Goed idee, lijkt me leuk maar weet nog niet zeker of ik erbij kan zijn...

Ik ben erbij! Gezellig even de wedstrijd tegen educatielaan bekijken onder het genot van een biertje oid. Ik wil hier ook even reclame maken voor de wedstrijden van het Nederlands elftal die momenteel worstelt in de tweede ronde van het WK tegen een complot van twee Zuid-Amerikaanse teams. Vrijdag de beslissende wedstrijd tegen aartsvijand Duitsland welke zich, gelukkig, al geplaatst heeft voor de volgende ronde.

De actuele stand:

  1. Deutschland 2 5 - 0 6
  2. Nederland 2 5 - 2 3
  3. Colombia 2 1 - 3 3
  4. Chile 2 1 - 7 0

Programma voor a.s. vrijdag:

Deutschland - Nederland
Chile - Colombia

De Chilenen winnen normaal gesproken tegen Colombia ivm een hogere teamgeest en een beter team. Verzaakt Chili echter al dan niet per ongeluk tegen Colombia dan moet Nederland punten pakken tegen het beter geachte Duitsland. De Duitsers zijn alleen al favoriet vanwege de 3 levels hogere ts die het heeft weten te vergaren tegen piccende tegenstanders maar bovenal zijn de Duitsers regerend Weltmeister. Enige voordeel is dat de Duitsers reeds geplaatst zijn en uiteraard belang hebben bij een pic. Echter, zelfs met een pic zullen ze moeilijk zijn te verslaan. Het is dus reuzespannend, kijk en geniet vrijdag mee.

Vergeet vanavond naast de kraker in de eredivisie ook niet bovenstaande wedstrijden te volgen!

Komende zondag zal ik ervoor zorgen dat de koffie rond 19.30 uur (je zou nog maar wat aan je opstelling moeten sleutelen) klaar staat. René en Skippy komen sowieso, Koos twijfelt nog. Rolf en HaJee: niets voor jullie? Aanmelden is niet strikt noodzakelijk, ik zal zorgen voor voldoende versnaperingen...

Ik speel hoogstwaarschijnlijk met een OCD maar ik twijfel nog. Ik twijfel ook nog aan de kant waar ik de winger opstel. Misschien moeten we het daarom half 8 nog maar even over hebben.

Ik ga er in ieder geval niet bij zijn, heb morgen om half tien (...) een mondeling.

Verder heb ik een vraag: is mijn jeugdpull van vandaag toeval of leiding?

Toni Lieffijn (151004739)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 160
Loon: 520 €/week
Eigenaar: Fortuna Lieffijn
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

Dat kan toch gewoon niet waar zijn?

Kan geen toeval zijn, als ik jou was zou ik hem gaan trainen!

Toffe meeting gehad, wel een beetje lullig verloren met 2-5. Met afstand de slechtste prestatie van het seizoen. Het is wel een beetje vroeg nu :P

Helaas moet ook ik een verlies melden, dit is de eerste wedstrijd waarin ik punten verlies. Na 8 onverslagen wedstrijden is het succes gebroken tijdens een uitwedstrijd tegen de nummer 6. Hoewel ik gemiddeld 75% balbezit had, ben ik stukgelopen op de verdediging van mijn tegenstander. Erg jammer al met al.

Na de winst van afgelopen zondag heb ik weer vertrouwen. Ergens is het wel gênant: met een verschil van 85 hatstats toch nog winnen. Ik heb (op verontschuldigende toon) een bericht geschreven in het gastenboek van mijn tegenstander, die is echter nog zo zwaar gedesillusioneerd dat hij nog niet heeft gereageerd.

Volgens mij heb jij dat hele gastenboek volgespamd. Spamaapje.

Het gaat om 38 berichten vanaf 18 september tot heden. Dat is dus gemiddeld 0,26 berichten per dag. Dat vind ik geen spammen :wink:

wel als je zijn eerste pagina bekijkt ;) Toch leuk dat je de tijd neemt om die rekensom te maken :)

Beste hattrickers... komend weekend staat er een mogelijk heugelijk feit op de agenda!

Als ik met v.v. Heipaal een punt haal of win uit bij de nummer twee ben ik kampioen...!

Het lijkt mij leuk om zo aan het eind van het seizoen nog ff een keer met wat mensen bij elkaar tekomen tijdens de wedstrijden onder het genot van een kop koffie, biertje en wat versnaperingen. Is hier nog animo voor? Locatie: Parel 92

Zijn wij dan niet nog op wintersport, tijdens de laatste wedstrijden?

Volgens mij bedoelt Skippy komende zondag...

owh, dan ben ik er ook niet :D maar thuis tegen de nr 7 is niet zo spannend dus dat zal niet gemist worden.

Ik heb wel zin om erbij te zijn... Speel tegen een bot, maar dat is ook een zware wedstrijd!

Ik speel een derby en ik weet nog niet hoe ik moet spelen. Pic of normal, that's the question.

Geef eens een advies.

Ik weet nog niet of ik er ben zondag, ik vind zulke avondjes altijd wel erg leuk. Ik laat nog van me horen.

Ik vind drie aanwezigen wel het minimum om naar Vinkhuizen af te reizen...