Stel je niet zo aan wouter!

He, zijn jullie eigenlijk al met de training begonnen?

Ja ikke al wel, training gaat het hele jaar door natuurlijk he!
Vanmiddag weer een uurtje gelopen in Hardenberg. Heerlijk is dat met dit koude weer!

Nooit geweten dat je aan teveel hoesten een gekneuste rib kon overhouden... :shock: Maar nee, ik train dus voorlopig ff niet...

ik hoorde laatst dat trainen voor talentlozen is. 8)

Ik zat al met het probleem van een familiedag op 23 april (waar evt nog wel een mouw aan viel te passen), maar inmiddels heb ik de 22e waarschijnlijk ook andere verplichtingen. Vind het heel jammer, maar ik denk dat het handiger is één van de reserves in te zetten. Ik weet niet of het geld al afgeschreven is, maar anders wou ik graag de machtiging anuleren. Mocht het al afgeschreven zijn, dan moet je maar even laten weten wie er dan op de lijst komt en regel ik het onderling wel.

in november heb ik niet zo'n zin in lopen maar met dit weer natuurlijk wel. Zou ik daarom de vervanger mogen zijn van de reserve die Geertsema vervangt? Als ik die lijst zo zie dan moeten er nog mensen afvallen.

Reserves Heren:

1 Gerard
2 Sipko-Jan
3 Martijn
4 Koos
5 Thomas

Volgens mij is dit de huidige reservelijst. Misschien kan Machteld even aangeven hoe het er nu allemaal voor staat. Maar er zijn nog een paar wachtenden voor je Harry :wink:

Even heel in t kort (jullie kunnen zeer binnenkort een mailtje tegemoet kunnen zien) kan ik er t volgende over zeggen:

Gerard staat nu als 'loper' genoteerd en de reserves zijn als volgt:
1 Sipko-Jan
2 Martijn
3 Koos
4 Thomas
5 Harry

@Geertsma: jij krijgt ook nog een mailtje :wink:

Plaats 2!
Dat gaat de goede kant op :wink:

Martijn schreef: Plaats 2! Dat gaat de goede kant op :wink:

je weet maar nooit he :lol:

Martijn schreef: Plaats 2! Dat gaat de goede kant op :wink:

misschien kun je het afkopen

nee hoor, ik heb er ook vrede mee wanneer ik uiteindelijk toch nog op de reservelijst sta :)

ohlala

ik mag gaan trainen!!
kreeg bericht dat lamme haas gerard neit emer meedoet.... ongelooflijke lamme aap :P

nu moet ik wel trainen :)

Nou,... direct maar voor recordtijd gaan!

Ik kan misschien ook nog wel voor slaapplekken zorgen (1 a 2) in enschede.

bedenk ik me ineens: enige tijd met een senator in enschede gesproken, ben norg genaamd, die vorig jaar in de batavierencie van de vgst gezeten heeft. we moesten hem ff aanschieten als we slaapplekken in enschede wilden hebben, voor na het feest zeg maar. dus ploegleider..

en hij had ook iets dat het echt heel onhandig hebt als je maar één auto / busje hebt voor het droppen en oppikken van de ploegleden op de verschillende plekken.

Ik vind het trouwens stom dat het zo hard sneeuwt. Nu kan ik niet trainen.

ro schreef: en hij had ook iets dat het echt heel onhandig hebt als je maar één auto / busje hebt voor het droppen en oppikken van de ploegleden op de verschillende plekken.

Bij de korte afstanden kan het idd lastig zijn. Het is bij ons vorige keer één keer voorgekomen dat de loper al klaar was, terwijl de volgende nog niet was gearriveerd. Een extra busje of auto betekent alleen wel extra kosten en iemand extra met een rijbewijs (dat was de vorige keer nogal een probleem). Ideaal zou zijn als je naast het busje nog iemand met een auto hebt. Daarbij is het wel handig als beide chauffeurs zelf niet hoeven te lopen, of je moet per vervoersmiddel nog iemand extra met een rijbewijs hebben. Dan is het wel ff plannen wie wanneer in welk vervoersmiddel gaat zitten.

ro schreef: bedenk ik me ineens: enige tijd met een senator in enschede gesproken, ben norg genaamd, die vorig jaar in de batavierencie van de vgst gezeten heeft. we moesten hem ff aanschieten als we slaapplekken in enschede wilden hebben, voor na het feest zeg maar. dus ploegleider.. en hij had ook iets dat het echt heel onhandig hebt als je maar één auto / busje hebt voor het droppen en oppikken van de ploegleden op de verschillende plekken.

Om heel eerlijk te zijn ben ik druk bezig met het vervoer en de kosten ed. Het afzetten van mensen met de auto - rouleren van fietser - rouleren van loper is lastiger om een schema van de maken dan zo lijkt.

Daarbij komt nog dat ik gisteren gezien heb dat de busbonnen voor ons allemaal (om ons naar de hoofdstartpunten te brengen) E174,- gaan kosten, dit dus náást het inschrijfgeld, en zonder een busje. Een tweede busje gaat gewoon teveel kosten en is mijns inziens niet mogelijk.

En aangezien er weinig mensen gereageerd hebben op mijn vraag of ze nog slaapplekken wisten moeten we ook nog geld betalen voor de mensen die daar kunnen slapen. Al met al wordt het dus een erg dure bussines, en heb ik aan die E20.- pp niet genoeg!

Kortom: extra auto + benzine is te duur!!

Heeft iedereen al een mailtje gehad? ik niet... :cry:
Het geld is al wel van m'n rekening afgeschreven.
Zijn de afstanden trouwens al verdeeld?

ik heb bericht gehad dat ik moest lopen.. meer nog niet. Verder eheb ik vernomen dat ik in etappe 8 wordt ingedeeld...

volgende morgen weer vroeg naar groningen. doen mensen belijdenis :roll: