inderdaad niet te geloven pronkjewail, dat er zo'n verstandige auteuur is.....

misschien leuk idee voor dit forum: voorspellen wat voor enorm foute date er de volgende dag weer komt, na het bowlen, de picknick, het samen schoenen uitzoeken (ook al een x kleren) of bijna nog erger, met een metaaldetector en een brandweerman over het strand struinen als Sil... kan het nog erger??? Volgens mij hebben ze binnenkort alle denkbare 'dates' wel gehad. Trouwens bij Dismissed waren er nog een paar zo mogelijk nog foutere: Op een opblaaskussen met opblaashandschoen boksen en zandkasteeltjes bouwen op het strand, hoe erg. :shock: ik dat ze morgen samen onkruid gaan wieden op de Dam in Adam en de tweede date zal waarschijnlijk iets zijn van samen aan de lopende band schroefjes op een subassemblage schroeven. Nog mensen met nog 'mooiere' opties?

mogelijke optie is samen afwassen in huize 835, maar dan moet het er niet zo grof aan toe gaan als eergisteren, met verbale verkrachtingen en dergelijke....

W2W schreef: Misschien dat Alternative Love zijn kandidaten zelfs selecteerd afgaande op het uiterlijk, wat bij Dismissed mijns inziens absoluut niet het geval is. Ik denk dat dit een belangrijke factor is, want waar geen fundament is kan immers ook geen relatie worden opgebouwd

nou, dan ben ik wel heel erg benieuwd wie dat uiterlijk beoordeelt!!

wie ben jij W2W?

Wat een knurft is er weer bijgekomen vandaag. beetje arrogant. En kinderachtig. Ik wil wel weer 's ene match!

W2W schreef: mogelijke optie is samen afwassen in huize 835, maar dan moet het er niet zo grof aan toe gaan als eergisteren, met verbale verkrachtingen en dergelijke....
Agnes schreef: wie ben jij W2W?

Pak de jaarbundel er maar eens bij, en sla hem open op pagina 72. Zoek nummertje 835 op (eventueel nog even in het roze gedeelte kijken), en trek je conclusie!

En nu weer on-topic:

Ja, inderdaad wat een knurft! (zonder het gezien te hebben ga ik ervan uit dat Agnes het bij het rechte eind heeft, en probeer ik de discussie op gang te houden)

Nou hier ben ik dan: Rutger. Ik moest er even bijkomen? Wat heb ik gelachen wat er over mij geschreven is zeg!!!

Supertof! Rutger in da House!

Wat een interesse voor ons forum zeg. Hebben jullie niks beters te doen dan je bezig te houden met 'Alternative Love'? Beetje zoeken naar je eigen naam, leuk hoor...

Ik keek via Google even op Alternative Love en zag dat er iets over mij geschreven was. Dus ik lees dit even...Waarom zo onaardig? Heb je niets misdaan toch?

Greetzzz

Dingen die op dit topic gezegd worden moet je doorgaans niet zo heel serieus nemen rutger!

Nee hoor, zo onaardig was het nou ook weer niet bedoeld. Gewoon een beetje opvallend dat er zoveel ex-alternative love deelnemers op dit topic te vinden zijn.

Maar dat vind ik wel spannend hoor! Al die BN-ers op het forum!

Ok, ik geloof je...never mind. ik ken deze hele site verder niet. Maar is dat zo joh? Zoveel ex-alternativers op deze site? Als ik al die verhalen lees, echt schitterend. Maar het is al een jaar geleden, dat mensen dat onthouden haha.

Jaar geleden, hoezo? Worden we opgelicht? Wordt het pas veel later uitgezonden dan?

Heej Sabine, wordt jij ook al zo aangetrokken door dit interessante onderwerp...?

Nee Sabine, je wordt niet opgelicht hoor, maar ik was in het eerste seizoen, in de 2e week en dat werd in maart 2003 uitgezonden.

Volgens mij denkt die gast dat Petra op zoek is naar Alternative Love.
Laat Wim het maar niet merken... :shock:

Ja het ik ben er echt dag en nacht mee bezig maar het is ook zo tof! Ik wilde een uur geleden al thuis zijn, maar dit kan ik niet missen, Rutger op het forum!

Rutger schreef: Nee Sabine, je wordt niet opgelicht hoor, maar ik was in het eerste seizoen, in de 2e week en dat werd in maart 2003 uitgezonden.

He gelukkig, ik dacht al als de mensen van AL al niet meer te vertrouwen zijn, waar moet dat dan heen?