heerlijk toch die match? als je heel stil was hoorde je het gewoon klikken...

Die match was ook niet voorspelbaar ofzo....
Jammer dat Cor van Hout niet meedeed, had je nog een veel toffere match kunnen krijgen. Uitjes op de Neeltje Jacoba e.d. Thofff!!

Cor van Hout hield niet zo van varen. Wel van chinees. Tot zover zijn romantische inborst.

dan gaan we nu weer over tot cash&carlo, helaas....

minkcie schreef: dan gaan we nu weer over tot cash&carlo

misschien ideetje Cash en Carlo topic? Kunnen we weer lekker over die onwijs foute mensen praten net als bij AL. Vandaag was het bij cash en carlo Chantal.... :shock: :shock: :shock:

Jurrian schreef: [..] misschien ideetje Cash en Carlo topic? Kunnen we weer lekker over die onwijs foute mensen praten net als bij AL. Vandaag was het bij cash en carlo Chantal.... :shock: :shock: :shock:

vloeken in de kerk

Neeeeee niet op het AL topic over C&C beginnen, dat doet pijn aan m'n ogen! Ik wil AL terug!

Kunnen we niet een topic aan Man bijt Hond wijden. Da's ook best lache, met veel rare mensen. :lol:

Niet dat we moeten gaan roddelen natuurlijk :oops:

Das waar..... maarre kijken jullie wel is wildboyz op mtv? elke werkdag 2100 das pas een gekkenhuiz......

Henri!! schreef: Das waar..... maarre kijken jullie wel is wildboyz op mtv? elke werkdag 2100 das pas een gekkenhuiz......

Je in een zebrapakje laten pakken door een leeuw...best raar eigenlijk. Ja toch?

Wat is dat nou weer voor een programma????? Ben benieuwd...

Elke werkdag 21:00 uur.......... gisteravond gingen ze aan de poep likken van een of ander beest....... heel goor

:cry:

Zie mijn onderschrift...

Henri!! schreef: Elke werkdag 21:00 uur.......... gisteravond gingen ze aan de poep likken van een of ander beest....... heel goor

He bah! Echt smerig! Gelukkig is dat, in tegenstelling tot AL, niet rond etenstijd! Ik weet trouwens überhaupt niet of ik het wel eens wil zien....... :shock:

ach het is niet altijd zo goor hoor......... soms erger :wink: Maarre meestal is het niet goor..... maar dom

Zoals....????

Vanaf een boot in het water springen als er een mensenhaai onder de boot zwemt...... een koekje op het hoofd van een ratelslang leggen enne...........

Kiffen zei: Je in een zebrapakje laten pakken door een leeuw

dat soort zaken

Oke... beetje 'Now or never' idee dus? Of 'Fear factor'... Toch jammer van AL!

Henri!! schreef: Elke werkdag 21:00 uur.......... gisteravond gingen ze aan de poep likken van een of ander beest....... heel goor

Nou volgens mij meer iets in de geest van Jackass als ik t zo lees!