Agnes schreef: Ik heb echt ff een vraagje weer. Mag t nog? Hoe kan het dat een baby die een blanke moeder en een pikzwarte vader heeft, blank geboren wordt en pas na een paar dagen of weken (weet ik veel) dat prachtige koffiecreme kleurtje krijgt?

t pigment in de huid pas na een paar dagen begint te werken omdat t dan pas blootgesteld wordt aan licht (zon)?

ARD schreef: Ik wacht nog steeds;)

En hij is nog steeds niet bruin... ;)?

Waarom krijg ik marlies baardman voor mijn kiezen wanneer ik in de centrale database zoek op de term "Ewoud"?

daar is antwoord op:

ouders wonen in oranjewoud

jij zocht zeker Ewout! :D en geen ewoud.

Waarom sneeuwt het nou uitgerekend wanneer ik weg moet op de fiets?

dat komt dat als jij de deur open doet de luchtverplaatsing die daarmee gepaard gaat ervoor zorgt dat de lucht helemaal bovenin, in dit geval bij de wolken, instabiel wordt. met als gevolg dat er neerslag naar beneden komt in jouw geval in de vorm van sneeuw

Nee hoor, dat komt door de verzadigde waterdampdruk...

Ja, ik heb een vraag.

Hoe komt het dat bij al mijn T-shirts de naden aan de zijkant scheef gaan lopen? Dus dat de onderkant als het ware ten opzichte van de bovenkant getwist wordt.
Het is niet erg, maar ik vind het zo bijzonder.

Omdat je zo gespierd bent (die vleugels zeg maar)... Of omdat je vrouwenshirtjes draagt.

Jean schreef: Ja, ik heb een vraag. Hoe komt het dat bij al mijn T-shirts de naden aan de zijkant scheef gaan lopen? Dus dat de onderkant als het ware ten opzichte van de bovenkant getwist wordt. Het is niet erg, maar ik vind het zo bijzonder.

Misschien moet je ze eens recht ophangen tijdens het drogen.

ik heb een vraag: wanneer is het novitiaat precies? ik moet het weekend ff vrijnemen, maar geen flauw idee welk?

15 tot 26 augustus dacht ik zo uit mijn hoofd.

Volgende:

Waar komt de behoefte van mensen vandaan om bij een MSN naam te zetten waar ze mee bezig zijn of wat ze meegemaakt hebben? Is dat om ervoor te zorgen dat anderen hen bij gebrek aan gespreksonderwerp gaan aanspreken?

En waarom zetten sommige mensen er een vraag of opmerking in en snappen ze er vervolgens niks van als ze er reactie op krijgen?

Omdat ze na een week vergeten dat ze die informatie in hun naam hebben staan.

Waarom heeft Luuk NEE in zijn avatar?

Luuk is dom?

Luuk is slim?

Geef jij eerst maar eens antwoord op mijn vorige vraag, Henri (fiets gejat) / Henri (tosti was lekker) / Henri (ga maar weg) / Henri (gesneden met scheren) / Henri (vette feestje gehad!) / Henri (weet ik veel wat je er allemaal achter zet).

Vergeet Henri@Hanze niet..

Nou das heel simpel:

@ Hanze is duidelijk voor mensen die langs komen

de rest erachter heeft niet veel zin, maar daar staat wel of ik gestoord wil worden of niet. (studeren) geeft aan dat ik druk ben, dus liever niet wil worden gestoord. (wat ik nu heb) geeft gewoon aan, dat ik niet iets belangrijks aan het doen ben, dus dat aanspreken via msn me niet uit maakt, als je maar wel wat te melden hebt.