Hajenius schreef: Momenteel zit er bijna € 2 miljoen in kas. Ik moet me enorm inhouden om dat geld niet uit te gaan geven. Begin volgend seizoen wordt de trainer vervangen.

Ik ken dat gevoel Harm Jan! Zelf had ik op het piekmoment zo'n 3,8 miljoen in kas zitten (een ongekend record voor FCS) dat is inmiddels geslonken naar 8 ton met twee uitwedstrijden op rij. Concreet betekent dit dat ik (voor de eerstvolgende thuiswedstrijd) op een geschat eigen vermogen van ruim een ton heb. Moet voldoende zijn om het seizoen mee uit te zingen. Daarnaast heb ik van die 3,8 miljoen in totaal vijf trainees gekocht (waarvan vier op passen). Die vier zullen eind dit seizoen, begin volgend seizoen ook weer verkassen. Hoop daar toch minimaal 1 ton per speler op te verdienen. Wat een aardig score is voor "overbodige" selectieplaatsen.

Toch vind ik 1 ton per speler nou niet bepaald een grote marge. Maar dat zal aan mij liggen ;) op dit moment bevat de kas van Impulse nog 3,3 miljoen, waarvan nog een middenvelder en minimaal 1 trainee van gekocht dient te worden. De laatste 6e trainee zal gefinancieerd worden door de verkoop van Roelf Witteman, de 25jarige topspits van Impulse op dit moment. Hoewel zijn inzet op prijs wordt gesteld zal er binnenkort geen plek voor hem zijn en hij zit zelf niet op de reservebank te wachten.

He Antuma,.. heb jij ook last van problemen met je hattrick buddy? Mijne krijgt geen connectie meer met hattrick sinds die wedstrijdaanpassingen...

Skippy schreef: He Antuma,.. heb jij ook last van problemen met je hattrick buddy? Mijne krijgt geen connectie meer met hattrick sinds die wedstrijdaanpassingen...

HT Buddy wordt niet meer geupdated door de ontwikkelaar. Dit betekent inderdaad dat je geen wedstrijdgegevens kan downloaden. Verder lukt het me wel om de training via dit programma te volgen. Soms moet je even wat geduld hebben voordat het scherm daadwerkelijk wordt gedownloaded.

Dramatische vormupdate. Als desalnietemin de voorlaatste competitiewedstrijd niet gewonnen wordt is degradatie een feit.

De eerste trainingsweek op scoren zit er voor Impulse al weer op, zeker is te zeggen dat er in elk geval weer leven in de brouwerij zit; kortom de week is afgesloten met goed en slecht nieuws.

Afgelopen vriendschappelijke wedstrijd raakte de eerste trainee al geblesseerd en zal voor een duur van 4 weken de brouwerij in leven houden. Dat is dus het slechte nieuws en de vrees van elke trainer, econoom en beleidsmaker.

Het goede nieuws is de ontwikkeling van Rudolfas Mitešiūnas, wiens scoringsvermogen de afgelopen week tot uitmuntende prestaties leidde.

He luitjes, er schijnt een hattrick bordspel te zijn gemaakt, is't een idee deze met zijn allen (of een aantal) aanteschaffen, ben benieuwd of het een beetje leuk is

mooie trainingsupdate voor mijn jeugdteam: "Rendert van Tarel: Baas, ik heb wat problemen met zijn vader. Hij zegt dat het joch niet meer bij de jeugdopleiding moet blijven omdat de training geen effect meer heeft. Hij heeft enigszins gelijk, maar het is niet zijn beslissing. Toch?"

Oh die zie ik elke week voorbij komen, beetje irritant sinds de spelertjes in kweste nog geen 17 zijn.

rolv schreef: He luitjes, er schijnt een hattrick bordspel te zijn gemaakt, is't een idee deze met zijn allen (of een aantal) aanteschaffen, ben benieuwd of het een beetje leuk is

Ik heb hem gereserveerd.

OK, welke freak loopt onder de naam van spelers uit mijn Hattrick-team grappen te maken in VI 't Wereldje? Redelijk bizar dat ik vanaf maandag Pasi Koski, Erben Ruiter, Jean-Philippe Hüller, Hugh Fortner en Christian Lieffijn op vi.nl zie langskomen...

Wat geniaal! Je weet zeker dat je je spelers niet hebt omgezet van het virtuele in het echte leven Koos?

Overigens: komende zondag kan ik het kampioenschap en directe promotie naar de vierde divisie binnen tikken. Toch lekker!

Zo, FC Santen heeft vanavond promotie naar de vierde divisie afgedwongen. Nadat De Guppies (van am. Gerben Santman) eerder op dit niveau actief was - is het nu aan de andere "sant" om te pogen op dit niveau te blijven. Dit betekent in ieder geval dat FC Santen bij de beste 680 teams van Nederland gaat spelen. Doelstelling is natuurlijk om binnenkort eens de top-500 te halen. Maar dat is een heel ander verhaal. Door der verkoop van een spits zal ik straks op ongeveer 4,5 miljoen aan cash zitten. Kan ik twee leuke spelers voor kopen. Zoals gebruikelijk zal ik met 5 spitsen-trainees gaan spelen zolang ik in de Cup zit.

FC Impulse heeft zich in de een na laatste speelronde al veilig gesteld van Degradatie. Een mooie 1-3 overwinning op de andere degradatiekandidaat heeft een gat van 4 punten geslagen en de trainer kan gerust ademhalen.

Heipaal wordt nagenoeg zeker 5e in de 8e divisie.. in een knotsgekke competitie. Waar je als 5e team op 7 puntjes op de nummer 1 staat. Wordt volgend seizoen net zo erg knokken.

Ik heb momenteel een gat van 8 punten, is wel een luxe-positie. Nu ben ik hard aan het nadenken over mijn selectie voor het komende seizoen...

Gezien de sterkte van de competitie ga ik ervan uit dat ik nog niet kan promoveren, dus ik wil me op minimaal 3e ronde beker richten. Wordt wel heel pittig.

Welja, degradatie is nog geen feit. Gisteren de laatste thuiswedstrijd omgezet in winst. Nu volgende week uit tegen de directe concurrent. Alleen winst kan mij redden. Mocht dit onverhoopt lukken, dan volgt een p/d wedstrijd met een waardeloze ts. Pompen of verzuipen enzo.

Mooie dag gisteren voor de oudgedienden:

Mbeki is kampioen geworden, datzelfde geldt voor HaJee (in de 87e minuut stond hij nog virtueel tweede - vallen er opeens twee doelpunten in de wedstrijd tussen de concurrenten waardoor dat in een gelijkspel eindigt) en mijzelf.

Jongsma heeft zich verzekerd van een kwalificatieduel, overigens moeten Beekhuis en Holsappel daarmee ook aan de slag. Betekent dus dat er voldoende is om te volgen komende zondag!

Zelf promoveer ik rechtstreeks naar een best wel sterke IV-klasse, zal flink aan de bak moeten om het niveau te halen - maar dat is ook wel weer een uitdaging. Heb genoten van het afgelopen seizoen, maar 13 overwinningen begint ook weer gewoontjes aan te voelen...

Jeumig,... das weer een tijdje geleden....

Iemand in voor een openingsavond Hattrickmeeting komende zondag?