Wat je sporadisch noemt...
Maar de fotovragen op de vorige pagina staan nog steeds!

2e is natuurlijk Erik Tammer, 1e denk ik nog even over na voor ik definitief antwoord geef...

Wie won wimbledon 6 achtereenvolgende keren?

En in aanvulling daarop, welk recht had een Wimbledonkampioen in die tijd. We dateren voor 1922.

Haha wat een tof recht 8) is toch fokking niet normaal?

Erik Tammo is goed, nu de topscorer uit dat jeugdteam nog.

William Renshaw van 1881 t/m 1886

beantwoord iedereen dit uit z'n blote hoofd btw? Ik wist deze natuurlijk niet uit m'n hoofd.
Nog een wimbledon vraag, er is ook een vrouw die wimbledon 6 keer achter elkaar won. Wie was dat en hoeveel keer heeft ze wimbledon in totaal gewonnen.

Ik gok op Martina Navratilova, en in totaal iets van 9 keer.

Ok nog een tennisvraag dan:
Wie worden er morgen om 17 uur afgedroogd op de tennisbaan van de ACLO of Vinkhuizen?

Fernand van Heuveln en Breunis Kuijsten.

Deze speler, wie is het?

Ruud van Nistelrooy, en ik speel morgen met Fernando Gonzalez, dus je wordt opnieuw ingeblikt Koos...

pytric schreef: Haha de buitenste delen van het tennisveld enkel te gebruiken bij het dubbelen. Wordt sporadisch gesignaleert met mosbegroeiing

Ik keek al even naar de foto's, de graskwaliteit was dusdanig goed dat volgend jaar als het in Londen regent Wimbledon naar amsterdam toe komt.

Voor mensen met een goed korte termijn geheugen: Wie benutte de beslissende strafschop voor Jong Oranje in de halve finale tegen Jong Engeland? Wie misten er?

corrp schreef: William Renshaw van 1881 t/m 1886 beantwoord iedereen dit uit z'n blote hoofd btw? Ik wist deze natuurlijk niet uit m'n hoofd. Nog een wimbledon vraag, er is ook een vrouw die wimbledon 6 keer achter elkaar won. Wie was dat en hoeveel keer heeft ze wimbledon in totaal gewonnen.

Uit het hoofd Corien anders is de lol er snel af. Ik moet toegeven dat ik het tweede gedeelte van mn vraag ook niet wist..

Ik gok ook op navratilova.

broertjevan schreef: Voor mensen met een goed korte termijn geheugen: Wie benutte de beslissende strafschop voor Jong Oranje in de halve finale tegen Jong Engeland? Wie misten er?

Gianni Zuiverloon scoorde de beslissende. Missers ben ik even kwijt.

Zo uit mijn hoofd miste Rigters en de ridder en nog een nederlander, maar meer weet ik ff niet.

degenen die misten waren: Drenthe (paal), Kruiswijk (over) en de Ridder. Schande Ligtenberg jr, dat je de enige speler van FC Groningen vergeet.

ps. ik ben het eens met de keuze van pytric. Maar volgens mij heeft zij ook in de dubbel en in de mixed dubbel meerdere malen de titel gepakt.

waarom speelt Arsenal in rode shirts en witte broeken?

robbie schreef: Ruud van Nistelrooy, en ik speel morgen met Fernando Gonzalez, dus je wordt opnieuw ingeblikt Koos...

Van Nistelrode is goed! En waar is Breunis als je hem nodig hebt? Ik speel toch echt liever tegen hem dan tegen jou...

Die van de Arsenal-kleuren heb ik ooit gehoord of gelezen, maar weet niet meer.

Welke Nederlanders speelden in de jaren '90 voor Arsenal?

Bergkamp, Overmars, van Bronckhorst

Meer

Vriend Niels

Glenn Helder

Nieuwe vraag:
Winston Bogarde, jasje uit of jasje aan?

Gaat Nadal verliezen?