Die moet nog geboren worden.

Ik geef Thomas Dekker een klein kansje.

Jaa mee eens, of Boogerd als hij ook een keer de 'snoepjesot' weet te vinden

Nee, Boogerd sowieso niet, die kan niet 3 week met de besten mee bergop en ook z'n tijdrit is niet om over naar huis te schijven. Heeft sowieso niet genoeg karakter om een grote ronde te winnen! Ik geef Thomas Dekker ook een kleine kans, maar dan wel een hele kleine...

Pieter Weening gaat de Tour nog eens winnen, let op mijn woorden!

Waarom kom je toch helemaal niet overtuigend over?

Waarom wordt een vraag gesteld waar geen antwoord op te geven is?

Idd, Pieter weening wordt echter in het gerenommeerde wielertijdschrift 'de Muur' steevast tourwinnaar 2008 genoemd...
de tijd zal het leren.

binnenkort gaat de giro weer van start; wie wonnen de giro de afgelopen 5 jaren?

2005 - Paolo Savoldelli (Italië)
2004 - Damiano Cunego (Italië)
2003 - Gilberto Simoni (Italië)
2002 - Paolo Savoldelli (Italië)
2001 - Gilberto Simoni (Italië)
2000 - Stefano Garzelli (Italië)
1999 - Ivan Gotti (Italië)
1998 - Marco Pantani (Italië)
1997 - Ivan Gotti (Italië)
1996 - Pavel Tonkov (Rusland)
1995 - Tony Rominger (Zwitserland)

Welke legendarische wielrenner heeft als bijnaam: Il Campionissimo?

Hen3!! schreef: ...Tony Rominger ...

Heey Boerma... wie?

Keeper uit Zuid-Amerika, wist reddingen vaak te combineren met acrobatische acties. Zo heeft hij meer dan eens ballen die op hoofdhoogte aankwamen dmv een handstand en de zolen van zijn schoenen uit de goal gehouden.
Daarnaast scoorde hij regelmatig uit strafschoppen en vrije ballen.

Wie weet zijn naam...

Colombiaan, Valdelrama of zo iets, prachtig kapsel had hij ook trouwens.

Het antwoord op de vraag van Hen3 is kan niemand anders zijn dan Fausto Coppi.

Nee, Valderrama was een Colombiaanse verdediger, geen keeper. Ik denk dat n@nno de Mexicaanse keeper Jorge Campos bedoelt. Keepte altijd in zeer kleurrijke shirts.

Ik heb ff gezocht, sorry, maar we zitten er allebei naast, al zat ik er dichterbij: het is wel een colombiaan.

Shit je hebt gelijk... Is het iets van Helguera? Niet helemaal, maar het moet erop lijken. Koos zeg jij het maar...

Tsjonge dat dit nog verkeerde antwoorden oplevert: het is natuurlijk René Higuita! Wat een held, hield inderdaad bij 0-0 in de wedstrijd Colombia-Engeland de bal met zijn hakken uit het doel en werd daarmee zeer beroemd. Trok ook regelmatig met een solo de middellijn over. In de afscheidswedstrijd van Maradonna probeerden ze het nog een keer, maar de bal van Diego was te zacht...

En Carlos Valderrama werd ook wel de blonde Gullit genoemd. Hij was geen verdediger maar de spel- en smaakmaker van Colombia.

En Jorge Campos is de grootste held van deze drie. Een kleine keeper, maar zeer spectaculair :D Schitterende tenues altijd, kon bovendien heel goed voetballen. Heeft het Mexicaanse elftal gehaald als (voornamelijk) keeper, maar ook als spits.

ach ja..inderdaad..ik zat al te denken aan chilavert!! Maar die was meer van de penalty's en vrije trappen!

Welke spelers staan op de volgende foto?

Seedorf, Richard Witsche.

Die andere 2 zie ik niet zo snel, al doet de meest rechtste me denken aan van Nistelrooy.