bovenstebeste

helaas paultje, dit woord voldoet niet aan mijn eisen. boven en beste zijn geen tegenstellingen van elkaar, en bovendien is beste geen voorzetsel.
Ik zoek nog rustig verder.

naasteliefde
? :lol: ?

Prachtig!

Robbert schreef: naasteliefde ? :lol: ?

Moet je d'r wel naastenliefde van maken.
O, maar dan is het natuurlijke niet meer eindigend op -ste...
Hé dan mag inkomstebelasting ook.

Hee pauljonathanpaulusI, ik heb nog wel een lastige vraag voor je:

Heb je Ulysses echt helemaal gelezen?

En hier is het antwoord:

Echt niet!

HaJee schreef: wie weet het volgende woord in deze serie: achterstevoren, binnenstebuiten, ondersteboven en ........ ?

binnenstebuiten?

Waarom ben ik zo onhandig met computers en aansluitend daarop...hoe krijg ik ook zo'n mooi plaatje..avatar...in mijn beeld die een keer niet te groot is zodat mijn computer hem een keer niet afwijst. Liever nog wil ik een filmpje :D

Di Grande schreef: Waarom ben ik zo onhandig met computers en aansluitend daarop...hoe krijg ik ook zo'n mooi plaatje..avatar...in mijn beeld die een keer niet te groot is zodat mijn computer hem een keer niet afwijst. Liever nog wil ik een filmpje :D

resizen? hoe dat met filmpjes werkt weet ik niet, maar daar is maar een antwoord op: google

Waarom is Niels nog niet gebanned??

Hey KJ, ga jij dit jaar nog voor het bestuur?

K%S aka Boter... 60B schreef: Ik trap af met het volgende vragen: Waarom wordt op werkelijk elk radiostation aan het voorlezen van file-informatie gedaan? Ik irriteer me er mateloos aan en zie niet echt het voordeel van het voorlezen ervan. Waarom gaan hockeyers altijd in hun sportkleren naar hun training of wedstrijd en waarom kleden voetballers zich wel op de club om? Shit, nu ben ik m'n derde vraag vergeten... Die komt dus nog.
  1. Het voorlezen van file informatie wordt gedaan als onderbreking op al die kersthits. Als je nl. over een periode van zo'n 20 jaar elk jaar in de maand december 3x per uur Wham! hoort, zonder dat daar filenieuws tussendoor zit, dan kun je dood gaan.
  2. Hockeyers hebben kleine pikkies en zijn bang dat de andere teamleden dat zien.
Skippy schreef: binnenstebuiten?

Die stond er dus al bij... Voor de duidelijkheid: het is geen raadseltje, ik weet het antwoord ook niet.

Misschien moeten we een aantal vragen naar Frits Wester sturen. Die weet van sommige vragen het antwoord al, voordat de vraag gesteld is.

hihi...die is goed

waarom vieren we eigenlijk kerst?

buitenstebinnen

heb ik ook nog wel een vraagje:

waarom zendt ongeveer praktisch zo ongeveer echt elke radio zender het nieuws uit? dat werkt op de tv toch ook niet zo? ik wil niet elk uur hetzelfde nieuws horen..:(

pauljonathanpaulus 1 schreef:

Misschien moeten we een aantal vragen naar Frits Wester sturen. Die weet van sommige vragen het antwoord al, voordat de vraag gesteld is.
Zo is er een boekje met de titel: 'Jezus is het antwoord, wat was de vraag'.
Hans schreef: heb ik ook nog wel een vraagje: waarom zendt ongeveer praktisch zo ongeveer echt elke radio zender het nieuws uit? dat werkt op de tv toch ook niet zo? ik wil niet elk uur hetzelfde nieuws horen..:(
das verplicht.

kijk, zo leer je nog eens wat, nooit geweten, en van mij mogen ze het afschaffen, maar wouter: bedankt.