Mbeki schreef: Noem 2 profvoetballers die de afgelopen 4 jaar tijdens een wedstrijd zijn overleden? Buiten di Tommaso.

Vanavond op Ned. 3 een over voetballers die op het veld sterven.

Dat is goed Farfan. Het is gezet door een Oost-Duitste semi-vrouw. Nieuwe vraag.

Welk topspits met weergaloze techniek, onnavolgbaar voetenwerk en uitermate veel sexappeal zien we hier aan het werk :?:

Arjen Robben

Is dit niet tijdens het kamp op schier?

antwoord: Rene Jongsma of Bouke Kruize.

Haha Jongsma, ben je nou een topspits of het reserver-derde-klasse-equivalent van Petter Hansson?

Nou dan stel ik maar weer een vraag: wat gebeurt er op deze foto?

combinatie van speerwerpen en voetbal

Zoneverdediging

Koos L schreef: Nou dan stel ik maar weer een vraag: wat gebeurt er op deze foto?

paaltjevoetbal met negers. die kerel met dat rooie shirt heeft net verloren, zijn neger is omgeschoten.

Pieterz schreef: combinatie van speerwerpen en voetbal
pytric schreef: Zoneverdediging
Robben schreef: paaltjevoetbal met negers. die kerel met dat rooie shirt heeft net verloren, zijn neger is omgeschoten.

Hehehe, alledrie goed :D
Jullie mogen allemaal een nieuwe vraag stellen.

in dezelfde categorie...

p.s. ben wel benieuwd wat die grascommisaris echt aan het doen is...

Volgens mij is dat een halve foto, links hoor je een zelfmoordterrorist te zien die net aan het touwtje heeft getrokken.

Barthez gooit zich op zijn ultieme wens:

nou eens de kale man kussen ipv gekust worden.

Welk stadion is dit?

San Siro, ook wel Guiseppe Meazza genoemd (of niet Pytric), respectievelijk wanneer AC Milan of Internazionale er speelt.

Deze dan?

vijverberg

goed dat eindelijk het onderwerp stadions wordt aangeboord, komtie:

Wat zijn de namen van de stadions van:

BV Veendam
VVV
Stormvogels Telstar
?

Niet googlen, dat is zielig

Langeleegte
De Koel
De Visafslag (ligt op puntje van m'n tong, je kent het wel)

Hoe heten die van Emmen en Den Bosch?

Niet zo snel Koos, dan is er niets aan. Hoe heet het stadion van Roda? En Cambuur? Of Dordrecht?