het mag weer...

ja, hebben ze eindelijk het huis wat veranderd en het romantisch gemaakt, is er geen match!! :cry:

vertel! ik heb het moeten missen....

wanneer en hoe laat?

anders rijdt manon 1 ff een eindje met de handrem

haha!! het is iedere dag, toch? om zeven uur, mis het niet!! :lol:

Nog altijd Yorin?

Goeie zaak trouwens dat diegene die geen date heeft in de auto moet blijven zitten. Gister ook: die Manon heeft 3uur in de auto moeten wachten! Ook leuk is het feit dat de kandidaten nu zelf de auto moeten rijden. Anders was natuurlijk gister die hilariteit om die handrem niet ontstaan. Kijk, zo kun je het ook bekijken. Verder heb ik het idee dat dit steeds meer op Dismissed begint te lijken.

Vriend Niels

Ja idd Kiffen, het lijkt steeds meer op Dismissed. Ik heb ook het idee dat de twee vrouwen wat gezelliger zijn tegenover elkaar. Manon 1 en Manon 2 hadden best plezier samen. Alleen zo intiem als de concurrerende vrouwen worden bij een aflevering van Dismissed waren... zo zal het waarschijnlijk bij Alternative Love niet gaan.

"over sna spa de spanning is te snijden gesproken"

heeft iemand nog een originele gedurfde kadotip?

Ik weet niet of het helemaal de bedoeling is, ik ben geen student meer, maar ik kwam deze site tegen en ik zag dat er wat fans waren van het programma Alternative Love. Omdat ik zelf mee heb gedaan leek het mee wel leuk om deze ervaring te delen met jullie. Maar als ik ongewenst ben op deze site, dan heb ik daar ook vrede mee.

Nou ik ben benieuwd! Kom maar op met die insiders informatie!

minkcie schreef: Nou ik ben benieuwd! Kom maar op met die insiders informatie!

IDD! is het allemaal fake? Wat mag je niet en wat moet je wel zeggen?
Is de middernachtceremonie echt om middernacht? Hoe lang zat je er in? en, had jij een match?

over eh woensdag nog he: die vent kwam aanzetten met een vibrator! ben je toch goed ziek, of niet? Blijft ie er nog in ook! Is zij ook niet helemaal lekker dus he!

Ophef rond Britse reality-show

De Britse mediawaakhond Ofcom is een onderzoek begonnen naar een nieuwe reality-show van de commerciƫle zender Channel 4. Deelnemers aan 'Shattered' mogen een week lang niet slapen, terwijl ze uithoudingsproeven moeten afleggen.

Kijk jongens! Nog zo'n hoogstaand programma! Hoihoi!

:cry:

Dennizzz schreef: Ik weet niet of het helemaal de bedoeling is, ik ben geen student meer, maar ik kwam deze site tegen en ik zag dat er wat fans waren van het programma Alternative Love. Omdat ik zelf mee heb gedaan leek het mee wel leuk om deze ervaring te delen met jullie. Maar als ik ongewenst ben op deze site, dan heb ik daar ook vrede mee.

Held!
Wat ik me al tijden afvraag......kun je horen als de ander uit zn kamer komt?

Ja tuurlijk kan je dat horen. 1 x was er en gozer die echt zo zachtjes mogelijk probeerde te doen. Kwam ie eruit, zij niet, hij blauwtje gelopen, maar volgende ochtend stug zeggen dat ie niet naar buiten was gekomen. Mietje!

Pronkjewail

De meest orginele plek voor een piercing:

a) in je oor
b) in je afgeknipte navelstreng
c) in van zanten zijn geatjen
d) in je grote teen

meest orginele plek voor een tatoo: aan de binnenkant van je lip.

Manon II wil niemand en niemand wil Manon II

waarom blijven al die mafkezen die hun kamer niet uit komen toch tot 12 uur wakker..?? ga lekker slapen jho