Gerard schreef: - (De conclusies worden trouwens ook gepubliceerd in het medische tijdschrift The Lancet.) - (Dit zijn de uitkomsten van m'n onderzoek dat overigens grotendeels op ratten is uitgevoerd). - Ons stofwisselingsysteem is ontstaan in de tijd dat de mens nog een jager-verzamelaar was. - Een zware maaltijd voor het slapen gaan heeft ook een beschermende werking kunnen tegen ziektes en aandoeningen als kanker en diabetes. - Ik denk dat de positieve effecten van het ‘blowout-dieet’ worden veroorzaakt doordat het lichaam hierdoor wordt gedwongen om proteïnen en andere chemicaliën te produceren, die normaal alleen in 'stress'-situaties worden aangemaakt, zoals tijdens een lichamelijke training. Er worden ook stoffen aangemaakt die het afbreken van hersencellen tegengaan en die andere cellen beschermen tegen kanker.

Ik weet genoeg. Het eeuwig leven ligt in het verschiet met een blowout-dieet.

WTF die Gerard deed toch bedrijfskunde?

Da's inderdaad een lastige vraag.

Een vreemd vraagje, maar wie weet hoeveel mensen er legaal in de saffier mogen wonen per 'appartement'? Of in de parel? Of Aqua... ik moet mijn adres namelijk over laten schrijven naar een ander adres dan waar ik nu woon... iemand een idee?

Stuk of vier kan wel, dacht ik. Maar meestal is het drie.

en mag dat ook?;)

Wij verhuren nu onder, ja. Terwijl Martin er officieel nog gewoon woont. Stiekem mag dat niet, maar het kan wel. Op zich heeft de gemeente daar niet zoveel mee te maken. Het blijkt trouwens dat we binnenkort weer op zoek moeten naar een nieuwe onderhuurder, aangezien noviet Eschbach zal verhuizen naar Haren, da plees to bie. Daarover later meer.

voor de stufi maakt het uit, maar niet voor martin gok ik ;)

Hoezo heeft de gemeente daar niet zoveel mee te maken? Je moet je toch bij de gemeente laten overschrijven?! Dan zien ze het toch?

Ja, dat heb ik destijds dus ook gedaan. Er kunnen wel vier mensen op een adres wonen (het was/is in de Parel) Ze zeiden alleen dat ik moest uitkijken omdat Martin me er zonder reden zo weer uit kon gooien. De gemeente controleert niet, dat doet de IBG (sooner or later)

PS. Saffier 220, vermoed ik? Dan moet je gewoon die adreswijziging laten ingaan op het moment dat Ewout zich uitschrijft.

Ja, en nu LEGAAL... :wink:

Komt wel goud.

LTW schreef: voor de stufi maakt het uit, maar niet voor martin gok ik ;)

Voor mij is het meer dat ik niet vast wil zitten bij m'n ouders als de scriptie af is... ;).

En inderdaad maakt het voor de gemeente weinig uit hoeveel mensen er wonen. Het gaat m.n. om de woningbouwvereniging. Overigens wonen er op de eerste 3 verdiepingen van de Aqua en Saffier ook vaak 4 mensen. Als het om tijdelijke extra of onderhuur gaat, volstaat het overigens even een mailtje naar Patrimonium te sturen voor het geval IBG oid controleert. Hebben ze mij tenminste verteld...

Ben ik weer:
Waarom nemen mensen die hardhorend, grenzend aan doof zijn de telefoon op, om vervolgens in de hoorn te schreeuwen dat ze je niet verstaan? En waarom laten mensen hun kinderen de telefoon opnemen, terwijl die nog geen zinnig woord uit kunnen brengen, zodat ze na wat gestuntel alsnog zelf aan de lijn moeten komen?

Om jou te frustreren bij het nipo'en.

Dat is lief of schattig. Denk ik.

X: Goedemiddag, u spreekt met X van TNS Nipo. Ik ben op zoek naar meneer Y.

Z: Die is al een half jaar dood.

Komt die lastige vraag: wat zeg je dan?

Toch heb ik een aantal vragen voor meneer Y. Kunt u misschien de antwoorden geven die u denkt dat hij mij gegeven zou hebben, als hij nog zou leven.

JP. schreef: X: Goedemiddag, u spreekt met X van TNS Nipo. Ik ben op zoek naar meneer Y. Z: Die is al een half jaar dood. Komt die lastige vraag: wat zeg je dan?

"Oh, mijn excuses. Dit is voor mij de druppel. Nu houd ik definitief op met het lastigvallen van mensen in hun eigen huis en ga ik een fatsoenlijke bijbaan zoeken. Postbode ofzo."

Klinkt als een gefrustreerde respondent 8).

Postbode is een beroep van de 19e eeuw en eerder ;).