Farfan schreef:
Henri L schreef: Mads. Heb ik vanochtend nog gelezen. Wie was voor de komst van Huntelaar de laatste speler die meer dan 20x scoorde?

Bij Ajax? Dan is het Arveladze!

en goed antwoord op een onduidelijke vraag. Je mag er eentje verzinnen...

Even tussendoor dan... Noem, naast Fortuné, nog een fransman in de eredivisie die dit seizoen al heeft gescoord...

zijn er trouwens nederlanders die in frankrijk spelen?

Patrick Paauwe speelt in Frankrijk

Nordin Boukhari speelt in Frankrijk. Is toch nederlander?

Samsoni heeft ook al een keer gescoord. Tenminste dat dacht ik.

Klopt die speelt bij Vallenciennes. Sansoni heeft volgens mij voor Vitesse gescoord.

Mario Melchiot speelt ook in Frankrijk, kan even niet bedenken waar ook al weer (Rennes of zo).
Tegen welke club debuteerde Melchiot op Europees niveau (is een pittige vraag, probeer uit het hoofd)?

maribor?

Ik denk dat dat in de poule is geweest. Volgens mij zaten ze toen in de poule bij Grasshoppers?? Ik weet die andere 2 uit de poule uberhaubt niet meer. Dus ik gok Grasshoppers.

Vooruit, een tip: uit tegen een Franse ploeg.

Auxerre

Wie zat er naast Auxerre en Grasshoppers nog meer in de poule van Ajax dat seizoen?

welke bekende trainer noemde in een interview Bryan Roy 'een kleine rotneger' en Romaria 'die koffieboon van psv'?
(hierop werd hij voor een duel voorwaardelijk geschorst)

Vriend Niels
Koopa schreef: welke bekende trainer noemde in een interview Bryan Roy 'een kleine rotneger' en Romaria 'die koffieboon van psv'? (hierop werd hij voor een duel voorwaardelijk geschorst)

Frits Korbach..?

Vriend Niels schreef:
Koopa schreef: welke bekende trainer noemde in een interview Bryan Roy 'een kleine rotneger' en Romaria 'die koffieboon van psv'? (hierop werd hij voor een duel voorwaardelijk geschorst)

Frits Korbach..?

Ja dat is Fritz Korbach, stond laatst nog in het AD Sportwereld, nadat geouwehoer met Sneijder tegen Sparta.

Wat is het enige atheletiek wereldrecord, dat bij de vrouwen scherper staat dan bij de mannen?

Volgens mij is dat bij zo'n gooisport of niet? Kogelstoten?

Warm

Voor alle Ajax fans en andere voetballiefhebbers, surf even naar http://www.uitzendinggemist.nl en bekijk de uitzending 'de mistwedstrijd' van documentaire Andere tijden. Schitterende documentaire over de mistwedstrijd uit 1966 welke Ajax grandioos won met 5-1 van Liverpool

pytric schreef: Wat is het enige atheletiek wereldrecord, dat bij de vrouwen scherper staat dan bij de mannen?

Kinderen werpen?

RJ schreef:
pytric schreef: Wat is het enige atheletiek wereldrecord, dat bij de vrouwen scherper staat dan bij de mannen?

Kinderen werpen?

of toch discus!?