Ik wil ook wel meedoen en Thomas denk ik ook wel

ik zeg vrijdagochtend om 11 uur hardlopen! Rondje van Roelof is zo gek nog niet.

Machteld schreef: Mag ik ploegleider worden?? :D

Tuurlijk mag dat!!!!!
Bij dezen sta je genoteerd als ploegleider. :lol:

Ik wil ook wel meedoen! Bij dezen.

@BJ Mol: kan Deen ook even bevestigen???
@Machteld: Wil je trouwens ook zelf mee rennen?
functieomschrijving: "De ploegleider is binnen de Batavierenrace een belangrijk persoon. De ploegleider is de persoon waar alle informatie heen gestuurd wordt. Hij moet een aantal dingen regelen omtrent de inschrijving, bestelling van busbonnen en natuurlijk de ploegsamenstelling. Hij krijgt ook de nodige documenten thuisgestuurd. Deze zogenoemde ploegleidersbrieven zijn ook hier na te lezen." zie ook:

HOPPA!!!

De laatste man heeft zich opgegeven.
In principe is er nog maar 1 plek voor de vrouwen, dus wees er snel bij!!!

HP schreef: @BJ Mol: kan Deen ook even bevestigen???

Bij deze. Ik doe mee.

HP schreef: [..] @Machteld: Wil je trouwens ook zelf mee rennen?

Ik ga zelf niet meedoen, denk dat mijn knie dat niet volhoudt....

Als er geen vrouwen meer zijn die zich opgeven, dan wil ik er nog wel over nadenken....

Karine Mijnheer doet ook mee!
Ik geef haar maar even op omdat ze het zelf vergeet en er misschien iemand anders dan eerder kan zijn...
En Karine kan zonder te trainen zo 2 uur achter elkaar heel hardlopen!!! heb ik vernomen uit betrouwbare bron...

shiiiiitt ben k net te laat. mocht r iemand nog snoeihard op z'n plaat gaan tijdens het trainen ofzo. dan doe k ook wel ff mee... wie biedt zich aan om geblesseerd te raken! kom maar!

Machteld schreef: [..] Ik ga zelf niet meedoen, denk dat mijn knie dat niet volhoudt.... Als er geen vrouwen meer zijn die zich opgeven, dan wil ik er nog wel over nadenken....

Verstandig!!! en anders hebben we kuijsten achter de hand als wijf!

Dus blijft er nog steeds 1 vrouwen plaats over!!!!!

Het is sowieso handig om een aantal reserves te hebben, dus van mij mogen er minimaal 1 man en 1 vrouw extra bij zitten....

Er hoeft nog geen definitieve deelnemerslijst opgegeven te worden toch? Het is nogal ver vooruit, dus goeie kans dat sowieso een aantal mensen niet meer kan.

Nee, nog niet definitief, maar ik moet het wel vrij zeker weten. Eind deze maand moet ik het eerste gedeelte van het bedrag over maken, en dan moet al wel iedereen betaald hebben, dus vandaar dat het wel belangrijk is dat je weet of je écht gaat!

Verder mag je het team nog wijzigen tot februari; voor de lopers geldt dan heb je je opgegeven en al betaald moet je zelf vervanging regelen, je kunt namelijk geen geld meer terug krijgen. (daarom is het ook wel verstandig om reserves te hebben, aangezien ervaring leert dat er vaak nog een aantal mensen afhaken voor tijd....)

Ik zal binnenkort wel een mailtje sturen naar iedereen die zich heeft opgegeven, ik wacht eerst nog even af of er nog meer aanmeldingen komen....

joanne schreef: he spac! goed bezig, leuk idee was dat van mij he, dus nu moet ik natuurlijk ook meedoen, lijkt me leuk. Maar dan wel van te voren samen trainen! Vrouwen der GSV geef u ook op! anders krijgen we van te voren al strafpunten als we niet genoeg vrouwen in het team hebben.

goed idee van jou?????? oi oi oi nu moet het niet gekker worden! wie had hier ookal weer een keer meegedaan met de Batavierenrace? niet ene ama. van de Kamp :wink:
maar goed, je mag wel met de eer strijken hoor! en nog even een recentere herinnering dan van am. Geertsema: het is een retetof feestje na afloop en daar moet je het dan ook voor doen, neem maar van mij aan om drie uur 'snachts lijken drie km er ineens een stuk of 30!

Kan ik nog op de reserve lijst?

HP schreef: [..] Verstandig!!! en anders hebben we kuijsten achter de hand als wijf! Dus blijft er nog steeds 1 vrouwen plaats over!!!!!

ik doe normaal gesproken wel gewoon als kereltje mee hoor

maar moeten we dan kiezen welke afstand we gaan lopen ofzo? en wanneer is dat feest dan als je 'snachts aan het hardlopen bent?? en is machteld ploegleider vd mannen en de vrouwenploeg??? en wanneer gaan we trainen dan????

JoannedH schreef: am. Geertsema

...

Krakrak schreef: en wanneer is dat feest dan als je 'snachts aan het hardlopen bent??

Je loopt de ene nacht en feest de volgende. Wel handig om dan een slaapplekkie ergens in de buurt te regelen voor overdag, anders moet je in een bomvolle sporthal bijslapen...

En ik kan uit ervaring vertellen dat het wel hard werken is om op het feest een beetje wakker te zijn als je in de ochtendploeg zit...

Ik ben bezig met het invoeren van het opgaveformulier, hoe zullen we ons team noemen? Gewoon GSV, of GSV Groningen, andere opties?