Ik wist wel dat ik op je kon rekenen Jurrian...... :D

ontzettende v-hals

onze brandweerman kon wel zien dat het koud was buiten...
jammer dat hij er morgen uit wordt gekegeld door onze bigbrotherKellylookalike

brandweermannen hebben inderdaad oog voor zulke dingen...... niet zo raar ook.... zetten altijd overal hun (koude) spuit op

Heb je een keer iets op tv waar iedereen iets over wil zeggen doe je er vervolgens niets mee...................waar blijft nou die SMS-BALK????

Vriend Niels

Zozo wat een fantastische aflevering is er weer aan de gang. Net werd Annet toch even verbaal verkracht door onze 'verliefde' brandweer man. En nu zit Natasja de 'onverantwoordelijke' brandweerman af te kraken: 9 van de 10 gesprekken gaan over hetzelfde. Echter deze meid ziet er volgens de brandweerman niet alleen dom uit maar is ook nog is eens dom: 'ik ben brandweerman en zij verkoopt schoenen dus wie heeft er nu verantwoording...'

agent_Fox_Mulder

Komen er ooit wel eens twee mensen hun kamer uit?

Ook dit keer zat onze brandweerman weer op zijn vaste stekkie maar zijn hete vlam ging wederom maffen...

Nylez schreef: Echter deze meid ziet er volgens de brandweerman niet alleen dom uit maar is ook nog is eens dom: 'ik ben brandweerman en zij verkoopt schoenen dus wie heeft er nu verantwoording...'

Die ander is tenminste een 'dom blondje met inhoud'...

Al met al toch wel weer genieten deze aflevering. De eerste date: "ik ben wel aan het verliefd worden, je mooie accent, kriebels enz. enz." Allemechtig. laat die vent is rustig aan doen. Tja en die tweede date: Hatseflatse: alle frustaties eruit... goedzo. Voor morgen: er komt een kerel bij en die brandweerman (weer die enorme v-hals) wordt weggebonjourt.

Vriend Niels

Voor de rechtenstudenten onder ons: is verbale verkrachting ook strafbaar?

ja dat valt onder ongewenste intimiteiten. Laster of smaad, kan ook...

W2W schreef: brandweermannen hebben inderdaad oog voor zulke dingen...... niet zo raar ook.... zetten altijd overal hun (koude) spuit op

Wat is dit nu weer voor een uitspraak? :roll: Dat slaat echt helemaal nergens op. Net als dat programma. Wat saai de laatste tijd. HEbben de Nederlandse jongeren dan helemaal geen inhoud?

ben het volledig met je eens Agnes....
die uitspraak is trouwens te begrijpen uit de voorafgaande posts en de bespreking van het programma onderling......

Ik deel je mening dat Alternative love weinig diepgang heeft,
programma's als Dismissed op MTV zijn met een betere achtergrond ontworpen en dienen ook eerder en vaker serieus genomen te worden, waar Alternative Love meer is bedoeld als 'laag bij de gronds' vermaak.

Misschien dat Alternative Love zijn kandidaten zelfs selecteerd afgaande op het uiterlijk, wat bij Dismissed mijns inziens absoluut niet het geval is.
Ik denk dat dit een belangrijke factor is, want waar geen fundament is kan immers ook geen relatie worden opgebouwd

Wat een grap. Het GSV forum op de tweede plaats als je bij google zoekt op 'alternative love'...

Leuke reclame....

wat tof!

Bastiaan schreef: en discreetgreetings.com op 6

Huh???

'tatutatutatutatu LATUR!!!'

Wat een werelduitspraak, hoe treffend!
:D

tjah...
meesterlijk he, maar zoals de scheidsrechter al zei: hoe volwassen?

Pronkjewail

[quote="W2W"]

Ik deel je mening dat Alternative love weinig diepgang heeft,
programma's als Dismissed op MTV zijn met een betere achtergrond ontworpen en dienen ook eerder en vaker serieus genomen te worden, waar Alternative Love meer is bedoeld als 'laag bij de gronds' vermaak.

Misschien dat Alternative Love zijn kandidaten zelfs selecteerd afgaande op het uiterlijk, wat bij Dismissed mijns inziens absoluut niet het geval is.

Wat een verstandige uitspraken en wat voor een inzicht moet je hiervoor hebben. Het is niet te geloven dat W2W de auteuur is...

Jurrian schreef: 'tatutatutatutatu LATUR!!!' Wat een werelduitspraak, hoe treffend! :D

en dat terwijl ie het gewoon tegen zn tweelingbroer had. Als er een koe bij was gekomen had die brandweerman trouwens alsnog kunnen inpakken.