Skippy schreef: ik heb bericht gehad dat ik moest lopen.. meer nog niet. Verder eheb ik vernomen dat ik in etappe 8 wordt ingedeeld... volgende morgen weer vroeg naar groningen. doen mensen belijdenis :roll:

heej ben k dan ook al ingedeeld? nog niets gehoord

TanjaNee schreef: Heeft iedereen al een mailtje gehad? ik niet... :cry: Het geld is al wel van m'n rekening afgeschreven. Zijn de afstanden trouwens al verdeeld?

Ik heb een mail gestuurd, maar ik denk dat je emailbox vol zat, want ik heb em wel 10x verstuurd en uiteindelijk maar opgegeven..... In dit mailtje stonden de afstanden en ik heb inmiddels bijna iedereen ingedeeld.

Verder ga ik deze week alle kosten berekenen, dus dan horen jullie nog hoeveel geld het jullie nog gaat kosten, ik doe mijn best om het zo goedkoop mogelijk te houden... ik begrijp trouwens niet waarom de spac heeft geschreven dat het iedereen maar 10euro gaat kosten.....

ik heb neits van de spac gezien,.. of niet willen zien, want volgens mij was jij degene die over de batavierenrace ging en niet zij :)

maar ik kijk er naar uit. Ik zie wel hoe het gaat lopen en ik kijk niet op een paar euro meer of minder... dit is een happening die ik graag een keer heb meegemaakt!!!

Ik ga dinsdag beginnen met hardlopen (beter gezegd,.. weer oppikken)
eens in de twee dagen is mijn streven. en dan begin ik uiteraard wel vrij rustig!

Skippy schreef: maar ik kijk er naar uit. Ik zie wel hoe het gaat lopen en ik kijk niet op een paar euro meer of minder... dit is een happening die ik graag een keer heb meegemaakt!!!

daar ben ik het mee eens, dus wat mij betreft is het ook niet heel erg als t duurder wordt. als t maar niet in de heleboeltientallen euro's loopt.

Mag ik misschien ook weten welke afstand en hoe laat ik moet lopen?? :lol:

ik moet de 8e etappe doen.. heb ook ggen flauw idee hoe laat dat is.

Ben de 22e mooi vrij van werk... dus heb de hele dag om voor te bereiden!

TanjaNee schreef: Mag ik misschien ook weten welke afstand en hoe laat ik moet lopen?? :lol:

ik ook?

Als je op http://www.batavierenrace.nl/meedoen/pr ... appes.html kijkt kun je zien welke etappe wanneer gelopen wordt en welke afstand het is.
De 8e bijv is 8,6 kilometer, vlak en verhard en valt nog net in de nachtploeg. Mazzel want dan loop je met een beetje geluk in de opkomende zon. Is ook wel eens leuk...

cool... weer een ervaring rijker :)

[quote=">>>>>>>JORIC<<<<<<<"][/quote]

waaat joric op t forum! dan is t wel echt interessant...

Ja, ook ik ben wel benieuwd hoe de etappes zijn inmiddels zijn ingedeeld. Dan kan ik me, en de rest natuurlijk ook, daarop instellen en daarop gaan trainen! Is iedereen verder al met trainen bezig???

Ik zal zsm de indeling voor de afstanden op internet/mail zetten, maar ben nu druk bezig met de financien, dit is ingewikkelder dan eerder verwacht...., hierover kunnen jullie binnenkort een mail tegemoet zien.

Verder voor al jullie vragen, tijdstippen van de etappes en dergelijke kun je het beste kijken op www.batavierenrace.nl

@skippy: kijk maar es naar de eerste post in dit topic... :wink:

ehm tja ik zie het!!!

maare... ik heb ff gezocht op die sait... kan nie zien hoe laat ie precies begint... is dat niet om twaalf uur? :)

Even heel snel voordat ik moet werken:

Er moeten slaapplaatsen gereserveerd worden voor de sporthal! Dit moet voor 16 maart gebeuren (kreeg de mail gisteren pas....)

  • De camping is GRATIS, hoef je niet voor te reserveren.
  • De sporthal kost E1,50 voor 1 nacht en E2,50 voor 2 nachten.

Ik raad iedereen aan om zélf een slaapplaats te zoeken, of een tentje mee te nemen. Er zijn nog weinig mensen die aangegeven hebben slaapplekken te kunnen regelen. Het lijkt mij het handigst als iedereen onderling slaapplekken regelt.

Voor mensen die GEEN slaapplekken hebben kunnen regelen wil ik vragen of je vóór komende zondag wil doorgeven voor hoeveel nachten je slaapplaatsen nodig hebt. Ook wil ik jullie vragen om direct de benodigde kosten over te maken naar: 47.17.99.564 tnv M.L. Noordveld te Groningen. Niet betaald/doorgegeven betekend geen slaapplek!

Dit is de info die op de site staat:
Vrijdag Voor ochtend- en middagploeg (zaterdag in een tent of elders)
(Toegang tussen vrijdag 19:30 uur en zaterdag 09:00 uur)

Zaterdag Voor nachtploeg
(Toegang tussen zaterdag 06:00 uur en zondag 10:00 uur)

Weekend Voor ochtend- en middagploeg
(Toegang tussen vrijdag 19:30 uur en zondag 10:00 uur)

Vanmiddag zet ik de afstanden op het net, zodat jullie kunnen bekijken hoeveel nachten je blijft slapen. Hier wordt ook nog een mail over gestuurd!

als ik het goed begrijp zijn de slaapplekke alleen voor in enschede? Of ook voor de nachtploeg die begint in Nijmegen?

Anders is het misschien wel fijn om een slaapplekkie te hebben voor de vrijdagnacht in Nijmegen! :P

Ik neem een tentje mee. Het is een driepersoonstent, dus er kunnen nog twee mensen bij in (voor nood)! :wink:
En als ik het dan goed begrijp, hoef ik dus verder geen kosten te betalen voor de overnachting toch?

Hier de indeling van de afstanden:

Nachtploeg

  1. Dames 3,2 km vlak, verhard Sjoerdtje
  2. Heren 7,0 km stijgend en dalend, vlak, verhard Wim
  3. Heren 7,9 km vlak, verhard Arnold
  4. Heren 11,9 km vlak, verhard Joric
  5. Heren 10,2 km 1 klim dijk op, verhard Wouter
  6. Dames 6,4 km stijgend en dalend: brug, verhard Maartje S.
  7. Heren 7,3 km vlak, verhard Robbert
  8. Heren 8,6 km vlak, verhard Sipko Jan
  9. Heren 7,4 km vlak, verhard Bert Jan

Ochtendploeg

  1. Heren 6,4 km vlak, verhard Simon
  2. Dames 3,4 km vlak, 1,3 km onverhard Karine
  3. Dames 6,3 km vlak, 1,7 km onverhard Hinke
  4. Dames 5,1 km vlak, 0,4 km onverhard Joanne vd K
  5. Heren 7,9 km vlak, 0,5 km onverhard Dick B
  6. Heren 8,0 km vlak, 1,7 km onverhard Jaap16. Heren 8,0 km vlak, 0,7 km onverhard Harmen
  7. Dames 3,5 km vlak, 1,2 km onverhard Joanne vd Z

Middagploeg

  1. Heren 4,6 km stijgend en dalend, 3,1 km onverhard Rinze
  2. Heren 9,4 km vlak, verhard René
  3. Heren 11,4 km vlak, verhard Albert Jan
  4. Heren 8,5 km vlak, verhard Matthijs F
  5. Dames 7,9 km vlak, 0,5 km onverhard Tanja
  6. Heren 9,8 km vlak, 0,7 km onverhard Roelof
  7. Dames 8,2 km vlak, 1,5 km onverhard Ellen
  8. Heren 8,2 km vlak, 1,5 km onverhard Breunis

Mooi werk Machteld! Ik moet nog loopschoenen :oops: , deze week ga ik ze kopen. Wie weet een goed adres?

Nachtploeg:

Enschede – Dinxperlo

Met de bus van Dinxperlo naar Enschede: E3,60 p.p. (totaal 9 personen = E32,40)

Wil je hierna blijven slapen in Enschede? Reserveren voor 1 nacht!
Hele weekend blijven slapen in Enschede? Reserveren voor 2 nachten!

Kosten:
• Indien geen slaapplaats nodig E3,60 (bus)
• 1 nacht slapen in Enschede: E3,60 (bus) + E1,50 = E5,10
• 2 nachten slapen in Enschede: E3,60(bus) + E2,50= E6,10

Ochtendploeg:

Dinxperlo – Barchem

Bus van Enschede naar Dinxperlo: E3,60 p.p. (voor alle mensen die vanuit Enschede komen)
De mensen die in Dinxperlo slapen hoeven alleen een buskaart voor de terugreis naar Enschede.

Slaapplek nodig in Dinxperlo? Gratis

Eventueel kun je blijven slapen in Enschede, maar dit is niet aan te raden, aangezien je dan én een slaapplek én een buskaart nodig hebt. De buskaarten zijn met name bedoeld voor mensen die een slaapplek hebben in Enschede.

Bus van Barchem – Enschede: E3,60 p.p. (totaal 8 personen = E28,80)

Kosten:
• Indien geen slaapplaats nodig E3,60 + E3,60 = E7,20
• 1 nacht slapen in Dinxperlo: E3,60
• 1 nacht slapen in Dinxperlo, en 1 nacht in Enschede: E1,50 + E3,60 = E5,10
• 1 nacht slapen in Enschede: E1,50 + E3,60 + E3,60 = E8,80 (af te raden!)
• 2 nachten slapen in Enschede: E2,50 + E3,60 + E3,60 = E9,80 (af te raden!)

Middagploeg:

Barchem – Nijmegen

Bus van Enschede naar Barchem: E3,60 p.p. (geen overnachtingsmogelijkheid in Barchem, dus totaal 8 personen = E28,80).

Bus van Barchem naar Enschede: E3,60 p.p. (totaal 8 personen = E28,80)

Kosten:
• Indien geen slaapplaats nodig: E3,60 + E3,60 = E7,20
• 1 nacht slapen in Enschede: E3,60 + E3,60 + E1,50 = E8,70
• 2 nachten slapen in Enschede: E3,60 + E3,60 + E2,50 = E9,70

Iedereen graag z.s.m. doorgeven of je een slaapplek nodig hebt en waar je dan wilt slapen. Dan kan ik ook doorgeven hoeveel buskaarten ik nodig heb. Ook graag doorgeven wélke nacht je wilt blijven slapen, de 1e of de 2e.

Ochtendploeg: mensen die vanuit Enschede de bus moeten hebben naar Dinxperlo moeten dit zélf doorgeven!

Alle mensen uit de nachtploeg betalen dus (zonder slaapplaats): E3,60
Alle mensen uit de ochtendploeg betalen dus (zonder slaapplaats): E7,20
Alle mensen uit de middagploeg betalen dus (zonder slaapplaats): E7,20

Graag wil ik (vóór komende zondag) van iedereen weten waar je slaapt en hoeveel buskaarten je nodig hebt. Dan kan ik berekenen hoeveel iedereen moet overmaken.

@ Tanja: ik heb net een mail gestuurd, maar die krijg ik aldoor weer terug, er staat vrijwel dezelfde info in als op gsvnet, maar als je mailbox leeg is en je wilt em nog hoor ik het wel!