Waarom is het klonen van mensen onmogelijk.

djurre schreef: Verder: Waarom helpt het niets als ik bij mijn profiel aangeef dat ik altijd mijn handtekening eronder wil?
Weet je dat heel zeker? Ik NIET! (bij mij helpt het lekker wel :P). Volgende vraag: waarom stellen mensen vragen over problemen die er niet zijn?
GSV'er schreef: Waarom is het klonen van mensen onmogelijk.

Waarom willen
mensen mensen
klonen?

Do you know where Elvis?? And where Bruce willis?

Waarom krimpt een schaap niet in de regen.. Pfffff.

Hadden Adam en Eva een navel? Daar worstel ik mijn hele leven al mee.

Waarom komen hier geen vragen waar je in het dagelijks leven tegen aan loopt?

Hoeveel regen kan er vallen op een dag?

hoeveel dag kan er op de regen vallen?

Waarom heet een gat in een pak hagelsag een sluiting, terwijl het net zo goed een opening is??

Sorry hoor, hier maar een andere vraag dan:
Who is afraid of red, yellow and blue?

Waarom post jij dezelfde vraag twee keer?

Waarom zijn er mensen die Comic Sans MS gebruiken?

Anno 2004 is er iets misgelopen. Vandaag de dag zien mensen het onderscheid niet meer tussen leuke, bijzondere fonts zoals Comic Sans en tijdloze standaardfonts zoals Times New Roman en Helvetica. Op dit moment is de hele wereld geobsedeerd door Comic Sans. Overal prijkt de aanblik van dit doodgebruikte lettertype. Blijkbaar denkt iedereen die een tekstje moet typen: “Oh..! Wat een leuk origineel lettertype! Die gebruik ik!” Maar volk van Nederland, luistert! Er is niets origineels meer aan dit lettertype.

http://www.comicsans.sucks.nl/

Hehe, mail jij het ff door naar de Boogkerk Ard?

Er mogen trouwens pas weer vragen worden gesteld als de vragen die nu staan min of meer beantwoord zijn.

keet schreef: Hadden Adam en Eva een navel? Daar worstel ik mijn hele leven al mee.

Ik ook!!

en waarom zit ik nu nog op school? :?

keet schreef: Hadden Adam en Eva een navel? Daar worstel ik mijn hele leven al mee.

Tuurlijk niet... een navel is gewoon een lelijk litteken van die gekke navelstreng die aan aantal maanden aan je buik heeft gezeten.

ARD schreef: Waarom heet een gat in een pak hagelsag een sluiting, terwijl het net zo goed een opening is??

Omdat het als het gesloten is geen gat meer is.

Maar wel een opening...

Vriend Niels

Where is the love?

En waarom staan er heel weinig mooie bekende liederen in de GSV liedbundel??

En waarom zitten er bij de calve mayonaise flessen twee openingen of twee sluitingen hoe je het ook wilt noemen, terwijl je er maar een nodig hebt?

(door die twee openingen/sluitingen werken ze beide heel slecht en komt er gewoon helemaal geen mayo uit de fles)

Nylez schreef: En waarom zitten er bij de calve mayonaise flessen twee openingen of twee sluitingen hoe je het ook wilt noemen, terwijl je er maar een nodig hebt? (door die twee openingen/sluitingen werken ze beide heel slecht en komt er gewoon helemaal geen mayo uit de fles)

één is voor de sier.