Over het algemeen is het gewoon de bedoeling dat er van elke ploeg per afstand één fietst en één loopt. Wel een kwestie van ff goed plannen, zodat iemand niet achter elkaar hoeft te fietsen en te lopen.

Ik heb al een beetje geinventariseerd, er zijn wel mensen die mee willen fietsen, maar ook een aantal die niet willen fietsen, dus dan zou ik voor de laatsten iig moeten fietsen.

En aangezien ik (nog) geen rijbewijs heb is het handiger dat de lopers om ste beurt gaan autorijden en ik mee ga fietsen....

Ik heb eerder aan de Batavierenrace en aan de Lauwersloop (soortgelijk evenement van Leeuwarden naar Groningen, dat helaas niet meer wordt gehouden) meegedaan en daar was het gewoon de bedoeling dat iedereen èn een keer liep èn een keer fietste. Je kunt er dus ook gewoon iedereen vanuit laten gaan dat ze een keer moeten fietsen.

erpeebee schreef: punt een zet asjeblieft joric niet bij de reserves maar laat die vent de eerste 40 kilometer maar lopen, dan ben je tenminste lekker endje weg en wil toch niemand lopen zio vroeg in de ochtend. verder wil ik graag noortje opgeven als reserve ( maar die post nooit vandaar) en verder vind ik dat er ook een ploegleider dus machteld even een brommertje moet lenen zodat ze de hele weg mee kan rijden met de lopers om ze met een megafoon vooruit te schreeuwen.

Kolk is inderdaad by far de beste hardloper die de GSV ooit gekend heeft. Eigenlijk hebben we alleen Joric en 8 meisjes nodig.

Verder was het wel briljant geweest als je een snorfietsje zou hebben, fietsen is ook zo wat.

Ja, lekker... Moet je al een rotend hardlopen, heb je ook nog zo'n ...-snorfiets achter je aan... :shock:

Kunnen we niet een berg AIA shirts regelen? Kunnen we meteen gaan 'lopen' evangeliseren. Die shirts met die bijbelteksten bedoel ik.

Of sla ik nu door?

Ja ja... en dan zeker ook onder het hardlopen nog evangelisatiegesprekken moeten voeren...

Van mij hoeft het niet zo nodig.

Nu woensdag overleg dus?

klopt inderdaad. Heb een aantal afmeldingen gehad en van de rest verwacht ik dat iedereen gewoon komt :lol:

woensdag ook voetbal op TV, word moeilijke keuze :wink:

Als de afmeldingen voor vanavond in zo'n gestaag tempo blijven doorgaan denk ik dat er nog weinig mensen overblijven.

Nu maar hopen dat de rest wél komt..... Ik span me natuurlijk niet voor niets zoveel in.... :?

Machteld schreef: Als de afmeldingen voor vanavond in zo'n gestaag tempo blijven doorgaan denk ik dat er nog weinig mensen overblijven. Nu maar hopen dat de rest wél komt..... Ik span me natuurlijk niet voor niets zoveel in.... :?

ik was vast de eerste :wink:

The Master schreef: [..]Ik was vast de eerste :wink:

Skippy was zelfs nóg eerder :wink: Maar jij was inderdaad netjes op tijd!

Als ik eerder had geweten dat er veel niet konden vanavond had ik het nog kunnen verschuiven naar een andere dag, maar dat is nu niet echt meer mogelijk denk ik.... :?

Wat een ellende he machteld! :)

Zal ik maar komen dan?

Martijn schreef: woensdag ook voetbal op TV, word moeilijke keuze :wink:

Toch maar voor voetbal gekozen?

Ow ja, en er komt nu een mailtje jullie kant op :lol:

Even complimentjes voor de ploegleidster. Goed bezig!

Machteld schreef: [..] Toch maar voor voetbal gekozen? Ow ja, en er komt nu een mailtje jullie kant op :lol:

Kwas te moe om naar de vergadering te komen. De TV stond wel aan maar ik lag al heel snel te slapen op de bank. Heb dus niet veel van de wedstrijd gezien volgens mij.

Maar ik lees al wel dat de niet aanwezigen direct worden 'aangepakt'. Ik houd het daarom wel bij de rondjes door Groningen en bespaar daarmee ook weer E 20!

Martijn schreef: [..]Maar ik lees al wel dat de niet aanwezigen direct worden 'aangepakt'. Ik houd het daarom wel bij de rondjes door Groningen en bespaar daarmee ook weer E 20!

Je stond voor de vergadering ook al als laatste reserve, dus dat is zo gebleven.... (ik zie niet in welke zin jij aangepakt wordt.... :wink: ) En de lijst is trouwens miniem aangepast, vrijwel alle lopers zijn gelijk gebleven....

Maar ik begrijp dat je dus niet meer mee wilt doen?

voor vergadering
1 Gerard
2 Wouter L
3 Sipko-Jan
4 Martijn
5 Joric

na vergadering
1.Thomas
2.Rinze
3.Gerard
4.Sipko-Jan
5.Martijn

Nou ik stond voor de vergadering helemaal niet op de laatste plek :wink:
Verder zeg ik helemaal niet dat ik persoonlijk aangepakt word. Ik denk dat wanneer ik zeg dat bijv. Thomas niet aanwezig was op de vergadering ik niets verkeerd zeg. Die goede hardloper is zijn plaats waarschijnlijk kwijtgeraakt aan de beste!