Lennert schreef: [..] Hier onderscheiden de echte fans zich van de zo nu en dan eens kijkende mensen :roll:. Het is al meer dan eens voorgekomen dat één persoon beide 'opdrachten' mocht doen.

Dit is natuurlijk spielerei :wink: . Ondanks je reputatie als echte fan wil ik je nog even op de proef stellen: Hoeveel matches zijn er geweest vanaf de uitzendingen na de zomer?

K%S schreef: Dit is natuurlijk spielerei :wink: . Ondanks je reputatie als echte fan wil ik je nog even op de proef stellen: Hoeveel matches zijn er geweest vanaf de uitzendingen na de zomer?

he spiegelei, speak for yourself, als je al iets spielerei gaat noemen, moet je ook kunnen zeggen wat dan ietsjes minder spielerei is, trouwens echt een vreselijk woord, meteen kappen dermee

Lennert schreef: [..] Hier onderscheiden de echte fans zich van de zo nu en dan eens kijkende mensen :roll:. Het is al meer dan eens voorgekomen dat één persoon beide 'opdrachten' mocht doen.

Ik weet dat het een enkele keer voorkomt dat één persoon beide opdrachten mag doen, maar toch kan ik me niet voorstellen dat er niet gamanipuleerd wordt met de foto's. Met een simpele kansberekening bereken je dat het vaker voor zou moeten komen dat één persoon beide opdrachten mag doen. Maar goed, dat is iedereen wel opgevallen denk ik. Ik ben gewoon benieuwd hoe de regisseur dat subtiel of minder subtiel aan de deelnemers uit heeft gelegd.

Oh ja Lennert, ik blijf niet thuis voor AL nee. Jij wel?

Liesje schreef: [..] als je een beetje slim bent...

Met jouw reactie op mijn quote suggereer je toch niet dat ik dom ben?? Anders zou je namelijk bedrogen uitkomen... 8)

jolijt schreef: [..] Met jouw reactie op mijn quote suggereer je toch niet dat ik dom ben?? Anders zou je namelijk bedrogen uitkomen... 8)

sorry, ik bedoelde eigenlijk die lui die er aan meedoen, als die slim zijn weten ze dat de kaarten omgedraaid worden en kiezen ze diegene die ze willen.

ik bedoelde niet dat jij dom was, ik weet niet eens wie je bent, dus..kan ik ook niet zeggen dat je slim bent, :wink:

He Liesje, het was niet serieus bedoeld hoor, maar toch fijn dat je in het midden laat of ik slim of dom ben.

Frits jonge wat doe jij hier nou weer? Zit er soms iemand op jouw naam te posten? Ben jij nou academici?

Ahum.... de vorige post was van jolijt ipv Frits. Zat achter de verkeerde pc

Liesje schreef: [..] als je een beetje slim bent en als deelnemer vaker naar dat programma hebt gekeken weet je ook dat ze de tweede keer de kaarten omdraaien, dus je kunt als tweede date altijd met diegene met wie je wilt!!

Volgens mij draaien ze de kaarten niet altijd om. Wat me trouwens wel opgevallen is: Vlak voor de reclame (als de kaart voor de tweede ronde getrokken wordt) doet de kandidaat vaak net alsof hij de rechter (voor de kijkers thuis links) wil pakken om uiteindelijk (na de reclame) toch voor de linker (rechter inderdaad) te kiezen.

Zoiets bedenk je toch ook niet zelf vlotte kandidaat zijnde?

jolijt schreef: Ahum.... de vorige post was van jolijt ipv Frits. Zat achter de verkeerde pc

ja hoor, nou weet ik dus nog niet wie jolijt is!! :wink:

Liesje schreef: [..] ja hoor, nou weet ik dus nog niet wie jolijt is!! :wink:

Huisgenote van Frits misschien?

En toch blijft het jammer dat het afgelopen is!! :cry:

Er is nou een alternative love-versie op mtv zag ik in een flits. Hoe het heet weet lennert volgens mij wel.
Wat ik zag: een zwaar opgemaakt meisje vroeg aan 2 studs hoe ze in bed zijn. De antwoorden laten zich raden.

Jurgen schreef: Er is nou een alternative love-versie op mtv zag ik in een flits. Hoe het heet weet lennert volgens mij wel. Wat ik zag: een zwaar opgemaakt meisje vroeg aan 2 studs hoe ze in bed zijn. De antwoorden laten zich raden.

Dismissed of zo iets. Iets anders dan AL. Typisch amerikaans...

Oeh, de spanning steeg alweer toen ik zag dat dit topic weer in delijst stond. Maar gelukkig. Het is er nog niet. Anders zou ik namelijk niet kunnen kiezen tussen AL en man bijt hond

Agnes schreef: Oeh, de spanning steeg alweer toen ik zag dat dit topic weer in delijst stond. Maar gelukkig. Het is er nog niet. Anders zou ik namelijk niet kunnen kiezen tussen AL en man bijt hond

:roll: kansloos!! :wink:

Jurgen schreef: Er is nou een alternative love-versie op mtv zag ik in een flits. Hoe het heet weet lennert volgens mij wel. Wat ik zag: een zwaar opgemaakt meisje vroeg aan 2 studs hoe ze in bed zijn. De antwoorden laten zich raden.

Jazekers!!! Dismissed op MTV, iedere werkdag van half 6 tot 6, nog veel nepper dan alternative love, echt onwijs gespeeld door allemaal acteurs/actrices, maar de vrouwen zijn wel veeeeel knapper!!! :D of niet de Kraker???

Pronkjewail

ja mooie vrouwtjes he
van lenthe!!!!!! :D

Pronkjewail

alleen jammer dat ze zo seksistisch dansen.............

jaja :wink: