Ben ik ook voor, liefst even zo snel mogelijk, zodat er geen matches verloren gaan. Misschien even handig om lijstje te maken met wie er mee willen doen.
Van het forum haal ik dit lijstje tot nu toe:

  1. Sipko
  2. Kars
  3. Siegard
  4. Niels
  5. Ard
  6. Rene?
  7. Koos?
  8. Rolf

Mooi wie heeft er supporter, rene volgens mij...

Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Carel Lustig.

Kijken we naar zijn Verdedigen-vaardigheden, dan is deze jongeman bemoedigend.

Geven we hem een contract, baas?

Perikles schreef: Mooi wie heeft er supporter, rene volgens mij...

Skippy ook.

Ik heb van skippy vernomen dat hij al in een compitie zit, dus die valt af.

je hoeft niet perse supporter te zijn.,.. het is voor iedereen....

Ik doe niet aan die nieuwerwetse toestanden. Geef mij maar de oude jeugdopleiding, geen gehannes en dezelfde kans op succes.

Even serieus, ik houd de oude jeugdopleiding nog even (iig dit seizoen) en probeer te profiteren van het tijdelijke tekort aan trainees.

Dan blijven er nog zes mensen over die mogelijk kunnen. Laten we even snel wat opstarten, wil zien wat mijn team kan.

Schrijf je snel in, competitie heet GSV. Wedstrijden zijn woensdagmiddag om 15 uur, er kunnen in totaal 6 teams meedoen.

done

He ik wou me ook aanmelden voor de competitie, maar dat kan niet. Ik denk dat het komt omdat ik in regio Amsterdam zit, ik had zomaar wat aangeklikt. Kan het type competitie ook veranderd worden in (inter)nationaal? Want dan kan ik me wel aanmelden neem ik aan

Kan het momenteel niet veranderen, maar als de website weer gezond is zal ik het ff doen.

Tnnx, ben nu ook ingeschreven.

hey allen, ik ben jan-jaap van ATV, ik zie dat er hier wel mensen zijn die dit prachtige spel nog spelen. Mijn team is CSKA Groningen, als iemand zin heeft in een friendly dan ben ik er altijd voor in! nu alleen nog niet want ik zit nog in de beker.

in welke competities zitten jullie? ik zit in de VIIe en speel het spel nu 7 seizoenen. ik ben in de Xe begonnen. dus ik had een lange weg te gaan!

Je avatar mag maximaal 120x120 pixels groot zijn. Pas hem dus even aan. De Webcie

even 3 seizoen algemeen trainen, en je promoveert 3x

Gelijk maar even het gastenboek van CSKA Groningen ingewijd....

ik weet het ook niet waarom ik nog steeds in de 7e zit.... maar ik heb geen zin om algemeen te trainen dat is alleen maar voor vorm.. waar maak ik dan winst mee? ik maak nu "winst" door mijn middenvelders te verkopen. ik trainn idd positiespel net als 30% van de hattrickers. maar in welke divisies spelen jullie?

Ik speel zesde klasse, ik train doelmannen en ga voor een ongekend lange bekerrun, al zal deze afhangen van het resultaat van vanavond. Algemeen trainen is inderdaad vrij onnozel, tenzij je de optimale salaris/prestatie-verhouding hebt bereikt.

Ik zit in de 9e divisie momenteel... goede kans op promotie,.. liefst zelfs kampioenschapo. Train positiespel en dat gaat redelijk voorspoedig.

is er trouwens animo om vanavond het begin van het nieuwe competitieseizoen samen te beginnen???

Ik wil mijn huis wel openstellen voor belanghebbenden...