Sporting GFW - Fortuna Lieffijn 2 - 1

Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 19-05-2004 om 17:00
MatchID: 18287826
Stadion: Sporting GFW Arena
Publiek: 516

Op Sporting GFW Arena, waren 516 supporters aanwezig en ondanks dat het bewolkt was, kwam er geen regen. Sporting koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: de Bruijn - Bouwmans, Siedzik, Hoekstra, Saes - Nijpels, van Doorn, van der Kaay, Kraaijeveld - Velthuijse, Boensma.

Lieffijn begon de wedstrijd met een 3-5-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: van Harsselaar - Arnoult, van Bijnen, van der Zande - Johansson, de Zwart, Roeterdink, Oosterbaan, Drietelaar - de Rooij, Vermeeren.

Lieffijn leek de centrumaanval te prefereren. In de 4e minuut kwam de thuisploeg op een 1 - 0 voorsprong, na een fout aan de rechterkant van de verdediging van de bezoekers. Doelpuntenmaker was Igor van Doorn voor Sporting. Denis Arnoult scoorde bijna de gelijkmaker voor Lieffijn in de 5e minuut, maar Tonnis de Bruijn maakte een uitstekende redding door de bal nog net met zijn vingertoppen weg te tikken. Frank Boensma van Sporting kreeg een gele kaart in de 11e minuut voor onsportief gedrag. In de 16e minuut zette Sporting zichzelf op een 2 - 0 stand, toen de verdedigers van de bezoekers de bal verloren aan Frank Boensma, komend van de linkerkant, die daarna koeltjes langs de keeper ging en de bal in het lege doel schoof. De manier van spelen veranderde doordat Sporting zich terug trok en zo hun tegenstander dwong meer vooruit te gaan spelen. Lieffijn leek wat verward te zijn over de organisatie van het team. Justin Roeterdink van Lieffijn kon, in de 25e minuut antwoorden met 2 - 1 na een goal uit een pingel. 2 - 1 was de ruststand. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Lieffijn, met een indrukwekkende 55 procent balbezit.

De Lieffijn spelers hebben tijdens de rust nog even de tactiek doorgenomen. Lieffijn kreeg een kans op de gelijkmaker toen Henny Drietelaar plotseling vrij kwam te staan voor de keeper maar het afwerken was ronduit zwak. Lieffijn's Henny Drietelaar kreeg een gele kaart na een nare overtreding. Frank Johansson van Lieffijn kreeg een gele kaart in de 72e minuut voor onsportief gedrag. De thuisploeg kon zijn voorsprong bijna uitbreiden toen Jorren van der Kaay in de 77e minuut doorbrak op rechts en op doel schoot, maar keeper Geert van Harsselaar kon met de nagels van zijn rechterhand de bal nog net uit het doel tikken. Lieffijn lijkt totaal niet te weten hoe ze nu eigenlijk moeten spelen. Lieffijn kreeg een kans op de gelijkmaker toen Rico de Rooij plotseling vrij kwam te staan voor de keeper maar het afwerken was ronduit zwak. Lieffijn, dat een balbezit had van 56 procent, domineerde de wedstrijd.

De echte sterspeler van Sporting was ongetwijfeld Wieslaw Siedzik. Daar staat tegenover dat Dimitris Saes echt heel slecht speelde. De echte sterspeler van Lieffijn was ongetwijfeld Hans van Bijnen. Justin Roeterdink speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De wedstrijd eindigt in 2 - 1.

Vies geluk voor de GFW... Ik speelde 3-5-2, wat ik normaliter niet speel. Daarnaast wilde ik mijn wisselspelers eens aan het werk zien. Dat resulteert dan in een nipt verlies. Zien jullie trouwens hoe weinig toeschouwers die vent trekt?? Dramatisch...
BJ Mol, ik heb jou uitgedaagd, ik ga je inblikken!

K%S schreef: Vies geluk voor de GFW... Ik speelde 3-5-2, wat ik normaliter niet speel. Daarnaast wilde ik mijn wisselspelers eens aan het werk zien. Dat resulteert dan in een nipt verlies. Zien jullie trouwens hoe weinig toeschouwers die vent trekt?? Dramatisch... BJ Mol, ik heb jou uitgedaagd, ik ga je inblikken!

Jo, kheb het geaccepteerd. Grote kans trouwens dat je wint. Tot nu toe heb ik alle wedstrijden verloren. Daarnaast heb ik nog niet meer dan 15% balbezit over een hele wedstrijd gehaald :? Afgelopen week ben ik naar Israel gevlogen en heb ik met 2-1 verloren tegen de nummer 2 van een 5 divisie. Kom maar op..... :wink:

Geert deze week oefenwedstrijdje spelen tegen mij?

Nylez schreef: Ik heb me zojuist ook aangemeld. Mijn teamnaam is vv Berkum, maar ik moet nog wel twee maandjes wachten denk ik.

Twee maanden wachten? Dat slaat toch nergens op... zijn ze een echt stadion uit de grond aan het stampen of zo?

ik had me ook aangemeld, echter pas na 5 a 6 dagen kreeg ik het bericht afgewezen te zijn.. en dan zonder een duidelijke reden, waarschijnlijk het feit dat ik Grunn in tikte ipv Groningen als woonplaats.. 't gaat nergens over.

wel weer heringeschreven, volgens huidige berekeningen zit ik er over 29 dagen in het spel... als ik niet WEER wordt afgewezen

overigens alleen al in nederland staan ongeveer 7000 mensen in de wachtrij, dan moet het spel wel tof zijn, toch? ;)

Er doen honderdduizenden mee aan dit wereldwijde spel. Dan is een wachttijd zo vreemd nog niet. En wat maakt het ook uit: je schrijft je in, kijkt een paar maanden niet op die site en als je een team krijgt ontvang je een mailtje.

Als je mee wilt doen, moet je er snel bij zijn, de wachtlijst wordt langer en langer. Toen ik me aanmeldelde (+/- 3 weekjes geleden) waren er zo'n 2000!! wachtenden minder!!

Mol, Mol, Mol... 5-0, wat een prutsteam heb jij! Van de 12 spelers die ik heb gebruikt waren er slecht 2 basisspelers... en je hebt geen kans gehad! Ik zal het wedstrijdverslag maar niet hier neerzetten.

K%S schreef: Mol, Mol, Mol... 5-0, wat een prutsteam heb jij! Van de 12 spelers die ik heb gebruikt waren er slecht 2 basisspelers... en je hebt geen kans gehad! Ik zal het wedstrijdverslag maar niet hier neerzetten.

:oops: Wat moet hierop zeggen :oops: Hoe sneller die goede middenvelder hoe beter :?

Hmm, uit bij de nummer 3 met 5-3 gewonnen, niet slecht... Maar mijn directe concurrent heeft uit de laatste 6 wedstrijden (zijn enige) 16 punten gehaald :?
Veel ongelukkiger kan het niet. Bijna gedegradeerd, terwijl mijn team echt super draait... Klotespel!

Wat wel een schitterende zin is uit het wedstrijdverslag: "Met chirurgische precisie vond de cross-pass van buitenspeler Ernest Boléat zijn weg naar het hoofd van medespeler Rico de Rooij en een daverende kopbal zette Lieffijn op 2 - 4."

Ik lees net dat ze gaan uitbreiden, in Nederland zijn er nu 27304 teams, en dat worden er 35496, dus ruim 7000 plaatsen extra, dus dan is er gelukkig geen 2 maand wachttijd voor mij!

henri, waar lees je dat precies, ik zie het niet zo 1 2 3 op hattrick.org nl..

Pieter schreef: henri, waar lees je dat precies, ik zie het niet zo 1 2 3 op hattrick.org nl..

1 inloggen
2 naar ' mijn hattrick gaan'.
3 daar staat :

We zijn eruit welke landen voor het komende seizoen worden uitgebreid. Er zijn onder andere 3 landen bij die op het 35K-niveau komen

Uitgebreid naar 35.496 teams
España
Nederland
Argentina

Binnen 2 weken worden de nieuwe uitbreidingen geëffectueerd.

4 klik op 'nederland'
5 daar staat: Aantal teams: 27304

Dus een uitbreiding van ruim 8000 teams!!

Oke dan, that sounds very good!! Hoewel ik toch al wel weer 2 weken wachttijd achter de rug heb en het dus nog 2 weken gaat duren voordat de uitbreiding heeft plaatsgevonden is de wachttijd dan wel met de helft gekrompen! :)

Het schijnt dat Date Jan gaat promoveren naar divisie VI. De kans is erg groot dat ik degradeer naar divisie VIII. Wat gebeurt er dan als je tegen elkaar speelt? Lees maar (en let vooral op de ruststand):

Fortuna Lieffijn - FC Jerrebarre 7 - 3

Datum: 02-06-2004 om 17:00
Stadion: Jaap Elsinga Stadion
Publiek: 641

641 toeschouwers waren aanwezig op Jaap Elsinga Stadion, waar de weersomstandigheden best wel goed waren. Lieffijn begon aan de wedstrijd met een interessante 3-5-2 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: van Harsselaar - Arnoult, van Bijnen, van der Zande - Boléat, de Zwart, Boelen, Aussems, Oosterbaan - de Rooij, ter Heine.

Jerrebarre begon de wedstrijd met een 3-4-3 formatie. De opstelling: Michorius - Hodinius, Grooten, Bokdam - Stener, Doverman, Reyerse, ten Bruggencate - Brunel, Siboldi, Piler.

Lieffijn zag de meeste aanvalsmogelijkheden via de vleugels en de spelers verstuurden dan ook hun passes in die richting. Jerrebarre negeerde meestal de vleugels ten faveure van de centrumaanvallen. Een cornerbal zorgde voor veel paniek in het strafschopgebied, maar Lieffijn-speler Claude Oosterbaan kon uiteindelijk de bal erin prikken: 1 - 0. Lieffijn scoorde 2 - 0 toen Rico de Rooij over rechts doorbrak en de hele verdediging achter zich liet. Lieffijn scoorde 3 - 0 toen Adrie ter Heine over rechts doorbrak en de hele verdediging achter zich liet. Lieffijn scoorde 4 - 0 toen Maurice de Zwart over rechts doorbrak en de hele verdediging achter zich liet. Lieffijn vergrootte de voorsprong, toen Adrie ter Heine de 5 - 0 maakte, na een aanval over de linkerflank die hem helemaal alleen voor de keeper zette. De manier van spelen veranderde doordat Lieffijn zich terug trok en zo hun tegenstander dwong meer vooruit te gaan spelen. Na 43 minuten in de wedstrijd wees de scheidsrechter naar de stip, toen een speler van de tegenpartij een speler van Lieffijn onderuitschoffelde. Ernest Boléat maakte geen fout: 6 - 0. De twee teams gingen de rust in met een stand van 6 - 0. Jerrebarre had het meeste balbezit, namelijk 51 procent.

Iets later kon Jerrebarre's Jonas Piler de achterstand makkelijk verkleinen tot 6 - 1 na een mis-communicatie in de verdediging van de tegenstander. Frans Brunel van Jerrebarre excelleerde in een paar prachtige trucs om zo Arno Boelen voorbij te gaan en het afmaken was zeker niet minder spectaculair, 6 - 2! André Stener nam een dodelijke vrije trap in de 65e minuut, maar deze raakte de paal. Lieffijn's Claude Oosterbaan kreeg een gele kaart na een nare overtreding. Door een veel te late tackle moest Joseph Doverman naar de kant van het veld worden gedragen, maar hij toonde doorzettingsvermogen, want hij stond meteen weer klaar om terug het veld in te gaan. Iets later resulteerde een geweldige combinatie door het midden in een niet te missen kans voor Lieffijn: 7 - 2. Doelpuntenmaker was Ernest Boléat. Jerrebarre toonde uitstekende veerkracht, toen ze in de 72e minuut de score terugbrachten tot 7 - 3 toen Frans Brunel langs de backs van de thuisploeg, recht op het doel afstormde. Jerrebarre had het meeste balbezit, namelijk 57 procent.

De beste speler van Lieffijn was Adrie ter Heine. Demis Aussems speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De beste speler van Jerrebarre was Koen Michorius. Daar staat tegenover dat Rob Reyerse echt heel slecht speelde. De wedstrijd eindigt in 7 - 3.

Ongelooflijke prutser, die Jongsma. Who's next?? (Geert!)

Ongelooflijke prutser, die Jongsma. Who's next?? (Geert!)

Ik wil een balletje trappen met jou! Ik heb je al uitgedaagd (vv Paddepoel). Trouwens wat ik in dit forum mis is het doel van vriendschappelijke wedstrijden. Het doel van zo'n wedstrijd is het trainen van al je spelers, immers alleen de spelers die in de afgelopen week een wedstrijd hebben gespeeld kunnen verbeteringen vertonen. Een site die ik kan aanbevelen is: www.hottrick.org, waar je veel tips kan vinden. Ik speel al een tijdje hattrick en degradeer nu na 1 seizoen divisie V weer naar VI.
Dus kom maar op Fortuna whatever...

Zwier Smith (aanstormend potentieel lid)

Dat jij je laat gelden als aanstormend potentieel lid zullen we even onthouden. We komen elkaar nog wel tegen, vermoed ik...
Verder moet je bedenken dat het gewoon leuk is om tegen elkaar te spelen. Er zijn vele competities die worden gespeeld door middel van de vriendschappelijke wedstrijden.
Overigens heb ik je uitdaging afgewezen, ik heb al een paar afspraken staan. Maar probeer het later nog eens!

Ik ben het wel met je eens hoor, maar vaak speel je niet met je beste team in een vriendschappelijk potje, dus weet je niet wie de BESTE is! Verder heb ik ook wel veel plezier aan het spelletje! Misschien dat je hier ook een vriendschappelijke competitie kan opstarten...

Kun je andere deelnemers ook aanklagen wegens wangedrag?? Mijn directe concurrent (in de degradatiestrijd) speelt op dit moment tegen een team dat 3-3-2 speelt! En dat terwijl dat team actief meedoet, want ze staan bovenaan... Ik word echt flink genaaid zo.