Ik wil ook wel op de reservelijst (of op de gewone lijst natuurlijk, want ik vraag me af of er echt al genoeg vrouwen zijn).

Wie doen er nu allemaal mee? Zijn er nog plaatsen over?

Machteld schreef: Ik ben bezig met het invoeren van het opgaveformulier, hoe zullen we ons team noemen? Gewoon GSV, of GSV Groningen, andere opties?

Dé GSV? 8)

Ga jij ook lopen sipko?

Martijn schreef: Ga jij ook lopen sipko?

wil wel... amar als het goed is ben ik dan op stage :(

als je op stage bent kun je toch wel een keer een dag vrij krijgen?

Machteld schreef: Ik ben bezig met het invoeren van het opgaveformulier, hoe zullen we ons team noemen? Gewoon GSV, of GSV Groningen, andere opties?

In '99 heette het team gewoon 'GSV'. Al is het niet bijster origineel...

Ik vind het prima om het team gewoon 'GSV' te noemen.

Over of er nog plaatsen vrij zijn, we hebben in ieder geval nog reserves nodig, aangezien ervaring leert dat er op het laatst nog (veel) mensen uitvallen.

Binnenkort zal er een datum geprikt worden waarop we met zn allen bij elkaar komen om te beslissen wie in eerste instantie als reserves staan en de financiele kant (oa inschrijfgeld, vervoer, eten en drinken, etc moeten betaald worden)

Martijn schreef: als je op stage bent kun je toch wel een keer een dag vrij krijgen?

ja wie weet, kan het altijd proberen ... ik zeg... VDV ook op de lijst :D (reserve dan maar)

Er zijn 17 heren en 8 dames nodig, ik heb de volgende mensen genoteerd
@ HP: zijn er nog mensen die zich via de mail hebben opgegeven?

Ik heb in eerste instantie de mensen die zich als eerste opgegeven hebben als lopers genoteerd en de laatsten als reserves, hierover gaan we nog overleggen bij de eerste bijeenkomst.

Heren:
1 Martin
2 Robbert
3 Roelof
4 Breunis
5 Matthijs F
6 Dick B
7 Arnold
8 Koos
9 Jaap
10 Harmen
11 Simon
12 Wim
13 Rene
14 Albert-Jan
15 Bert-Jan
16 Thomas
17 Rinze

Gerard (res)
Wouter L (res)
Sipko-Jan (res)
Martijn (res)
Joric (res)

Dames:
1 Joanne vd K
2 Tanja
3 Joanne vd Z
4 Hinke v P
5 Maartje S
6 Ellen
7 Karine
8 Annerieke

Liesbeth H (res)
Sjoerdtje (res)

Er moeten in ieder geval nog een aantal vrouwelijke reserves bij!!
Ben ik nog mensen vergeten

Zet ook mij maar op de reservelijst, lijkt me leuk om mee te doen!

hoi
ja je bent mensen vergeten! ik joanne van de kamp, had me als een van de eerste dames opgegeven, ikwil echt mee doen!
als we bijelkaar komen, kun je dan ook een mail sturen? ik kom niet geregeld op het forum.

Machteld schreef: Ik ben bezig met het invoeren van het opgaveformulier, hoe zullen we ons team noemen? Gewoon GSV, of GSV Groningen, andere opties?

ik ben voor "Gewoon GSV".... (dus niet gewoon "GSV" )

thof woord eigenlijk, gewoon

Gloeiende gloeiende, ben ik even één maandje niet op het forum geweest gaan jullie het over dit soort dingen hebben.
Heb net de spac een mailtje gestuurd. Ben als het effe kan van de partij, liever op de lange afstanden dan op de korte.
Misschien een ideetje om er d.m.v. een facgroep wat avonden over te kletsen en te trainen? Samen leiden Rob?

facgroep=dispuut,

sjorry!

Joric schreef: Gloeiende gloeiende, ben ik even één maandje niet op het forum geweest gaan jullie het over dit soort dingen hebben.

één maandje maar? Ik had je der inderdaad even attent op moeten maken.

Joric schreef: Heb net de spac een mailtje gestuurd. Ben als het effe kan van de partij, liever op de lange afstanden dan op de korte.

Je kunt misschien beter een mailtje sturen naar Machteld, alhoewel ze dit nu toch al gelezen heeft denk ik.

Joric schreef: Misschien een ideetje om er d.m.v. een DISPUUT wat avonden over te kletsen en te trainen? Samen leiden Rob?

Uhm dat was wel de bedoeling voor dit jaar hè. Alleen heb ik het niet opgegeven omdat ik niet op de geschikte locatie woon vooor die activiteit. Maar het is misschien inderdaad wel leuk om een hardloop of batavieren dispuut te starten. Dan kunnen we dingen doorspreken en trainen en iedereen kan altijd op die dinsdagavonden dan. Alleen moeten we dat even in overleg regelen met ons aller ploegleider Machteld.

Robbert schreef: Uhm dat was wel de bedoeling voor dit jaar hè. Alleen heb ik het niet opgegeven omdat ik niet op de geschikte locatie woon vooor die activiteit. bla bla....

makelijk hoor, alsof je in de stad niet kunt rennen...
hardloop dispuut lijkt me mooi, Bata44race gaat me denk ik iets te ver, zo lekker gaat het ook weer niet dat lopen. en Joric, zorg jij nou maar dat je weer kunt lopen zonder met je been te trekken..

Mensen die nog graag mee willen doen kunnen zich opgeven bij mij (of in dit topic aangeven). Inmiddels heb ik de deelnamelijst ook aangepast (), klopt het nog niet, geef het dan zsm door!

Dit is het mailtje wat verstuurd is (mensen die nog niet zeker weten of ze mee willen doen, kunnen natuurlijk gewoon langskomen op 8dec, wel graag van tevoren bij mij opgeven):

Ploegleider schreef: Dag Batavieren! Leuk dat jullie je allemaal zo enthousiast hebben aangemeld! Ik ga er vanuit dat jullie al volop aan het trainen zijn. Wel zijn er nog een aantal puntjes die vooraf besproken moeten worden, daarom stel ik voor om op woensdag 8 dec 20.45u een ‘vergadering’ te houden onder het genot van een drankje. Dit zal plaats vinden bij mij thuis (J.A. Feithstraat 26) Mocht je in deze mailing-list staan, maar NIET willen deelnemen aan de Batavierenrace wil je dat dan zsm doorgeven?! Een aantal punten die in eerste instantie besproken moeten worden: - Kosten: Inschrijfgeld, ca. E13,- pp Busbonnen (om naar het (her)startpunt gebracht te worden door de organisatie), ca. E3,60 pp Een busje dat gehuurd/geleend wordt (incl. benzinekosten), om de lopers bij het juiste afwisselpunt af te zetten Eten en drinken voor onderweg - Slaapplaats: Sporthal Tentjes Familie/vrienden/kennissen - Vervoersmogelijkheden: ’GSV-bus’ (extra kosten) OV Auto - Reserves: Overleg wie in eerste instantie als reserve wil staan, gaan we selecteren dmv een ‘kwalificatie’, of wie het eerst komt wie het eerst maalt, etc. - Shirtjes/sponsoring: Hoe wordt er over gedacht om shirtjes/polo’s te laten bedrukken en hoeveel mag dit kosten? - Gezamelijke training: Is hier animo voor, zo ja, hoe gaan we dat inrichten? - Andere punten? Ik heb in eerste instantie de mensen die zich als eerste opgegeven hebben als lopers genoteerd en de laatsten als reserves, hierover gaan we nog overleggen bij de eerste bijeenkomst. Heren: 1 Martin 2 Robbert 3 Roelof 4Breunis 5 Matthijs F 6 Dick B 7 Arnold 8 Koos 9 Jaap 10 Harmen 11 Simon 12 Wim 13 Rene 14 Albert-Jan 15 Bert-Jan 16 Thomas 17 Rinze Dames: 1 Joanne vd K 2 Tanja 3 Joanne vd Z 4 Hinke v P 5 Maartje S 6 Ellen 7 Karine 8 Annerieke ------------------------------------------------------------------------------------- Reserves Heren: 1 Gerard 2 Wouter L 3 Sipko-Jan 4 Martijn 5 Joric Reserves Dames: 1 Liesbeth H 2 Sjoerdtje 3 4 5 Dit even in het kort over de Batavierenrace, zijn er nog vragen/opmerkingen, dan kun je natuurlijk altijd mailen of bellen! Ik hoop jullie in ieder geval 8 december te zien! Mocht je niet kunnen graag even afmelden via mail of 06 14 32 31 44 Groeten, Machteld

punt een zet asjeblieft joric niet bij de reserves maar laat die vent de eerste 40 kilometer maar lopen, dan ben je tenminste lekker endje weg en wil toch niemand lopen zio vroeg in de ochtend. verder wil ik graag noortje opgeven als reserve ( maar die post nooit vandaar)
en verder vind ik dat er ook een ploegleider dus machteld even een brommertje moet lenen zodat ze de hele weg mee kan rijden met de lopers om ze met een megafoon vooruit te schreeuwen.

Ik fiets de hele weg al mee, dus dat betekend 15u achter elkaar :?

En in eerste instantie worden de mensen die zich als laatste hebben opgegeven bij de reserves gezet, dus vandaar, maar daar wordt nog over vergadert.....