Pronkjewail schreef: De meest orginele plek voor een piercing: a) in je oor b) in je afgeknipte navelstreng c) in van zanten zijn geatjen d) in je grote teen

Niet te vergeten: zelf gezet!

Pronkjewail
krakrak schreef: waarom blijven al die mafkezen die hun kamer niet uit komen toch tot 12 uur wakker..?? ga lekker slapen jho

niet iedereen is zo lam als jou...............

ben ik wel beetje mee eens hoor pronkjewail, alleen lijkt optie c mij nou niet echt lekker....

Nu op Yorin, de zus Carine Klamer in Alternative Love...

Gerard schreef: Nu op Yorin, de zus Carine Klamer in Alternative Love...

Wil je deze misselijkmakende post direct verwijderen? Dit is wel een hele zware schoffering van Carine. Schaam je!

witte sportsokken onder een pak, witte sportsokken onder een spijkerbroek.......het kan nooit; waarom worden die krengen uberhaupt gemaakt?

Adwin schreef: Manon II wil niemand en niemand wil Manon II

Bij deze bedankt Adwin!!!
Liefs Manon II (sinds vandaag ex-bewoner)

Manon II schreef: [..]Bij deze bedankt Adwin!!! Liefs Manon II (sinds vandaag ex-bewoner)

Geeft niets, doe ik graag voor je. Draai ik mn hand niet voor om.

Vriend Niels

Hoe heet ze ook alweer? Wille.... Alweer haar naam vergeten.

Allemechtig. Die Manon wou er wel heel graag uit. Ze heeft ook veel te lang gezeten daar. He Manon en Denizz (welkom op ons forum-echt heel leuk!) vertel eens: Moet je als kandidaat nou echt een week vrij nemen al je er steeds blijft zitten? Meldt je je ziek?

Ja, ik moest minimaal een week vrij nemen, Elke dag is één opname.

Kiffen schreef: Allemechtig. Die Manon wou er wel heel graag uit. Ze heeft ook veel te lang gezeten daar. He Manon en Denizz (welkom op ons forum-echt heel leuk!) vertel eens: Moet je als kandidaat nou echt een week vrij nemen al je er steeds blijft zitten? Meldt je je ziek?

goeiemorgen!!!
Je wordt twee dagen vante voren gebeld dat je het huis in mag,ik ben student en hoefde dus geen vrij te vragen, mensen met werk (zoals dennis dus wel..)Je slaapt,eet e.d. echt in het huis!En ja ik wilde er echt graag uit,na 6 dagen is de spanning er wel af! En denk aub niet dat wij ons hier vrijwillig voor op hebben gegeven,we zijn volgensmij allemaal gecast!! Meer mensen met een zeer interesante vraag?En om te bewijzen dat ik het echt ben,vanavond komt er eenman bij,Willemijn stemt Rick weg!!! :P

ksnap nu ook waarom hier plotseling jan en alleman mee komt praten (Welkom allemaal). Bij de zoekresultaten van Ilse staan we op plaats 6 :D. Zoek maar eens op alternative love.

agent_Fox_Mulder
Jean schreef: Ophef rond Britse reality-show De Britse mediawaakhond Ofcom is een onderzoek begonnen naar een nieuwe reality-show van de commerciële zender Channel 4. Deelnemers aan 'Shattered' mogen een week lang niet slapen, terwijl ze uithoudingsproeven moeten afleggen. Kijk jongens! Nog zo'n hoogstaand programma! Hoihoi! :cry:

Dat was echt helemaal niks, ik heb op SBS? de nederlandse versie gezien, je ziet gewoon een stel lamme apen voorbij komen die te moe zijn om nog een antwoord te geven op vragen als hoeveel is 24*48/15+19,5 binnen 15 seconden svp, of hoe heet de hond van de je buren... Als je echt een leuk programma wilt zien moet je de hele middag naar gametime kijken op rtl 4

agent_Fox_Mulder schreef: je ziet gewoon een stel lamme apen voorbij komen die te moe zijn om nog een antwoord te geven op vragen als hoeveel is 24*48/15+19,5 binnen 15 seconden svp, of hoe heet de hond van de je buren...

Ik bedoel maar.

Biezema schreef: ksnap nu ook waarom hier plotseling jan en alleman mee komt praten (Welkom allemaal). Bij de zoekresultaten van Ilse staan we op plaats 6 :D. Zoek maar eens op alternative love.

of bij google: pagina's in het nederlands, "alternative love forum"
staan we zelfs op nr. 1 (!)

Altijd leuk.

Manon of Dennizz: Hoi! ik heb een heleboel vragen. Jullie zijn dus gecast? hoe gaat dat? wat is nu fake en wat is echt? wat mag je wel en wat mag je niet zeggen? Wie neemt er nou een vibrator als kado mee en mag dan zelfs een nachtje blijven? Moest dat van de regie of zo?

Ja en krijg je er ook geld voor dan? Verwachtte je echt mensen tegen te komen waar je verder mee zou willen. Heb je in de slaapkamer alleen maar een bed en verveel je je dus de hele avond dood?? Oh ja Manon2 wat is je lievelingskleur??

Nylez schreef: Hoe heet ze ook alweer? Wille.... Alweer haar naam vergeten.

Ja ik heb haar gister nog in de bioscoop gezien, en als het goed is vanavond weer in Alternative love!! Hoe kan dat??

Denizzz: Wanneer zat jij erin? Hoeveel tijd zit er uberhaupt tussen opname en uitzending?

Vriend Niels

Manon, ik nog even kwijt dat je hele mooie gele oorbellen hebt!