Hee ik heb zin in schaatsen. Woensdag lijkt me een mooie avond om dat te gaan doen. Meer liefhebbers?

Alleen als de arena ook open is. Niet dat suffe rondjes rijden.

Woensdagavond kan ik niet. Overdag (open van 9:30-16:00) kan ik vaker, wo/do/vr bijvoorbeeld. Meer liefhebbers?

schaatsen! wie heeft zin om woensdag te gaan? 20.15 - 22.15 is kardinge open.
Renske en ik gaan in ieder geval, wie gaat er mee??

Rianne en ik willen wel mee... lekker dicht bij huis!! (wel even kijken of ik nog heel ben na basketbal: p)

Hannah: ga je dan mee?

Ik ga misschien ook, met de nadruk op misschien.

- Martine H -

Volgens mij ga ik ook :)

ik kom niet schaatsen ... en laura volgens mij ook niet... ben erg moe en dr komen hier een aantal meiden eten.. zie jullie zo wel op de borrel :D

Aiaiai! Het neemt met de minuut af! Wie gaat er nog wel skaatsen? Kijken of we de achtervolging kunnen verbeteren :wink: Lijkt nergens op!

Je vais.

He, het was best gezellig. Het ijs was alleen rete bagger...

Het ging retegoed... Misschien ben ik een beetje ongevoelig voor de kwaliteit van het ijs, of ga ik gewoon beter als het allemaal niet zo glad is... Ik zeg dispuuuuuut, wanneer gaan wij???

Over 3 weken!

Tof! Ik had even m´n laatste paar schaatsen moeten merken gister, dan had ik die de volgende keer gelijk kunnen vragen zonder dat ik eerst 3 keer moet ruilen. heeel lastig idd.
Skaatsers, bedankt he!

Aankomend weekend begint het weer: het schaatsseizoen! Het NK-afstanden wordt 3, 4 en 5 november in Assen gehouden. Ik heb er zin in en het lijkt me leuk om dit topic te wijden aan wedstrijdverslagen, analyses, voorspellingen en nieuwtjes rondom het schaatsen.
Ik mis trouwens nog mn befaamde Essent-schaatskalender van het aankomende seizoen. Heeft iemand die al in bezit?

Het lijkt me ook leuk om binnenkort eens met een groepje GSV'ers te schaatsen in Kardinge. Bij voorkeur 's avonds.

Sjoerdtje schreef: Ik mis trouwens nog mn befaamde Essent-schaatskalender van het aankomende seizoen. Heeft iemand die al in bezit?

He Sjoerdtje, ik heb de nieuwe wedstrijdkalender al hangen. Ik geef de wedstrijddata nog wel even door:)

Woensdag 8 november schaatsen in Kardinge?

Zou je dat nou wel doen Maurice? Ik kan me herinneren dat ik je eens van het ijs moest slepen omdat je bij de eerste de beste slag met kramp in elkaar zakte.

Hahaah, het heeft al weer veel te lang geduurd, en de baan is al vanaf begin oktober open, foei. Als er 8 november geschaatst gaan worden, doe ik zeker mee, skeeleren wordt tocht niks meer met dit herftsweer.

Yes! Ben nu nog een beetje ziek, maar verwacht 8 november weer topfit te zijn. Ik heb em in mn agenda staan. Heb ik eindelijk een reden om een Aclokaart aan te schaffen.