Vriend Niels

Achteraan staat geloof ik Van Gobbel.

en patrick paauwe

Peter Bosz is rechts.

foei, dat is allesbehalve Richard Witsche, ik denk en hoop dat je zijn broer (verrader) rob bedoelt. en paauwe speelde volgens mij toen nog samen met broer cees bij vv harderwijk

Het zijn volgens mij inderdaad Rob Witschge, Peter Bosz en Ullrich van Gobbel van Feyenoord en een piepjonge Clarence Seedorf (jaartje of 16, prachtig)!
Ik stel voor dat de volgende vraag ook een foto uit de oude doos (jaren 90) is, veel te mooi dit.

Edit: hier istie al! Wie herken je op de volgende foto? Ik denk 6 Ajacieden te weten en 1 Auxeriaan.

in elk geval menzo, met volgens mij voor hem nordin wooter.verder lijkt dat hoofd onder dat oksel wel op frank de boer

Vriend Niels

Nee, datis niet Wooter, maar Edgar Davids. Herken je aan die kaak van hem. Verder ook Frank de Boer. Maar die gast links vooraan, wie is dat toch ook al weer.

Volgens mij Kreek en is dat niet die Scandinaviƫr, achter Kreek. Ben zijn naam ff kwijt; Petterson ofzo?

Volgens mij zie ik Menzo, Davids, de Boer, Petterson, Vink, Kreek. Die van Auxerre zou ik echt niet weten.

Klopt allemaal, leuke puzzel dacht ik zo! En die van Auxerre is een gok hoor, heeft redelijk lang haar dus ik dacht Laslandes.

Blijkbaar niet veel animo, maar ik ga gewoon door.

Op de volgende foto is te zien hoe Neeskens een van de meest memorabele Nederlandse doelpunten ooit scoort. De vraag is: hoe heten de Duitsers die op de foto zichtbaar zijn?

de keeper is Sepp Maier, maar die blonde speler weet ik zo snel niet. En dat terwijl ik 'wij waren de besten' heb gelezen.

wie zijn de volgende spelers? (prima te doen volgens mij)

verder blijft uiteraard die andere duitser uit de vraag van Koos staan.

Vriend Niels

Van boven naar beneden Talan, Hansma en Erik Meijer.

Talan, Hansma en Meijer

jeffrey en johan

Nog een paar (iets moeilijker moet dus)

Inderdaad, leuke spelers uit de oude doos. Meer van dit!
(En die blonde speler van Duitsland dus, is inmiddels bondscoach van twee landen geweest.)

o shit die bovenste had eigenlijk weg gemoeten, die is te makkelijk.

hugo

welke bestuurder is dit?