Voor welke clubs speelde Aron Winter?

Tegen wie speelde Krajicek in 1996 de kwartfinale, halve finale en finale?

Volgens mij speelde Winter bij Ajax, Inter en Sparta. Volgens mij ook nog bij een andere italiaanse club. Toevallig weet ik wel weer dat Winter in zijn jeugd bij SVL speelde.

Krajicek speelde de finale tegen Washington en volgens mij de halve finale tegen pete Sampras. De kwartfinale weet ik zo niet.

Winter speelde ook nog bij Lazio

Hehe goed zo. Hij was daar geloof ik de eerste neger die niet werd gediscrimineerd (uiteraard na verloop van tijd).

Doe nu maar even een wielervraag die er echt toe doet...

Wat is het dat de vrouw van Michael Boogerd bijzonder maakt?

Koos L schreef: Tegen wie speelde Krajicek in 1996 de kwartfinale, halve finale en finale?

Volgens mij was Pete Sampras de tegenstander in de kwartfinale en Jason Stoltenberg in de halve finale. In die tijd hield ik een dagboek bij waarin ik alles keurig bijhield en o.a. een plaatje heb getekend van Krajicek die op zijn knieen valt na het slaan van het laatste punt...

Koopa schreef: Wat is het dat de vrouw van Michael Boogerd bijzonder maakt?

Ze is voormalig miss Nederland. Maar ik weet niet of je dat wilt horen.

Jemig Neelie, briljant... Stel jij eens wat leuke tennisvragen dan.

Hoe heet de wielrenner die een aantal jaren geleden overleed tijdens de rittenkoerst Parijs-Nice?

Kivilev

Goedzo, Nelian, dat wou ik horen :-)

Boogerd is in 2002 getrouwd met voormalig miss Nederland Nerena Ruinemans.

Wie speelde in de CL-finale van 1995 'op 9' bij Ajax?

Jari Litmanen?

whoho.. litmanen..

Nee, anders vroeg hij het niet. Toevallig zag ik laatst nog iets over de cl finale van 95 en ik verwonderde mij er ook over dat Ronald de Boer met nummer 9 rondliep.

Klopt, Ronald de Boer. Stellen jullie ook eens vragen trouwens, zo bloedt het elke keer dood.

Wie staat er op onderstaande foto? (niet naar de url kijken uiteraard of geen antwoord geven)

En kennen jullie deze nognognog?

1e Giovanni van Bronckhorst?
2e geen idee

Heb net bij het antwoord gekeken, dat jongentje had die hele zomer doorgebracht in Turkije ofzo, want ik ken hem niet zo donker.

Je stelt hele moeilijk vragen Koos, ik heb geen idee.

Wie speelde in de openingswedstrijd in de ArenA rechtsbuiten?

babangida??

Goed geantwoord.

Bij welke sport wordt wel eens de term 'tramrails' gebruikt, en waar staat het voor?

Haha de buitenste delen van het tennisveld enkel te gebruiken bij het dubbelen. Wordt sporadisch gesignaleert met mosbegroeiing