Antwoord 1 - De match: Na de opnames 1 à 2 keer telefonisch contact gehad en daar bleef het bij. Waarom hou ik liever voor me, wil niemand beschadigen.
Antwoord 2 - Wanneer ben ik weer op TV te zien?: In december was ik op TV, ik was door Endemol gevraagd om mee te doen aan een Metamorfose bij V&D TV door de welbekende stylist Mari vd Ven gepresenteerd door Anette Barloo. Erg spannend, maar ook weer een erg leuke ervaring. Nu ben ik bezig met een nieuw programma, maar dat moet ik helaas nog even voor me houden. Maar ik zal het zeker op tijd op dit forum vermelden.

Thanx voor het compliment Jurgen!!!

Rutger schreef: Nu ben ik bezig met een nieuw programma, maar dat moet ik helaas nog even voor me houden.

Mag ik raden?
Door de metamorfose kun je nog een keer met A.L. mee doen.

heelijk, straks weer lekker 'priegelen' met ons stewardesje, misschien komt er wel een vent bij, kunnen ze samen bij haar priegelen. En wie het beste priegelt die mag blijven.

Priegelpriegelpriegel

Rutger schreef: De match: Na de opnames 1 à 2 keer telefonisch contact gehad en daar bleef het bij.

Zo zie je maar weer dat elk tv-programma ordinair zakkenvullen is. Werkelijke liefde wordt niet voor de camera geboren. Wat is nou de beweegreden voor sommige mensen om aan zulke programma's mee te doen? Rutger, wil je bij het tv-gebeuren gaan werken? Dan kan je het toch beter op een andere manier proberen? En: hoeveel kost het om van zo'n castingbureau lid te zijn? Lijkt mij ook wel wat.

Rutger schreef: Thanx voor het compliment Jurgen!!!

Graag gedaan. Hé, wat is jouw beeld eigenlijk van gereformeerden? Wist je al dat ze ook weleens tv kijken?

Rutger schreef: de welbekende stylist Mari vd Ven

Wie?

Vriend Niels
Jean schreef: [..] Wie?

Cultuurbarbaar!

Ja Nylez, moet je niet net doen alsof jij alles weet!

Iedereen die Mari niet kent mag je beschouwen als wereldvreemd.
Mari is die gladjakker die zijn baardje bijhoudt met pincet en nagelschaartje.

Oioioioioioioi! Ben zo beniewd wat er vanavond gaat gebeuren!

laat die twee een keer beiden de kamer uitgaan,.... eindelijk actie in de tent!!!

Das waar, tenzij er nu een sneaky verleider het huis inkomt!

Sabine schreef: Oioioioioioioi! Ben zo beniewd wat er vanavond gaat gebeuren!

aangekomen bij de tweede date....gaat de 29-jarige ondernemende sander nu voor de 6e keer een spannende date beleven met de 25-jarige Tessa of wordt het dit maal de kersverse kees meijer die de kans krijgt om de blonde haagse sportieve strandtentserveerster in te palmen met zijn met loze praat gepaard gaande weelderige krullenbos?

Tsja, toch wel jammer dat we 't vanaf volgende week weer moeten missen!! Dit dagelijkse liefdes(?)programma......

Sabine schreef: Das waar, tenzij er nu een sneaky verleider het huis inkomt!

Hmmm, dat lijkt mij niet gelukt. Zelden zo'n apart figuur gezien. Valt op vrouwen en Cor van Hout-types, wilt gelijk bepaalde ledematen laten zien, wil veel geld en claimt een pony te hebben, maar kan absoluut niet rijden!

die 20 jarige domkop dumpuuuuuh!!! :)

nou, heb ik nog wat gemist vanavond, een match bijvoorbeeld....??

Nee, die match was nu!

ja?! dus wel een match, dat was toch mijn vraag? :roll:

wat een retetof programma. ik heb met tranen in mijn ogen zitten kijken. en dit zeg ik niet vaak....

Liesje schreef: ja?! dus wel een match, dat was toch mijn vraag? :roll:

Sorry Liesbeth, niet echt lekker naar de datum gekeken, maar ja, ik was nog helemaal emotioneel van het langverwachte, edoch prachtige moment!