Haha, weer zo 1. Nee hoor Jean, ben helemaal niet op zoek naar alternative love. Toen ook trouwens niet. ik heb mijzelf niet eens opgegeven, maar dat is gegaan via een castingbureau...

Thanx Sabine!

Supertof inderdaad!!

Castingburo? Niet te vertrouwen dus....

O eh, Rutger, of je even een foto stuurt, kijken of we je nog herkennen.......

Nou als je het zo stelt, niet nee! Maar zeg nou zelf, wie geeft zich uit zichzelf op??? Ik niet hoor! Meerdere mensen kwamen straight van het castingbureau.

Zou wel willen maar ehhh, hoe doe je dat hier, ben pas net op deze site[/img]

Geef elkaar anders je e-mailkonijn. Dan kun je lekker MSN'en, zoals dat tegenwoordig heet.

niet zo ongastvrij luitjes, kan je trouwens nog meer ins and outs geven van de show... altijd benieuwd :roll:

een plaatje plaatsen doe je zo:

[ img ] plek van het plaatje [ /img ]

en dan zonder de spaties
suc6

<off-topic>

Pieter schreef: niet zo ongastvrij luitjes, kan je trouwens nog meer ins and outs geven van de show... altijd benieuwd

Nou, ik snap niks meer van die Webcie-regels. Slowchatten mag toch niet? Er zijn al eerder discussies geweest over het beleid van de Webcie, dus die hoeft hier van mij niet gevoerd te worden. Maar ik wil je er wel even op attenderen dat dit in mijn ogen een voorbeeld is van selectief beleid.

</off-topic>

Vriend Niels

Oioioioi, wat een tof begin van het programma. Die nieuwe meid neemt die jongen gewoon de slaapkamer in en doet de deur dicht....

Nylez schreef: Oioioioi, wat een tof begin van het programma. Die nieuwe meid neemt die jongen gewoon de slaapkamer in en doet de deur dicht....

Wat een goedkope bagger! Dat meisje geeft aan die jongen een 'droomvanger' die de positieve dromen doorlaat en de negatieve tegenhoudt. Wat een gelöl. Terwijl op Nederland 1 gewoon Man bijt hond te zien is.

Nylez schreef: Oioioioi, wat een tof begin van het programma. Die nieuwe meid neemt die jongen gewoon de slaapkamer in en doet de deur dicht....

geweldig, btw ben jij ook zo ge*l als je je voordoet?

Nog even over die sms-balk.........waar blijft ie?

En op BBC -laten we eens flink door het slijk gaan- 2 The Simpsons.

vet schreef: [..] Wat een goedkope bagger! Dat meisje geeft aan die jongen een 'droomvanger' die de positieve dromen doorlaat en de negatieve tegenhoudt. Wat een gelöl. Terwijl op Nederland 1 gewoon Man bijt hond te zien is.

ik voelde al nattigheid... :?

vet schreef: [..]Wat een goedkope bagger! Dat meisje geeft aan die jongen een 'droomvanger' die de positieve dromen doorlaat en de negatieve tegenhoudt. Wat een gelöl. Terwijl op Nederland 1 gewoon Man bijt hond te zien is.

Sjonge, ik heb echt wat gemist vanavond. Het zinkt steeds dieper. Ik vraag me af: Ook al geef je jezelf niet op, waarom doe je dan toch mee als het via een casting bureau gaat? Rutger wie was jij ook alweer? Ben het vergeten.
Ik hoop trouwens dat Kadir nog eens een keer voorbij komt op dit forum. Die gozer was pas echt een malloot.
Ik hoop dat C&C snel weer begint. Dan kan ik weer rustig naar man bijt hond kijken. Vind ik eigenlijk veel leuker, maar AL werkt soms net als een soap. Irritant zeg.

Jean schreef: Geef elkaar anders je e-mailkonijn. Dan kun je lekker MSN'en, zoals dat tegenwoordig heet.

Zit ik ook es op het forum...tsss....
Maareh, het was wel mijn account, maar het bericht is niet eens door mij geschreven! MSN'en lijkt me dus niet echt heel erg nodig.

Nou op veler verzoek, wtf was Rutger ook alweer, hierbij een foto. Ik zat in het eerste seizoen vorig jaar maart in het huis van AL. Veel over geschreven door mensen, ook op dit forum. Vraag me nog steeds af waarom haha. De foto is niet zichtbaar, maar als je er op klikt als het goed is wel...

Nou, ik zie helemaal niets. Ik vrees dat je poging mislukt is joh!

he vriend, dat is een foto van guiseppe due, je loopt de boel te faken!

Rutger schreef: Nou op veler verzoek, wtf was Rutger ook alweer, hierbij een foto. Ik zat in het eerste seizoen vorig jaar maart in het huis van AL. Veel over geschreven door mensen, ook op dit forum. Vraag me nog steeds af waarom haha. De foto is niet zichtbaar, maar als je er op klikt als het goed is wel...

haha, wat een grap