Nou zag ik net de zus van Willedinges in de Ubee... :lol: :lol: :lol: :lol:

oioiioi, nog een dik uur en dan weten we het. Als Manon2 niet gelijk heeft dan valt ze lelijk door de mand. Ik vang haar niet op...

Manon II schreef: [..] goeiemorgen!!! Je wordt twee dagen vante voren gebeld dat je het huis in mag,ik ben student en hoefde dus geen vrij te vragen, mensen met werk (zoals dennis dus wel..)Je slaapt,eet e.d. echt in het huis!En ja ik wilde er echt graag uit,na 6 dagen is de spanning er wel af! En denk aub niet dat wij ons hier vrijwillig voor op hebben gegeven,we zijn volgensmij allemaal gecast!! Meer mensen met een zeer interesante vraag?En om te bewijzen dat ik het echt ben,vanavond komt er eenman bij,Willemijn stemt Rick weg!!! :P

goeiemorgen,

ik zou geen enkele twijfel hebben als je direct had gezegd dat Jeroen Post er bij zou komen.
Ik weet trouwens niet wat ik me moet voorstellen bij "niet vrijwillig opgeven"? Doet me denken aan ontvoeringen enzo ofzo.

(ps. zal ff informeren bij de webcie of jullie ipv "n00bie" het woord "held" kunnen krijgen)

Kiffen schreef: oioiioi, nog een dik uur en dan weten we het. Als Manon2 niet gelijk heeft dan valt ze lelijk door de mand. Ik vang haar niet op...

en????

Wat voorspelt is, is gebeurd. MAar toch..., ik denk dat Koos weer heeft lopen ouwhoeren ofzo en gewoon geluk gehad heeft met zijn voorspelling.

Nou nog ff snel een berichtje, ook ik heb me niet zelf op gegeven voor dit programma. Ik liep in A'foort en ben dus op straat gevraagd of ik mee wou doen.....enne Manon II is echt wel de Manon en ik ben de echte Dennis. Je weet wel die jongen die binnen kwam met een viborator en toch nog mocht blijven van Manon........

waarom heet je ook Jan Jaap?

Nylez schreef: Manon, ik nog even kwijt dat je hele mooie gele oorbellen hebt!

Dank je wel!!
En ik ben het toch echt!!! Ik zal nog een voorspelling doen: Er komt een match aan en dat is of vanavond of morgen want onze Willimijn moet het veld ruimen.....
En over geld e.d. doe ik geen uitspraken...

Agnes schreef: Wat voorspelt is, is gebeurd. MAar toch..., ik denk dat Koos weer heeft lopen ouwhoeren ofzo en gewoon geluk gehad heeft met zijn voorspelling.

Dat was geen geluk... Ik weet gewoon precies hoe dat gaat.

Zijn er ook mensen die geloven dat dit de echte AL-lui zijn? Kom op zeg, ze hebben nog weinig nieuws verteld.

Lieve Dennizzz en Manon de Tweede, mag ik jullie een lijst met vragen opsturen? Als jullie die onafhankelijk van elkaar invullen en het klopt, dan geloof ik jullie forever!

PS: Ook ik voorspel vandaag of morgen een match.

Manon II en Dennizzz nog ff wat vraagjes:
Hoe kunnen jullie nou weten wat er gaat gebreuren? Worden jullie achteraf ook nog op de hoogte gehouden?
En worden de uizendingen op dezelfde dag uitgezonden als dat ze gemaakt zijn?

Bastiaan schreef: waarom heet je ook Jan Jaap?

Snoep, kappen nou!

Dennizzz schreef: Nou nog ff snel een berichtje, ook ik heb me niet zelf op gegeven voor dit programma. Ik liep in A'foort en ben dus op straat gevraagd of ik mee wou doen.....enne Manon II is echt wel de Manon en ik ben de echte Dennis. Je weet wel die jongen die binnen kwam met een viborator en toch nog mocht blijven van Manon........

Jaja Welke straat dan in Amersfoort??

Shit weer jaap niet, maar een of ander mokkel die J.P. Chenet cadeau geeft. Nee dat is lekker hoogstaand.

Manon: ik geloof je wel hoor!

Kijk: daar gaat geloven nou eenmaal om he! Iets dat je niet kunt bewijzen voor waar aannemen. Zo gaat t trouwens ook met ander soort geloof... kan ik wel uren met je over praten.

Denizz: wist je niet dat t uitgezonden werd op tv of zo? Dat kadootje vent: dat kan echt niet hoor!

Willimijn is er uit en die 2 zijn dus echt smoor op elkaar. Dat henkie of hoe die ook heet niet uit zn kamer kwam zeg! durft ook geen risico te lopen! Is dat nu een man?

Tom schreef: Denizz: wist je niet dat t uitgezonden werd op tv of zo? Dat kadootje vent: dat kan echt niet hoor!

Natuurlijk wist ik wel dat het werd uitgezonden, maar bedenk eens een gift dat bij iedereen blijft hangen in zijn gedachten...wat ik kreeg viel niet echt op...niemand heeft het er over. Op straat spreken mensen mij er op aan ( en niet alleen negatief ) en ja het maakt het programma wat leuker niet dat saaie gedoei......

Dennizzz schreef: [..] en ja het maakt het programma wat leuker niet dat saaie gedoei......

volgens mij is dat saaie gedoei juist de kracht van het programma

btw, weet iemand waar ik de tune van de middernachtceremonie kan downloaden?

Wat tof Alternative Love kandidaten die allemaal gedwongen zijn om aan dat programma mee te gaan doen!
En ze zijn er uiteindelijk nog trots op ook! :?

Ps. Gerard, Carine haar zusje zal hier nooit aan mee doen, foei pas op je woorden

Adwin schreef: [..] volgens mij is dat saaie gedoei juist de kracht van het programma

Precies, maar dan heb ik daar nog de vraag over of jullie verplicht worden om deze dingen te zeggen:
"En... lekker geslapen?"
"Ben je je kamer nog uitgekomen vannacht?" (maar het is dus eigenlijk geen middernachtceremonie maar een overdagceremonie dus deze zin gaat waarschijnlijk heel vaak fout)
"Vond je het leuk vandaag?"
"Denk je dat er een man of een vrouw bijkomt?"
"Zullen we em samen omdraaien?"

Nou en zo kan ik natuurlijk wel even doorgaan... kortom:is er dan niet EEN kandidaat die iets origineler is?? (Of is dan echt de kracht uit het programma Adwin?)

en: "hoe liggen nu mijn kansen?"
Voor vanavond: ik voorspel een match tussen Jeroen Post (met knuffelkonijn) en die meid (JP Chenet) van gister...

Ben trouwens blij dat die Manon 2 dr uit is... Dat knalgele shirtje doet je zeer aan de ogen,en dan moet je er ook nog 4 van de 6 afleveringen tegen aan kijken! :?