Je kunt het ook zo zien:
Je hebt meer aan een iets minder goede gemotiveerde hardloper, dan een goede niet-gemotiveerde hardloper

Als er niet afgemeld wordt en mensen gewoon niet komen opdagen kan ik daar natuurlijk niets mee, terwijl het (vooral financieel) echt wel geregeld moet worden!

Maar gezien het vele commentaar wat ik via mail enzo krijg begrijp ik dat er genoeg mensen zijn die het beter zouden kunnen organiseren dan ik. Ik zou zo zeggen, ga je gang.....

kappen nou... je doet toch gewoon wat je moet doen? ga vooral niet op alle commentaar in. volgens mij doe je t best.

Machteld schreef: Je kunt het ook zo zien: Je hebt meer aan een iets minder goede gemotiveerde hardloper, dan een goede niet-gemotiveerde hardloper ...

amen

wouter schreef: kappen nou... je doet toch gewoon wat je moet doen? ga vooral niet op alle commentaar in. volgens mij doe je t best.

Ah ik zie al aan wie ik mijn plaats ben kwijt geraakt....vandaar die opmerking van Wouter.

Maar eh je hebt groot gelijk hoor Machteld, ik heb er niet zoveel problemen mee, ik was het domweg vergeten.

Tommy schreef: [..] Ah ik zie al aan wie ik mijn plaats ben kwijt geraakt....vandaar die opmerking van Wouter. Maar eh je hebt groot gelijk hoor Machteld, ik heb er niet zoveel problemen mee, ik was het domweg vergeten.

Als iemand persé wil, wil ik mijn plaats wel afstaan

Na gebombardeerd te zijn met zeur mailtjes is nogmaals de loperslijst aangepast. Hierbij heb ik de mensen die tot nú toe nog steeds niks van zich hebben laten horen vervangen door mensen die op de vergadering aanwezig waren. Als het goed is zijn de mensen die zich afgemeld hebben op dezelfde positie blijven staan...

Heren:
1 Martin
2 Robbert
3 Roelof
4 Breunis
5 Matthijs F
6 Dick B
7 Arnold
8 Joric
9 Jaap
10 Harmen
11 Simon
12 Wim
13 Rene
14 Albert-Jan
15 Bert-Jan
16 Wouter L
17 Rinze

Dames:
1 Joanne vd K
2 Tanja
3 Joanne vd Z
4 Hinke v P
5 Maartje S
6 Ellen
7 Karine
8 Sjoerdtje

Reserves Heren:

1 Gerard
2 Sipko-Jan
3 Martijn
4 Koos
5 Thomas

Reserves Dames:
1 Liesbeth H
2 Annerieke

Ik hoor wel of ik hier meer klachten over krijg dan bij de vorige lijst.... :?

Tjonge, gedegradeerd van de 8e naar de 21e plek... Maar ik laat me niet uit het veld slaan! Ik zal wel weer een keer promoveren.

He wat tof, ik ben weer twee plaatsen geklommen in de reserve lijst :)
Nog drie plaatsen te gaan en dan sta ik op de plek van Rinze en kan ik mijn kunsten vertonen!
:wink:

Koos schreef: Tjonge, gedegradeerd van de 8e naar de 21e plek... Maar ik laat me niet uit het veld slaan! Ik zal wel weer een keer promoveren.

Sorry, je was de laagst-geplaatste-niet-aanwezige die niet heeft afgemeld :roll:

ik was in mijn gedachten wel aanwezig bij de vergadering... scheelt dat ook weer een plaats?

Martijn schreef: He wat tof, ik ben weer twee plaatsen geklommen in de reserve lijst :) Nog drie plaatsen te gaan en dan sta ik op de plek van Rinze en kan ik mijn kunsten vertonen! :wink:

Da's nog mazzel ook, want jij heb ook niet afgemeld :wink:

En ik maar denken dat ik op het forum had gezegd dat ik er niet bij was... Maar ik maak me geen zorgen. Ik train keihard door.

That's the spirit! Er gaan vast nog wel mensen afvallen :wink:

@Martijn: ik dacht dat je E20,- teveel vond.... :roll:

Machteld, jij legt mijn woorden altijd wel op een heel aparte manier uit zeg!?
Met mijn woorden "Ik houd het daarom wel bij de rondjes door Groningen en bespaar daarmee ook weer E 20!" geef ik toch echt niet aan dat ik E 20 te veel vind voor zo'n activiteit.

Maar goed, genoeg over dit onderwerp. Ik weet mijn plaats en wacht geduldig af wat er de komende maanden zal gaan gebeuren en dan zie ik vanzelf wel of er nog plaatsen opgevuld moeten worden. :wink: De conditie is er tzt wel, invallen is in geen geval een probleem voor mij!

Machteld schreef: @Martijn: ik dacht dat je E20,- teveel vond.... :roll:

Dat noemt men ook wel ook knieperigheid :lol:

Martijn een beetje kennende... :wink:

Maar om ff on topic te blijven. Komende donderdag neem ik de tekenlijst voor de automatische incasso mee naar soos! Dus iedereen die nog niet getekend heeft en wel gaat lopen moet nog even een handtekening zetten

gelukkig hoef ik niet te tekenen, scheelt weer 20 euro :wink:

Machteld schreef: Maar om ff on topic te blijven. Komende donderdag neem ik de tekenlijst voor de automatische incasso mee naar soos! Dus iedereen die nog niet getekend heeft en wel gaat lopen moet nog even een handtekening zetten

Kom je aankomende donderdag ook op soos? Ik ben je afgelopen soos misgelopen, denk ik. Of was je er toen nie?

PS: is er al wat bekend over de sponsoring, schoenen e.d.?

Tot nu toe zijn er 10 mensen die hebben aangegeven wel schoenen te willen.... ben nog niet in de gelegenheid geweest om naar de winkel te gaan om alles rond te krijgen (2e keer ziek binnen 2 weken :? )

Als ik weer helemaal beter ben dan ben ik morgen wel op soos om de laatste handtekeningen te halen

Tommy schreef: [..] Ah ik zie al aan wie ik mijn plaats ben kwijt geraakt....vandaar die opmerking van Wouter.

k hoop voor je dat je hier n smiley achter gedacht had. van dit soort opmerkingen ben k dus niet gedient he.