minkcie schreef: [..]... kortom:is er dan niet EEN kandidaat die iets origineler is?? (Of is dan echt de kracht uit het programma Adwin?)

Ik denk van wel. In deze tijden van economische onzekerheid is dit waarschijnlijk het enige dat jan modaal nog houvast geeft.

Kiffen schreef: en: "hoe liggen nu mijn kansen?" Voor vanavond: ik voorspel een match tussen Jeroen Post (met knuffelkonijn) en die meid (JP Chenet) van gister...

oioiioiio! ik zei het je toch? gloeiende, gloeiende! het spetterde van alle kanten. En dan aan het eind ook nog amicitiadrinken...dat is toch gewoon leuk of niet dan, ja toch?

joanne p schreef: Ben trouwens blij dat die Manon 2 dr uit is... Dat knalgele shirtje doet je zeer aan de ogen,en dan moet je er ook nog 4 van de 6 afleveringen tegen aan kijken! :?

Correctie: Ik heb het shirtje maar twee van de zes dagen gedragen en dat alleen omdat ik nooit had gedacht er zes dagen in te zitten en dus niet genoeg kleding mee had.. Het is maar dat je het weet..

Manon II schreef: [..] Correctie: Ik heb het shirtje maar twee van de zes dagen gedragen en dat alleen omdat ik nooit had gedacht er zes dagen in te zitten en dus niet genoeg kleding mee had.. Het is maar dat je het weet..

En het stond je geweldig! :P

Manon II schreef: [..] Correctie: Ik heb het shirtje maar twee van de zes dagen gedragen en dat alleen omdat ik nooit had gedacht er zes dagen in te zitten en dus niet genoeg kleding mee had.. Het is maar dat je het weet..

jij was toch dat meisje van niveau? dat alle jongens te kinderachtig vond? :oops:

rutger, kom dr ff bij......

rutger??

Kiffen schreef: [..] oioiioiio! ik zei het je toch? gloeiende, gloeiende! het spetterde van alle kanten. En dan aan het eind ook nog amicitiadrinken...dat is toch gewoon leuk of niet dan, ja toch?

Ik vraag me af of ze nog steeds gelukkig bij elkaar zijn na zo'n half jaartje, zullen ze een gezellige kerst hebben gehad samen??

Liesje schreef: rutger??

zo heette die rakker toch die het niet kon winnen van jeroen post?

Dat dat ik iig ook!

Adwin schreef: [..] zo heette die rakker toch die het niet kon winnen van jeroen post?

Oh, van Eerden...

ben benieuwd hoe het verder gaat met onze barbie en ken...

Spannend....

wat hoor ik? barbie? ik heb het nog niet gezien, maar heb ik heb nu al zin om het te zien, ofzo...

Vriend Niels
Kiffen schreef: wat hoor ik? barbie? ik heb het nog niet gezien, maar heb ik heb nu al zin om het te zien, ofzo...

Jammer dat de "volwassen en serieuse" barbie door concurrentie van een "kinderlijke" meid alweer naar huis is...

Wel jammer inderdaad dat Nico voor Lieke kiest en niet voor Barbie.

Wat een fout verhaal had die vent trouwens de volgende ochtend zeg... Allemachtig!

Eind goed, al goed.......airport Barbie, verboden in te zoomen, kon haar vlucht toch nog halen.

Wat is het de beste alliteratie voor Lieke.....

A: Lieve Lieke
B: Likken Lieke
C: Lekkere Lieke
D: Losbol Lieke
E: Lekker Geatjen Lieke

Arme Bastiaan.... na een dag het huis al uit, gelukkig heeft hij Liekes bibs wel aangeraakt, heeft hij toch nog wat om over te dromen, toch niet voor niets geweest!

He w2w ik houd het op E, hier worden de kijkcijfers niet minder van, kan het Boothuis ongetwijfeld over meepraten :wink: