uhh, wtf is dit?

Voorspellen: Welke speler gaat dit seizoen de gouden schoen winnen?

Ik zeg: Eto'o

Henri L schreef: Voorspellen: Welke speler gaat dit seizoen de gouden schoen winnen? Ik zeg: Eto'o

ik ga voor Luca Toni

Pieterz schreef:
Henri L schreef: Voorspellen: Welke speler gaat dit seizoen de gouden schoen winnen? Ik zeg: Eto'o

ik ga voor Luca Toni

Luca Toni is goed bezig, maar die haalt het einde van het seizoen niet door een blessure. Het zal me niets verbazen als de winnaar in Engelang gezocht moet worden. Bv. Lampard

Uit welk land komt Eric Addo?

Egypte, dacht ik.

Ghana gok ik.

The Guardian heeft NAC Breda officieel uitgeroepen tot langste clubnaam ter wereld. Wie weet (uhh) waar NAC precies voor staat (dus ook met alle woorden van de afkorting)?

Ik heb geen idee, ik heb het net opgezocht en ik heb het nog nooit eerder gehoord.

Bert-Jan schreef: Luca Toni is goed bezig, maar die haalt het einde van het seizoen niet door een blessure. Het zal me niets verbazen als de winnaar in Engelang gezocht moet worden. Bv. Lampard

lijkt me sterk dat Lampard de gouden schoen gaat winnen. zoveel scoort hij niet. in de eerste competitiehelft 11 doelpunten. dat worden er geen dertig meer. ik denk dat Klose een goede kans maakt. die is erg goed bezig bij Werder.

Gerard schreef: The Guardian heeft NAC Breda officieel uitgeroepen tot langste clubnaam ter wereld. Wie weet (uhh) waar NAC precies voor staat (dus ook met alle woorden van de afkorting)?

Bij mijn weten is het NOAD Advendum Combinatie Breda. Maar zeker weten doe ik het niet. En ik geloof ook niet dat dat zo'n bijzonder lange naam is...

Europees topscorer wordt wat mij betreft Klasnic van Werder, niet Klose (irritant mannetje). Die Klasnic is een beetje een Lennert-achtige spits met een fraaie manier van juichen. Komt dat zien, elke zaterdag op de ARD vanaf 18:10u.

Koos L schreef:
Gerard schreef: The Guardian heeft NAC Breda officieel uitgeroepen tot langste clubnaam ter wereld. Wie weet (uhh) waar NAC precies voor staat (dus ook met alle woorden van de afkorting)?

Bij mijn weten is het NOAD Advendum Combinatie Breda. Maar zeker weten doe ik het niet. En ik geloof ook niet dat dat zo'n bijzonder lange naam is...


NOAD Advendum Combinatie klopt inderdaad, maar het gaat er nu juist om waar dat NOAD Advendum voor staat... En dan krijg je wél een bijzonder lange naam...

Dat is inderdaad een enorm lange naam.

Zijn biathlon vragen ook toegestaan? Ik vind het in ieder geval een mooie sport dus toch maar een:

(uhh) Er is een getrouwd stel, wat elke keer meedoet aan de biathlon. Ik ben dus op zoek naar een biathleet en een biathlete. Hoe heten ze en uit welke landen komen ze?

NAC:

NOAD ADVENDO COMBINATIE

Nooit Opgeven, Altijd Doorgaan Advendo Combinatie

(volgens mij stond advendo ook nog voor iets, iets in de trant van Alleen Door Vechtlust en Nijverheid D... O.... )

Alleen Doelgerichtheid, Vechtlust En Natrappen Doet Overwinnen. zoiets is het vast.

Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning

En we hebben hem hoor.... De langste clubnaam van de wereld:

Nooit opgeven, altijd doorgaan Aangenaam door vermaak en nuttig door ontspanning Combinatie Breda

Henri L schreef: Zijn biathlon vragen ook toegestaan? Ik vind het in ieder geval een mooie sport dus toch maar een: (uhh) Er is een getrouwd stel, wat elke keer meedoet aan de biathlon. Ik ben dus op zoek naar een biathleet en een biathlete. Hoe heten ze en uit welke landen komen ze?

Zijn er meer liefhebbers?

ze komen uit noorwegen dat is ook het enige wat ik van ze weet behalve dat die kerel wel een beetje op (prins) maurits lijkt en dat de vrouw blond is.