kwartfinale: Semmy Schilt, Ernesto Hoost, Remy Bonjasky
Halve Finale: Semmy Schilt, Ernesto Hoost, Peter Aerts (Bonjasky was te geblesseerd na twee keer een spin kick in zn kruis te hebben geincasseerd, Peter Aerts was had gewonnen in de reserve partij)
Finale: Semmy Schilt, Peter Aerts waarvan Semmy heeft gewonnen!!!
Ik heb gister echt genoten om het te kijken, veel te spannend!!

Die tweede foto is van Europacup 1 finale van Barcelona tegen Sampdoria. Ronald Koeman scoort hier de enige treffer waardoor Barca voor het eerst in de clubgeschiedenis de Europacup 1 wint.
Die mascotte weet ik niet zo. Het lijkt wel alsof die gast een Spaans tenue aan heeft, maar naar mijn idee is het WK daar nooit geweest??

Fak dat van K-1 had ik nog willen kijken, nu weet ik het dus al... :(

Verder is het inderdaad Spanje, slecht dat je het jaartal niet weet. Doelpunt was van Koeman inderdaad, legendarisch! En Gerets is ook goed.
Hup, stel die volgende vraag!

Koos L schreef: Fak dat van K-1 had ik nog willen kijken, nu weet ik het dus al... :( Verder is het inderdaad Spanje, slecht dat je het jaartal niet weet. Doelpunt was van Koeman inderdaad, legendarisch! En Gerets is ook goed. Hup, stel die volgende vraag!

'82?

23 juni 2007 European K1 GP in de Amsterdam Arena met onder andere Remy Bonjasky, kaarten zijn nu verkrijgbaar via ticketbox.
Overigens, Semmy tegen Ernesto was echt de allermooiste partij, ook de allerlaatste partij voor Hoost, enorm indrukwekkend. Die gast was gewoon 4x wereldkampioen K1...

Om dan maar een vraagje te stellen wat een beetje bij deze tijd past:

Noem 2 profvoetballers die de afgelopen 4 jaar tijdens een wedstrijd zijn overleden? Buiten di Tommaso.

Foe (Kameroen tijdens de confederations cup) en ?

Die eerste klopt, niemand weet die tweede?

volgens mij was het een spaanse ploeg die getroffen werd, benfica?

Eén van je twee constateringen is juist...

o ja dom, benfica is in portugal.....

Was het niet bij Valencia? Geen idee hoe die gast heette

Volgens mij klopt benfica wel, maar ik heb ook geen idee hoe die kerel heette, volgens mij was het ook geen basisspeler.

Het was Feher van Benfica, niet echt een basisspeler in die tijd. Het was in een wedstrijd tegen Vitorio Guimares.

Nu ff een leuke vraag.

Vriend Niels

Hoe heet de 17-jarige zoon van Michael Laudrup die stage loopt bij Ajax? Hij traint momenteel bij A1.

Mads. Heb ik vanochtend nog gelezen.

Wie was voor de komst van Huntelaar de laatste speler die meer dan 20x scoorde?

Henri L schreef: Mads. Heb ik vanochtend nog gelezen. Wie was voor de komst van Huntelaar de laatste speler die meer dan 20x scoorde?

Bij Ajax? Dan is het Arveladze!

renskebuit schreef: 23 juni 2007 European K1 GP in de Amsterdam Arena met onder andere Remy Bonjasky, kaarten zijn nu verkrijgbaar via ticketbox. Overigens, Semmy tegen Ernesto was echt de allermooiste partij, ook de allerlaatste partij voor Hoost, enorm indrukwekkend. Die gast was gewoon 4x wereldkampioen K1...

sinds wanneer houden gereformeerde meisjes van K1? vorig jaar was het iig geweldig!

sinds vorige jaar eerste kerstdag (of eigenlijk nacht) toen ik de finale van semmy zag... Oja, en winterkamp vorige jaar bij zuidlaren dat ik semmy in t echie zag :wink: