net voor het eerst in de 7e divisie en train uiteraard ook positiespel al lijkt het me ook wel leuk om over een seizoen aanvallers te trainen, vooral omdat mijn aanval tot nu toe echt heel slecht is :D en 3-4-3 lijkt me best tof.

gaat het trainen voor de jeugdcompetitie trouwens gewoon op dezelde manier als de gewone trainingen? dus als je PM traint dat ook alleen je middenvelders verbeteren? iemand een idee?

Skippy schreef: is er trouwens animo om vanavond het begin van het nieuwe competitieseizoen samen te beginnen??? Ik wil mijn huis wel openstellen voor belanghebbenden...

Ik ben er iig niet bij, ik moet hard studeren (ja, zelfs zondagavond...) Andere keer lijkt me wel leuk.

Ik speel trouwens 7e divisie en hoop dit seizoen toch eindelijk een keer te promoveren. Verder train ik vleugelspel, weer eens wat anders. En ik speel 3-5-2

Ai 3-1 verloren tegen de andere debutant, wordt een deprimerend seizoen denk ik.

2-1 winst tegen de voornaamste titelkandidaat. Vanzelfsprekend een lekker begin van de competitie, verlies was vrij vervelend geweest mbt de kansen op de titel.

ik heb direct gemotst tegen de beste uit mn competitie en met 2-0 gewonnen met een middenveldrating van uitstekend! :D

He, jullie hadden op het atv-forum toch ook een behoorlijk topic over hattrick? Is de boel daar een beetje dood? Overigens zit mulligen van fc Liposuctie bij mij in de league, ook een (ex?)atv'er.

Een mots is wel erg rigoreus. Met twee botteams hoef je niet bang te zijn dat je degradeert. Nu had je misschien in de beker nog wat kunnen proberen, maar met je huidige ts lijkt me dat moeilijk worden. Oftewel, waarom mots?

Zelf heb ik weer eens verloren van RPG, maar de verschillen waren minimaal, dus dat geeft de burger moed.

Ai, meteen maar verloren met 3-2 en ook al uit de beker, goede kans dat mijn laatste hattrickseizoen is begonnen...
We hebben nog 1 of 3 teams voor de jeugdcompetitie nodig trouwens.

Ik speel in de Vijfde en heb dat gisteravond ook duidelijk gemaakt in de uitslag: 0-5. Het eerste verlies was ingecalculeerd, maar de hoeveelheid tegengoals vallen mij toch enigzins tegen. Volgende week speel ik tegen de kampioen van vorig jaar. Denk dat ik het maar ga proberen met een counter-tactiek (4-3-3). Overigens train ik scoren, hetgeen niet onverdienstelijk gaat.

Vertel eens Steef, wat voor ratings haal je met 3 outstanding spitsen met gemiddeld matig passen en standaard zelfvertrouwen?

Iets van formidabel? Weet het niet precies. Toen ik mijn trainees kocht, zaten twee van de drie al op brilliant en een op outstanding.

Edit: ik betwijfel achteraf of je wel "formidabel" haalt, wellicht zit je hoog in uitstekend.

ja we hadden een redelijk hat-trick en een Cup Met De Grote Oren, voor iedereen die uit de beker lag. maar die gouden tijden zijn voorbij. er zijn nu trouwens net weer drie nieuwe teams begonnen maar dat duurt minsten 3 a 4 seizoenen voordat ze een beetje goed zijn. dus tot dan zoek ik mijn heil hier, als iedereen dat goed vind!!! :)

Even vraagje over het jeugdteam, wanneer kan je je scouts nou bellen? Want de twee scouts die ik extra heb gehuurd, daar staat bij dat ik ze bv -15 min geleden heb gebeld, altijd negatief. En de andere scout die heb ik twee dagen geleden gebeld maar kan ik nog steeds niet weer bellen. Iemand?

Check ff de honderden andere topics op hattrick. Ze hebben een bug gevonden, en ze werken er nog aan om die te verhelpen. Even geduld dus.

Lekker begonnen dit seizoen, 6-0 overwinning. Na een paar week conditie getraind te hebben, is ook de rating van mijn middenveld behoorlijk gestegen. Wel de eerste blessure alweer binnen, mijn beste spits (wonderbaarlijk scoren)

Ik zit dit jaar met een verschrikkelijke salarispost opgescheept van 225k. Zorg dat je hier nooit aankomt met je team, het is hangen en wurgen om kiet te spelen.

Train je spelers niet verder dan bovennatuurlijk, keepers uitgezonderd. Ik probeer op de lange termijn te streven naar een team met bovennatuurlijke (supernatural) middenvelders en aanvallers, wereldklasse (world class) verdedigers en keeper. Met zo'n team moet ik in de vijfde leuk mee kunnen doen en ongeveer het rond de 2 ton aan salaris betalen.

Ik heb een laffe selectie met geen enkele uitblinker, maar lap wel 180K aan salaris. (Heb natuurlijk wel ruim 20 Lieffijnen rondlopen, weet niet wat dat kost, maar dan nog...)

Mijn salaris kosten vallen gelukkig nog wel mee, nog maar 35k maar wel 10k gestegen dit seizoen :D die youthpull van vorige week is trouwens voor 350k verkocht, daarvan heb ik dan voor het eerst mijn stadion verbouwt.

De 'bel' bug is btw opgelost of in elk geval, je kan nu bellen met je scouts. Meteen de eerste gaf een 15jarige speler die in vleugelspel zwak was en met training redelijk kon worden. Verder was ie hopeloos in passen oid. Niet aangenomen, toch wel moeten doen. Zit nu met een 16jarige die twijfelachtig in vleugelspel is en slecht in passen. Op zich nog te doen.

Alvast een tip: als een scout twee of drie opmerkingen maakt dan zou ik gewoon een contract aanbieden. Je andere pogingen geven hoogstwaarschijnlijk mindere spelers.

Mijn loonkosten zijn binnen de perken gebleven. Betaal nu € 118.104 aan loon, met een bedrag van € 1344 aan extra loon voor buitenlanders. Ben op dit laatste wel redelijk trots. Ben druk bezig om een wereldklasse middenvelder in te ruilen voor een bovennatuurlijk, zit daarmee dan op twee bovennatuurlijke en een wereldklasse middenvelders. Mijn aanvallers train ik op tot bovennatuurlijk (krijg je in verhouding meer voor dan met reusachtig). Mijn keeper zit reeds op wereldklasse en die zal de eerstkomende tijd ook wel blijven. Zit alleen nog met de wens op op middelange termijn een wereldklasse verdediger met redelijk vleugelspel en goddelijk spelhervatten te kopen. Betaal je echter wel ruim 2 miljoen voor...

Tot groot enthousiasme van zijn buurmeisje slalomde Gerrit van Lente in de 3e minuut door de centrale verdediging van de gasten en gaf FL A1 een 1-0 voorsprong. De komende tijd kan Falko Hallebeek van Koala uitgebreid zijn nieuwe spelcomputer uitproberen. Zoals hij na 9 minuten van het veld moest, zag het er niet uit alsof hij snel weer op een voetbalveld zou staan.

Leuke hoor, zo'n jeugdteam! Heb al een aardige driesterrenspits gescout.

Vriend Niels

Is er al een jeugdcompetitie van de GSV? Berkum Junior, spelend op Vegtlust, staat te trappelen om mee te doen.