trap er niet in, lieve mensen!

die rutger...
je kunt trouwens (mits je een afstandsbediening hebt) ook gewoon 3 programma''s tegelijk volgen: simpsons, man bijt hond en natuurlijk AL...

Wederom een 8, puur vermaak, mede dankzij de spontane input van die zingende saunabootzwerver (hou em in de gaten want hij gaat het maken..............tevens een tip voor de nieuwe diescie).

Ik wou dat die Joyce Tijl voor de 1e date had gekozen, ik had m wel willen zien crossen met zn dure maatpakkie aan.. :wink:

Wat ik raar vind is dat sommige mensen denken dat ze andere mensen kennen als ze degene een keer op tv hebben gezien.
jammer dat sommige mensen shallow zijn en niet verder kunnen kijken.
Ik heb toevallig meegedaan aan het programma altervative love en hoewel het net is het is een leuke ervaring en zeker geen act van wanhoop.
het lijkt er op dat jullie zelf maar mee moeten doen want met zo'n attitude krijgen jullie nooit iemand,
kijk eerst naar jezelf voor dat je wat zecht over een ander.

Wat ik raar vind is dat sommige mensen denken dat ze andere mensen kennen als ze iets van diegene op een forum hebben gelezen.

Oh ja. Zecht? :?

hinkelina schreef: Wat ik raar vind is dat sommige mensen denken dat ze andere mensen kennen als ze degene een keer op tv hebben gezien. jammer dat sommige mensen shallow zijn en niet verder kunnen kijken. Ik heb toevallig meegedaan aan het programma altervative love en hoewel het net is het is een leuke ervaring en zeker geen act van wanhoop. het lijkt er op dat jullie zelf maar mee moeten doen want met zo'n attitude krijgen jullie nooit iemand, kijk eerst naar jezelf voor dat je wat zecht over een ander.

Goed dat het een leuke ervaring kan zijn, prima. Het zou niks voor mij zijn, maar dat is persoonlijk.
Toch denk ik dat als je aan zo'n soort programma meedoet het niet meer dan logisch is dat je niet heel serieus wordt genomen omdat het programma zelf nou eenmaal niet heel veel inhoud heeft. Neem de reacties niet al te serieus, dat nemen wij het programma niet al te serieus (of andersom natuurlijk)!

O, en dat wij op deze manier nooit iemand krijgen? Ik zie genoeg mensen op dit forum met dezelfde mening als ik, leuke raakvlakken juist! :D

hinkelina schreef: Wat ik raar vind is dat sommige mensen denken dat ze andere mensen kennen als ze degene een keer op tv hebben gezien.

nou ik geef toe dat ik Clyde, 'onze' drukke klerenverkoper uit Zwolle, niet echt heel goed ken, maar ik kon toch wel zien dat hij geen zonnebankje nodig had... 8)

Ik vind het wel leuk als ik lees hoe mensen schrijven, ook al gaat het zelfs over mij. En ik werd toch ff een partij afgemaakt op dit forum haha.
Ik weet wel beter, zoveel goede reacties van mensen die mij wel kennen.
Inmiddels heb ik al weer aan 2 andere tv-programma's meegedaan; nav dit programma ben ik gevraagd door Endemol en er zit weer wat aan te komen dus.

Wat mensen dus ook schrijven, of dat nou jaloezie is of dat iemand zoiets persoonlijk zelf niet zou doen. Het zou saai worden als we allemaal hetzelfde doen of denken toch?

En dit forum moet je idd niet altijd even serieus nemen...

Ik geloof dat je het redelijk begrepen hebt rutger (behalve dan dat van die jaloersheid denk ik, maar goed ik ben natuurlijk maar 1 persoon die op dit forum post, misschien dat de rest wel jaloers is? :shock: )......

Het is wel fantastisch dat Hinkelina én onze getepelde accountmanager Rutger beiden op dit forum zijn verschenen. De wereld is klein als je op je eigen naam zoekt. Ik moet zeggen dat ik Rutger sympathiek vind overkomen na de stortvloed van onheuse bejegeningen die menigeen over zijn tv-persoonlijkheid scheen te moeten uitstorten. Hinkelina snapte ik niet helemaal. Ze is niet totaal taaltechnisch ingeburgerd.
Rest de vraag: hoe is het gesteld met de match?
En voor Rutger: doe je nog modellenwerk & wanneer zien we je weer op tv?

hinkelina schreef: het lijkt er op dat jullie zelf maar mee moeten doen want met zo'n attitude krijgen jullie nooit iemand...

Ik zou echt zoooo graag mee willen doen met A.L.. Anders denk ik dat ik nooit iemand zal krijgen... O shit, ik heb al iemand... Laat maar.... Leuk, zijn er niet nog vrijgezellen op de GSV die mee willen doen. Dit is echt de kans van je leven.

O, en Jurgen, ik ben het helemaal met je eens!

Petra, misschien kunnen jij en Wim samen in AL gaan om de boel een beetje te saboteren, leuk!