er is ook een groen activiteit vanavond stephan.... ik ben dek ik thuis... die wedstrijd wil ik nl wel volgen ;)

Om de knoop maar door te hakken: ik blijf aan de Hereweg. Wil mijn eigen wedstrijd ook volgen, moet morgen er redelijk vroeg uit - dus een Groen-activiteit komt een beetje ongelukkig uit.

Super Sunday in Hattrick!

Komende zondag staat de ontknoping in iedere hattrickcompetitie op het programma. Voor sommigen is dit weinig spannend, bij hen staat weinig meer op het spel. Voor vele anderen is het echter nog nooit zo spannend geweest, de uitslag van zondag zal bepalend zijn voor de toekomst van de club.

Ter illustratie: het is het bijzonder spannend of FC Santen zich zonder MOTS zal plaatsen voor het p/d duel in zijn vijfde klasse en kan vv Schuilingsoord zich handhaven in de zesde klasse? Daarnaast zit het zeer dicht opelkaar bovenin de competities van impulse en v.v. heipaal. Verder is er de strijd om promotie van FC VooR(R)uit die thuis de nummer drie van het lijf mag proberen te houden. Als klap op de vuurpijl is er de ontknoping in de strijd om het kampioenschap van VI.529. Zal V.V. De Wetenschapper erin slagen op eigen veld Tifosi te verslaan door middel van de ongewone combinatie MOTS en countervoetbal?

Schakel dus allemaal komende zondag om 20.00 uur in op HT Live via www.hattrick.org en volg deze en andere wedstrijden op de voet!

Er zijn inderdaad een aantal mooie affiches. Denk dat het zondag weer zaak is om IE en Firefox naast elkaar open te zetten, kan ik in ieder geval 20 wedstrijden volgen :wink: Naar verwachting (HT-ratings) zal ik komende zondag een uitmuntende (centrale) aanval halen. Ik ben alleen benieuwd hoe het middenveld van mijn tegenstander het zal doen. Hij heeft dit seizoen nog nooit hoger dan redelijk (laag) gehad, kan me ook niet voorstellen dat hij 13 wedstrijden heeft lopen te piccen. De vorm van zijn middenvelders kan ik trouwens aardig beroerd van worden: allemaal redelijk - uitstekend (waarbij het accent op uitstekend ligt) Maar dat is bij mij ook het geval (2* IM - uitstekend, 1 IM goed en 1 WTM redelijk vorm) Nadeel is dat mijn spelhervatter slechts matig in vorm is. Vorige week (met redelijk vorm) nog wel driemaal gescoord, dus hij kan het wel...
Wanneer ik degradeer is het geen ramp, kan ik rustig verder bouwen in de zesde en over een seizoen of twee weer terugkeren naar de vijfde.

En vanavond kampioen geworden! Hardstikke tof, een dodelijke counterstrategie had voor het eerst succes. Het is nog even afwachten of ik Antuma tref in de p/d wedstrijd, ik hoop het wel :)

Ben ook voor de eerste keer kampioen geworden, zeer ruim weliswaar, maar nu mag ik dan eindelijk naar de zevende..

FC Santen speelt komende zondag tegen Dikke Orka. Een team dat verdedigers traint (en daarbij structureel met 4-4-2 zonder counter speelt) gelet op het feit dat twee van zijn verdedigers geblesseerd c.q. geschorst zijn, moet dat ook nog wel meevallen. Overigens zal V.V. de Wetenschapper vanaf volgend seizoen ook wel in de vijfde divisie te bewonderen zijn.

Tja, bij mij ging het wat minder. Thuis verloren van de nummer 3, terwijl ik meer balbezit had (52 en 55%), mijn middenveld was een stuk beter. Ik had loddar 13.03 en 183 hatstats , terwijl mijn tegenstander loddar 8.32 had en 143 hatstats.
Het zit mij ook niet mee...

Da's wel pech ja. Zelf heb ik wel verdiend gewonnen, en wel met 5-0, 203 hatstats betekende een record. Nog een seizoen VI is veiliggesteld.

Ik heb wel mijn beste wedstrijd ooit gespeeld, maar daar koop je ook niks voor. Ik heb 3 keer verrassend verloren en geen een keer verrassend gewonnen. Nu maar eens een keer echt kampioen worden dan

Nu moet ik hem alleen nog even proberen te kopen:

Steef Antuma (156223613)
19 years, passable form, healthy
A controversial person who is balanced and upright.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.

Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Wage: 500 €/week
Owner: de sterschoppers
Warnings: 0
Injuries: Healthy

Career Goals: 0
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0

Vriend Niels

Behalve de 'inadequate leadership abilities' en de leeftijd komt deze voetballer aardig met jou overheen Antuma. Vooral ook de TSI van 0. :)

Deze is ook wel aardig:

Koos L. (135613120)
24 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 260
Loon: 520 €/week
Eigenaar: whvers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Vriend Niels

Niels Wisse (103942633)
25 jaar, zwak in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 890
Loon: 760 €/week
Eigenaar: RBC Zuid-Holland
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

haha, bij mij komt deze het dichtstbij (huh?)

Sibrand Heijs (126128020)
21 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 290
Loon: 540 €/week
Eigenaar: db soccer
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Verder nog Sido, Siemen, Siemon, Sietse, Sijmen en Sirius Heijs. Echte voetbalfamilie dus

van Sipko-Jan zijn er geen exemplaren... echter wel veel Sipko's... Sipko de Man bijvoorbeeld ;)

He ff over die nieuwe jeugdopleiding... gaan er nog emnsen hier met een dergelijk jeugdteam aan de slag? Het kost je 10.000 per week en je kan een eigen competitie opzetten met jeugdteams. (voor meer info... zie de site)

Ik ben wel van plan een team op te zetten en misschien kunnen we dan met GSV'ers en aanverwanten een leuke competitie maken?

Ik ben al druk bezig, met 20k per week (3 scouts) een gsvjeugdcompetitie zal het zonder mij moeten doen, ik doe bij mijn federatie mee. Ben wel heel benieuwd!

Art Bolhuis (102225592)
26 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 930
Loon: 680 €/week
Eigenaar: NAC Zeeland
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Vriend Niels

Ik wil wel meedoen met de GSV-jeugdcompetitie, edoch ik moet me er nog wel even in verdiepen.

ik ook.