Koos L

Wat een tof programma, Alternative Love! Het gaat van het ene dieptepunt naar het andere! Echt een aanrader om dagelijks te kijken, zodat er nog meer ogen uit nog meer kassen rollen... Elke werkdag op de tijd en zender van Cash & Carlo.
Zoals altijd zitten we in Het Maagdenhuis braaf om 19 uur met ons bord op schoot aan de buis gekluisterd. Vanavond was de uitzending wel heel bijzonder... Hinkelina, een truttige, domme boerendochter en Rutger, een flikkerige, sportieve accountmanager hebben een match! Daar deden ze twee dagen over, saai als de neten en je zit constant met kromme tenen te kijken, jawel, alles bij elkaar een waanzinnig programma!

Jurgen, misschien kun jij nog wat over die vlotte accountmanager vertellen?

Ook hier verschijnt het af en toe op de buis. Een zekere huisgenoot van me denk er over na om zich op te geven. Dat vindt ie wat makkelijker scoren dan zaterdags.

Die Rutger is echt de foutste accountamanager die je kan tegenkomen in deze wereld. Volgens 1 van de vorige kandidates, Marjolein (een schriel blond meisje met een mondomtrek van 50 centimeter en make-up om de ogen onder het motto van 'ik heb slecht geslapen') moest Rutger wel slim zijn dat ie zo'n baan had. Als je het mij vraagt, is die vieze player daar door zijn pappa neergeplant zodat die vader nog wat kan golfen af en toe. Te zien aan de abominabele kledingstijl van onze zonnebankhetero heeft hij de geblokte golfbroeken gejat van zijn vader. En dan die shirtjes: zijn tepels knallen het beeldscherm uit! Het is niet te geloven; dat die vrouwen zich niet bedreigd voelen door zoveel vrouwelijkheid! Nee, ze kruipen voor zijn voeten terwijl hij wat monotoon bromt dat "ie af en toe modelwerk doet, maar het heeft geen prioriteit voor hem".
Nou breekt me de klomp: volgens mij ben jij geen prioriteit voor de fotograven mislukte corpsbal! Doe die slagtand-van-een-cavia-aan-een-touwtje van de plaatselijke rommelmarkt die om je gebruinpoederde nek af en verlaat ons beeldscherm!
En: dat ze gaan bumsen bij een 'match' aan het eind van het programma (zoals Tom zei dat zou gebeuren) blijkt dus niks waar te zijn. Die slaapkamers zijn er puur voor de schijn! Trap er niet in, lieve mensen!

Jurgen schreef: Die Rutger is echt de foutste accountamanager die je kan tegenkomen in deze wereld. Volgens 1 van de vorige kandidates, Marjolein (een schriel blond meisje met een mondomtrek van 50 centimeter en make-up om de ogen onder het motto van 'ik heb slecht geslapen') moest Rutger wel slim zijn dat ie zo'n baan had. Als je het mij had, is die vieze player daar door zijn pappa neergeplant zodat die vader nog wat kan golfen af en toe. Te zien aan de abominabele kledingstijl van onze zonnebankhetero heeft hij de geblokte golfbroeken gejat van zijn vader. En dan die shirtjes: zijn tepels knallen het beeldscherm uit! Het is niet te geloven; dat die vrouwen zich niet bedreigd voelen door zoveel vrouwelijkheid! Nee, ze kruipen voor zijn voeten terwijl hij wat monotoon bromt dat "ie af en toe modelwerk doet, maar het heeft geen prioriteit voor hem". Nou breekt me de klomp: volgens mij ben jij geen prioriteit voor de fotograven mislukte corpsbal! Doe die slagtand-van-een-cavia-aan-een-touwtje van de plaatselijke rommelmarkt die om je gebruinpoederde nek af en verlaat ons beeldscherm! En: dat ze gaan bumsen bij een 'match' aan het eind van het programma (zoals Tom zei dat zou gebeuren) blijkt dus niks waar te zijn. Die slaapkamers zijn er puur voor de schijn! Trap er niet in, lieve mensen!

FRUSTI!!!

Marjolein, 1 van de betere deelnemers van de laatste afleveringen. Een aanradertje voor het amacitiadrinken; sjonge, wat een souplesse en een oogcontact!

FRUSTI!!!

Dat is duidelijk een ongefundeerde opmerking die komt vanonder de vingers vandaan van een maagdelijke Alternative Love-kijker. Vergevingsgezindheid is hier op zijn plaats, maar tevens een stevige vermaning. Noem doorgewinterde AL-kijkers nooit gefrustreerd! Die benaming is bijkans meer van toepassing op gezonnebakte deelnemers die onder de harde hand van vader en aan de zachte schoot van moeder proberen te ontkomen door deel te nemen aan dergelijke datingshows. En dan ben je al 25!

27.

(PS: Heb je Tom al gebeld dat die twee een match hebben?)

Bakkie Krasse

jullie huis is toch niet zo groot, dat je alleen nog maar via internet kunt communiceren?

Nee, maar Tom is altijd met de hond van zijn ouders aan het stoeien waarvoor hij helemaal naar Middelstum of iets dergelijks moet afreizen. En K%S: ik zei het net over de telefoon, maar hij reageerde niet! Ik mag toch hopen dat ie me niet verstond; wie reageert daar nou niet op met een vreugdkreet dan wel een angstschreeuw!

Een accountmanager betekent overigens niet veel meer dan verkoper.

Holland Media Groep zoekt dating-kandidates voor "Alternative Love" Voor een nieuw Yorin-televisieprogramma zoeken wij figuranten. Wij zoeken: Mannen/vrouwen leeftijd: circa 20 - 28 jaar periode februari tot mei 2003 Verplicht vrijgezel Pittig en ondernemend De interactie tussen drie vrijgezelle personen staat centraal. Gedurende de opnamedag gaan de drie personen twee activiteiten ondernemen. Dit zijn geen extreme of ranzige activiteiten, maar denk bijvoorbeeld aan 'workshop acteren', 'kleiduiven schieten' of misschien 'Parfum maken'. Wij zijn benieuwd naar de manier waarop de drie personen met elkaar omgaan. Aan het eind van de dag zal 1 persoon kiezen met wie hij of zij de volgende dag opnieuw op pad gaat, aangevuld met een nieuwe vrijgezel. Wanneer de twee blijven slapen, zullen zij dit in gescheiden slaapkamers doen, zonder interactie en zonder camera's. Dit is in het geheel niet belangrijk voor ons, maar is productioneel handiger voor iedereen. Reageer op deze advertentie

Voor meer info: www.sayang.nl. Het lijkt erop dat ik jullie moet teleurstellen: Yorin maakt nog geen melding van een officiele match. Ik heb ook nog niet kunnen vinden dat Hinkelina en Rutger modellen zijn, maar wie weet. Meer volgt...

Jurgen schreef: En: dat ze gaan bumsen bij een 'match' aan het eind van het programma (zoals Tom zei dat zou gebeuren) blijkt dus niks waar te zijn. Die slaapkamers zijn er puur voor de schijn!

Ik zei bonken, maar we bedoelen hetzelfde.

Nee, maar Tom is altijd met de hond van zijn ouders aan het stoeien waarvoor hij helemaal naar Middelstum of iets dergelijks moet afreizen. En K%S: ik zei het net over de telefoon, maar hij reageerde niet! Ik mag toch hopen dat ie me niet verstond; wie reageert daar nou niet op met een vreugdkreet dan wel een angstschreeuw!

Joehoe! een match, maar geen gebonk. Boeie! Wel leuk dat die vent eindelijk van de buis is natuurlijk!
Het is trouwens midlaren en ik stoei niet met honden.
Bovendien: wordt nou eens wakker man!

Rossatron schreef: Voor meer info: www.sayang.nl. Het lijkt erop dat ik jullie moet teleurstellen: Yorin maakt nog geen melding van een officiele match. Ik heb ook nog niet kunnen vinden dat Hinkelina en Rutger modellen zijn, maar wie weet. Meer volgt...

Ontzaglijke haaz, als je het niet tof vindt en blijkbaar niet kijkt (want anders had je het wel geweten): bemoei je er dan niet mee!

Tom schreef:
Jurgen schreef: En: dat ze gaan bumsen bij een 'match' aan het eind van het programma (zoals Tom zei dat zou gebeuren) blijkt dus niks waar te zijn. Die slaapkamers zijn er puur voor de schijn!

Ik zei bonken, maar we bedoelen hetzelfde.


Je zei bumsen, maar we bedoelen bonken.

Het schijnt trouwens dat Jurgen en z'n vriendin elkaar hebben gevonden in de voorronde van het programma!

Retesaai dat ze niet bonken inderdaad. Eigenlijk is het hele programma geen zak aan... Toch zitten wij ook aan de buis gekluisterd en zijn we zeer benieuwd wie de nieuwe 'bewoners' van het Alternative Love-huis zijn.. Wat zou de succesformule van dit programma zijn?

Biezema schreef: Ook hier verschijnt het af en toe op de buis. Een zekere huisgenoot van me denk er over na om zich op te geven. Dat vindt ie wat makkelijker scoren dan zaterdags.

Biezema, welke huisgenoot was dat?

Je kan je trouwens opgeven op: alternativelove@yorin.nl.
Je kunt je ook via de post opgeven. Stuur je brief en foto naar:
HMH
Alternative Love
Postbus 15666
1200 LX Hilversum

Toni schreef: Wat zou de succesformule van dit programma zijn?

Ik vermoed dat het programma het erg goed doet onder studenten die geen betere invulling voor hun leven hebben gevonden dan het kijken naar een slagtand dragende accountmanager, die niet eens van een dame (...?) kan winnen met bowlen. Je moet wel over enorm rekbare tenen beschikken om een dergelijk programma uit te kunnen kijken... :shock:

Ps. dat wijnproeven was helemaal geniaal!

Ik vermoed dat het programma het erg goed doet onder studenten die geen betere invulling voor hun leven hebben gevonden dan het kijken naar een slagtand dragende accountmanager, die niet eens van een dame (...?) kan winnen met bowlen.

Je zou toch denken dat die ingrediënten voldoende moeten zijn voor een kijkcijferkanon. Maar getuige het stille vertrek van Cash&Carlo kunnen zelfs de beste bordopschoot-programma's ten onder gaan in de slag om kijkcijfers.

Toni schreef:
Biezema schreef: Ook hier verschijnt het af en toe op de buis. Een zekere huisgenoot van me denk er over na om zich op te geven. Dat vindt ie wat makkelijker scoren dan zaterdags.
Biezema, welke huisgenoot was dat?

Dat lijkt me een niet te missen inkoppertje?

Vriend Niels
Maar getuige het stille vertrek van Cash&Carlo

Waarom is toch dat geweldige Cash&Carlo van de buis gehaalt. Volgens mij waren ze iets te vrijgevig in het weggeven van die toffe kado's die ook nog eens op een fantastische manier werden gepresenteert. En die grapjes van Carlo, ontbetaalbaar....

:D :D :D

Gooi er ff een poll op:
krijgt Boxie een match?
Wordt de nieuwe bewoner van het huis van alternative love een man of een vrouw ?

Hee d'r is een poll dus moet er gestemd worden, hoppa. En dan nu: koffietijd, want The Simpsons beginnen over twee minuten!! Op Net 5!

Ja, die nieuwe sneue deelnemers waren misschien van iets hoger allooi dan de vorige, maar daar houdt het dan ook al snel mee op. Die Boxie overtreft qua ijdelheid die getepelde accountmanager zelfs. En dan toch beweren dat ie niet ijdel is: "Anders had ik wel iets aan mijn haar gedaan, en me geschoren" zegt ie zonder een spier te verrekken. Dat terwijl zijn gekrulde zwarte manen keurig in een besnotterde zakdoek zijn gebonden en zijn 'sikje' tot op de millimeter is ingedeeld en er een ragfijn snorretje zijn arrogante bovenlip vult. En weet je wat die oenemeloen zegt? Dat hij het heel leuk vindt, wanneer hij praat over een band die hij heel leuk vindt en dat dan zijn vriendin een paar week later met kaartjes voor een concert van die band komt opzetten! Volgens mij snapt er iemand niet hoe het gecompliceerde liefdesspel tussen man en vrouw werkt! Wat een egoïstische zelfbevlekker!
Gelukkig is hij om 12 uur afgewezen door een meisje, wiens naam mij ontschoten is. Ze was ook erg onopvallend: ze wilde niet meer dan 2 kinderen! Dat kind is dus niet gereformeerd.