Koos L

Gemeente,
Sinds kort neem ik deel aan een bijzonder uitgebreide voetbalgame op internet: . Ik vind het zelf echt een briljant opgezet spel. Je krijgt een team toegewezen en hebt dan de beschikking over een spelersgroep, een flink budget, een stadion, een supportersclub en veel meer. Je speelt 2 wedstrijden per week en kunt spelers transfereren, trainen, tactieken uitdenken, stadion verbouwen, noem maar op. Verder heb je de beschikking over coaches, keeperstrainers, psychologen, economen e.d. De bedoeling is natuurlijk om kampioen te worden en te promoveren naar een hogere divisie.
Zijn er meer mensen die hieraan meedoen? Ik weet dat Geert en Date-Jan ook redelijk fan zijn. Ben benieuwd... Trouwens, als je mee wilt doen moet je wel rekening houden met een paar maanden wachttijd.

ik heb daar anderhalf jaar geleden eens een paar maanden aan meegedaan, toentertijd won je bijna alles met een 3-5-2 opstelling, maar het werd mij al snel te saai...

Ik wil me ook wel aanmelden, maar ik kan geen plek vinden waar dat kan.......

sorry ik moet even beter kijken.

Tolle schreef: ik heb daar anderhalf jaar geleden eens een paar maanden aan meegedaan, toentertijd won je bijna alles met een 3-5-2 opstelling, maar het werd mij al snel te saai...

Je moet je er natuurlijk wel vol overgave op storten :P . En als je promoveert win je niet meer zo makkelijk. Daarnaast zijn er veranderingen, zodat je niet standaard wint als je het middenveld beheerst.

molle deen en ik doen ook mee. Mijn team heet FC het pareltje :D

K%S schreef: Gemeente, Trouwens, als je mee wilt doen moet je wel rekening houden met een paar maanden wachttijd.

Ik heb me net aangemeld, en er zijn 6152 wachtenden voor mij, en er zijn er gisteren 91 toegelaten...... reken maar uit!

Ik heet gsvh

Ik heb me ook al ingeschreven, mijn team heet Jamaienoord

Ik zou zeggen: check Fortuna Lieffijn! Een topclub in wording, thans knokkend om niet te degraderen naar divisie VIII... En wat een knus Jaap Elsinga Stadion, dat altijd goed vol zit.
Geert's team heet Sporting GFW geloof ik.

Helemaal goed Koos, Sporting GFW rulez the Hattrick-scene. Ik sta nu op een mooie 4e plaats met kans op meer. Heb net een moeilijke periode achter de rug, maar dankzij de steun van mijn supporters ben ik er doorgerold.

Een team om in de gaten te houden is trouwens FC Jerrebarre, het team van Date Jan. Die vent heeft een goede kans te promoveren naar de 6e klasse.

we kunnen wel tegen elkaar oefenen allemaal! wel leuk,.. al hoewel de verschillen hier en daar waarschijnlijk al wel aardig groot zijn....

oioioi komende woensdag, 19 mei om 17.00 uur speelt Sporting GFW een oefenwedstrijd tegen Fortuna Lieffijn. Traditioneel belooft deze wedstrijd een aantrekkelijke wedstrijd, met goed voetbal van twee kanten te worden.

Fc Het Pareltje (211245)

ff met mijn team id,.. wel zo handig

hoppa, weer 68 wachten voor mij weg........ nog heel veel te gaan, helaas, want ik heb der zin an!

Mijn team heet FC Pyla (211900) Op dit moment sta ik 4e in de 7e divisie, maar kheb nog geen wedstrijd gewonnen. Ik stond namelijk 2e toen ik erbij kwam :cry:

Vriend Niels

Ik heb me zojuist ook aangemeld. Mijn teamnaam is vv Berkum, maar ik moet nog wel twee maandjes wachten denk ik.

Ik ook helaas.. met Copidknallers, ik kan in ieder geval zeggen dat er geen exacte naamgenoot van mij al aan het spelen is (als speler/player) Daarentegen lopen er wel zelfs 2 Thomas Deenen rond... ;)

Goed zo lijkt mij. Ik ben er alleen niet in geslaagd om een Thomas Deen te kopen. Ik ben inmiddels ook al onderdeel van hattrick.org met het team Pyla C.F. (209278).

Ik ben inmiddels twee (!) wedstrijden ongeslagen en sta sinds afgelopen wedstrijd boven de degradatielijn. Zondag a.s. nummer laatst thuis. Als er nog iemand wil oefenen tegen mij, dan kan dat altijd.

Bij ATV hebben ze al een paginaatje of 37 over hattrick.org... Check deze link:

Een schande is het; mijn team is de voor selectie niet door gekomen en ik ben afgewezen.

Hanke schreef: Een schande is het; mijn team is de voor selectie niet door gekomen en ik ben afgewezen.

Om wat voor reden dan??