Rolf de Boer (31022929)
28 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 30 410
Loon: 13 080 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Team Resident
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Doelpunten in carrière: 24
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen:

En ik was zelfs 2,6 miljoen waard en ben een aanvallende linker vleugerspeler.

Zo'n jeugdopleiding, leg mij eens kort uit wat dat is en hoe het werkt en ik doe mee.

Net trouwens een leuke youth pull getrokken (is dit dubbel op?), hoeveel zou die waard zijn denken jullie?

Walt Mommers (156761524)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 840
Loon: 720 €/week
Eigenaar: Impulse

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk

Heeft geen positiespel en geen passen, niet heel bijzonder dus.

Ik dnek dat je een twee tot 3 ton rijker bent geworden. Hij zit als je het mij vraagt vrij laag in goed scoren, maar misschien heeft psico tsi daar een andere mening over?

Maar je hebt echt een leuke speler getrokken, zoiets heb ik in tijden niet gehad!

Ik zie nu dat ie ook nog redelijk spelhervatten heeft, prachtige spits!

Edit: Psico TSI schat dat ie halverwege scoren zit, ben benieuwd wat ie oplevert. Het zal vanwege het gebrek aan passen geen u-20 speler zijn.

Ben zelf ook erg benieuwd, ben vooral blij dat de pull aan het begin van het seizoen is gevallen dat de koper nog volledig kan trainen. Hij gaat nog een weekje conditie mee pikken, altijd fijn natuurlijk.

En ja wel jammer van de passen stat, als die wat hoger was dan was het echt feest maar kan niet alles hebben. Mijn beste pull tot nu toe, denk ik zo (en dit is nog maar mijn 3e veldspeler die ik pull).

Ik ben ook wel voor een GSV-jeugdcompetitie. Net even snel doorgelezen waar het over gaat, zag er wel leuk uit. Ik weet ook de details nog niet verder. Je hebt iig een heel nieuw element erbij, een extra competitie. En als je jeugdspelers goed genoeg zijn, kun je ze van je jeugdteam naar het eerste halen. Of verkopen natuurlijk. Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat met scouten, bedoelen ze daarmee de gewone transfermarkt of komt daar ook iets nieuws voor?

In aansluiting op Harm Jan kan ik meedelen niet mee te doen aan een GSV-competitie. We doen allebei mee bij een federatie. Sterker nog: wij zitten bij elkaar in de competitie!

@ Rolf: mooie pull voor de eerste week van het seizoen! Ik heb een 16-jarige met "klasse" positiespel en "zwak" overall gekregen. Wat ik ermee moet? Geen idee, eerst maar eens optrainen.

Zodra ik ook een jeugdopleiding kan trainen zal ik dat zeker doen en een GSVcompetitie zie ik wel zitten.

Onvoorstelbaar, met 0-7 verloren in de beker, maar dat het zelfvertrouwen meteen naar waardeloos daalt en de fanclub direct woedend is vind ik wel een beetje overdreven. En deze waren eerst best wel goed, had 5 overwinningen op rij, gepromoveerd en wat wel niet...

Om een drie dubbele post te vermijden, ik heb net een jeugdteam gemaakt, zogeheten De Impulsjes FC. Vorm is wel uitermate slecht zeg, heeft iedereen dat? Wie start er even een competitie?

Doen jullie alleen jeugdteam of ook nog opleiding? Schijnt niet efficient te zijn om beide te doen...
Geef mij sowieso ff de hoofdpunten door, heb geen tijd om alles te lezen. Wat is het idee?
In ruil daarvoor doe ik mee met de GSV-competitie. En vertel ik eerlijk dat ik een schaamtelijke bekernederlaag heb geleden. Mijn B-team kon een achtsteklasser niet aan.

Het is inefficient om beide te doen omdat je elke week maar een van de twee zou mogen gebruiken. Dat wil zeggen of een speler via de normale weg promoveren of je scouts gebruiken om je een jeugdtalent te vinden.

Aantal voordelen van het jeugdteam:

  • Trainen op twee trainingsvormen, dus je kan de bijstats trainen.
  • 3 scouts geven je drie pogingen een talent te vinden voor het jeugdteam.
  • Scouts kunnen algemeen of op positie talenten zoeken.
  • Eigencompetitie starten met wie je maar wil.
  • Talenten kunnen vanaf 15 jaar oud getrained worden.

Belangrijkste nadelen:

  • Jeugdtalenten moeten minimaal een jaar in het jeugdteam hebben gezeten voor ze gepromoveerd mogen worden.
  • Je weet niet de specifieke vaardigheden van talenten, alleen indicaties. Pas na promotie wordt dit bekend.

Ik doe het vooral voor het extra beetje diepgang in het spel. Je hebt de uitleg trouwens in no-time gelezen.

Als het goed is kan iedereen vanaf vandaag gebruik maken van de nieuwe jeugdopleiding. FC Santen is (als hoogst geklasseerd GSV-team) door naar de tweede ronde van de beker door een 0-10 winst op een botteam. Volgende week tegen iemand uit de achtste klasse: twee vingers in de neus...

mazzelaar, ik kreeg uiteraard weer een 6e klasser op mijn dak.. maar goed was ook niet van plan te focussen op de beker dit seizoen. eerst maar handhaven in de de 7e div.

Deze week een beschamende 2-4 overwinning op een achtsteklasser, maar V.V. De Wetenschapper is (als beste GSV-team) door naar de tweede ronde van de beker. Volgende week tegen een botje, 3 vingers in de neus.

Zondag wacht direct de topper van de competitie: VVDW-Tifosi. Mis het niet! De laatste ontmoeting betekende het kampioenschap voor VVDW ondermeer dankzij een taktisch zeer sterk concept van MOTS icm counter. Zondag is het afwachten welke taktiek beide ploegen hanteren, zal VVDW motsen, piccen of normallen? De coach weet het ook nog niet.

Ik heb met 1-4 gewonnen, met een middenveld dat hopeloos uit vorm is, dus dat belooft nog wat... Volgende week een zware tegenstander, zeer sterke 7e klasser. En zondag nog de 'topper' tegen RPG dus dat wordt nog wat de komende tijd.

RJ schreef: (als beste GSV-team)

Het begrip "best" is zo relatief. Het gaat om de prestaties, dat je hebt gefaald geeft je nog geen recht om aan mijn stoelpoten te zagen! Wanneer we het hebben over de bekerrun van vorig seizoen heb je een punt, qua competitie moet je FC Santen echter ruimschoots voor laten gaan...

Ruim, ruim, dat valt ook wel weer mee, bovendien speelt VVDW attractiever voetbal, beetje het AZ van de GSV.

Maar die competitie wie gaat die opzetten?

best iemand die supporter heeft dan kan het besloten.