He beste mensen, voor het geval je nog een keertje inlogt. Stem even op mij als u-20 bondscoach, mijn verkiezingsspeech staat te lezen in post: 9354947.20 Het zou mooi zijn als ik en Urnie de top-10 konden halen.

Ik heb (tijdelijk) op je gestemd Jongsma! Verderop in de week switch ik naar Florre of Ryo!

Dank, hou het nog even vast zodat de top-10 even binnen handbereik komt.

edit: Kom op mensen, we staan nog steeds niet in de top 10!

Is er nog iemand geinteresseerd in een Hattrick team? Ik heb het gehad ermee..
De club staat er momenteel aardig goed voor: positief saldo en voorlopig stabiel in de zesde..

team info:

Rohda Groningen (505482)

Land: Nederland
Regio: Groningen
Stadion: EUROBORG
Taal: Nederlands
Competitie: # 4 in VI.1007
Ranglijst: 5837

Economie

Kapitaal: 746 869 € (882 843) €
Sponsors: dolgelukkig
Fanclub: 1850 leden
Supporters: content

Misschien heeft Skippy nog wel interesse, hij weet hoe het is om meerdere teams te hebben :wink:

Met 8 ton kan je veel doen tegenwoordig.....

vertel!

Steef schreef: Misschien heeft Skippy nog wel interesse, hij weet hoe het is om meerdere teams te hebben :wink:

been there, done that... is even leuk... maar daarna moet je alles weer opnieuw doen....

Zo, gaat lekker in de 6e! Ik ga voor lijfsbehoud, maar ik sta nu 3e. Hopen dat ik dit vol kan houden, komende 2 wedstrijden moeten 6 punten op kunnen leveren. Verder durf ik het niet aan om nog een team erbij te nemen, anders krijg je idd hetzelfde als sipko en daar zit ik ook niet echt op te wachten...

nieuwst bug in jeugdopleiding al gezien. Let eens op de tweede helft. Er wordt altijd gescoord in de 46e minuut. Tenzij je verwarring hebt.

Vriend Niels

Mijn ploeg met zwaar achterstallig onderhoud fungeert momenteel in een van de zwaarste zesde divisies. De nummer 7 wel te verstaan. Ik sta dan ook mooi achtste. Wat is het suf dat je telkens weer bij veel dezelfde ploegen terecht komt wanneer je jezelf handhaaft. Wil iemand mijn team kopen?

Na 4 wedstrijden volledig mijn team niet beheerd te hebben door vakantie en PRA sta ik toch derde op 9 punten gelijk met de nummer 2. Alleen een wedstrijd verloren tegen de nummer 1. Verder gaat het lekker, middenveld haald nu 'matig' ratings en de aanval gaat eens stuk beter.

Leukste puntje: mijn utopische spelhervatter heeft vorige week 4 van de 5 doelpunten gemaakt, waarvan 2 vrije trappen en 2 penalty's.

Als iemand nog een friendly wil, daag me dan even uit.

Voor deze week ben ik voorzien van een friendly, maar mij kun je ook uitdagen als je wilt: FC Deloitte (1323754)

Yoo

Om voor de zoveelste keer deze koe uit de oude sloot te halen, ik heb wat advies nodig.

Situatie: Ik zit nu voor mijn tweede seizoen in de 7 divisie. Na elf wedstrijden sta ik, na winst op de voormalige nr1, bovenaan! En sta ik 6 punten los van de nr 3. Als ik wil promoveer ik dit seizoen, waarschijnlijk wordt ik zelfs eerste. De vraag is, wil ik dat.

Mijn team wint de wedstrijden op positiespel, thuis haal ik matig (zeer hoog) en uit meestal matig (heel laag). In dienst heb ik 2 wereldklasse, 2 wonderbaarlijk en 1 briljante PM. Maar naast een redelijk middenveld heb ik niets. Alleen een spelhervatter die 1 op 1 loopt met 11 treffers en daarmee topsoorder is.

Promotie geeft me een seizoen in de 6e divisie, een uitdaging om niet te degraderen en +/- 10 keer verliezen. Als ik er voor kies niet te promoveren geeft dat me nog een saai seizoen, +/- 12 keer winnen = 12 keer vol stadion = +700.000doekoe.

Wat zouden jullie doen?

Vriend Niels

Promoveren. Waarschijnlijk bent je het spel volgend seizoen toch wel zat, dus kun je beter snel nog even naar de zesde. Wordt het een stuk leuker van.

Promoveren. Probeer daarnaast een goed coach aan te schaffen, liefst met wat leiderschap. Zou leuk zijn als je die aan het begin van dit seizoen zou kunnen krijgen. Mocht het niet lukken, dan gewoon wat versterken en doortrainen.

Ik ben het helemaal eens met de woorden van HaJee. Wisten jullie daarnaast dat ik momenteel derde sta in de vijfde? Mooie prestatie dacht ik zo...

Nou ik ben ondertussen gepromoveerd en ga het knap lastig krijgen. Maar eerst nog een moeilijke partij in de beker tegen een counter-speler die zeker een divisie te laag te zit.

Hoe gaat het bij jullie met de jeugdopleiding? Ik zit er sterk over na te denken om het te verlaten en gewoon weer met zaakwaarnemers verder te gaan. Tot nu toe haal ik alleen zwak of lager uit de jeugd en zonder bijstats.
Wat me nog tegen houd is een spelertje van 15 die nu 6,5 * haalt als aanvaller.

Ik ben netjes 4e geworden in de nummer 19 qua competities van de 8e divisie.
Komend seizoen komt er een bot-team bij en ik ga spitsen trainen.

Ik heb een goede middenvelder verkocht en nu heb ik er nog drie rondlopen en mijn voormalige trainees zijn, op 1 na, allemaal de deur uit.
Resultaat: 4 trainees erbij aangeschaft (had nog twee fatsoenlijke spitsen) en 1.23 miljoen te beteden.
Gisteren een briljant verdediger gekocht met redelijk scoren en matig positiespel.
En dat kreng kan ook nog koppen.

Komend seizoen voor het eerst weer in de beker tegen een 6e klasser die inactief is, dus hopen op een stuntje!

Ik ga binnenkort ff een teamfoto maken... dan post ik em hier wel ff :)

Dit is de langverwachte team foto...

Het complete elftal staat hieronder...