Komende dinsdagen staan Robert en ik om 17:00 in Vinkhuizen om onze rondjes te lopen. Dus als je alvast wilt beginnen met je training kan je gerust aansluiten. We zullen echter niet op iedereen gaan wachten tot hij of zij er is. 17:00 vertrekken we, niet eerder niet later.

Komen er ook nog training voor mensen die niet in vinkhuizen wonen?
Of moet dit op eigen initiatief?

Hardlopen naar Vinkhuizen, prima training

Wiebe95 schreef: Komen er ook nog training voor mensen die niet in vinkhuizen wonen? Of moet dit op eigen initiatief?

Heel veel mensen hebben hierna BK in vinkhuizen. Diegene heeft dan wel een douche waar je vervolgens kan gaan douchen. En anders kan je altijd douchen bij Ben en daarna naar BK

Paula Lunenborg
robert8701 schreef: heeft iemand een scanner? de organisatie heeft besloten dat het inschrijfformulier ingescanned en upgeload moet worden. Verder zijn we al wel ingeschreven en is dit dus een formaliteit

Ik heb een scanner. Moet dit nog? Ik hoor t wel Joee!

Paula Lunenborg schreef:
robert8701 schreef: heeft iemand een scanner? de organisatie heeft besloten dat het inschrijfformulier ingescanned en upgeload moet worden. Verder zijn we al wel ingeschreven en is dit dus een formaliteit

Ik heb een scanner. Moet dit nog? Ik hoor t wel Joee!

Nee hoor het is al geregeld. Wel moet iedereen als de sodemieter zijn hardloopschoenen gaan zoeken en om 17u00 melden bij het oranjehuys om rondjes van 1,5 kilometer te gaan lopen.

Dinsdag is er ook weer een training. Heel praktisch is dit voor BK aan, je kan dan om 17u00 hardlopen en vervolgens door naar bk.

Hier alvast de smoesjes weerleggen:

Ik woon niet in vinkhuizen, dus ik vind het te ver

Er zijn volgens de laatste telling tenminste 10 GSVers die een huis met een douche in vinkhuizen hebben, wanneer je het niet zelf durft te vragen aan deze mensen kan je altijd 1 van de ploegleiders bellen om te vragen of hij dat voor je wil doen. Het best is om de assistent ploegleider te bellen, die woont namelijk zelf ook in vinkhuizen.

Ik heb een hele slechte conditie, kan het niveau dus niet aan

Wanneer je nu al niet 1 kilometer kan wandelen kom je inderdaad niet in aanmerking voor een plek in het BATA team. Uw ploegleiders passen voor de rest het trainingsprogramma volledig aan op de groep lopers die zich melden bij de gele flat/het oranjehuys. Er zijn voor iedere week ten minste 3 trainingen voorbereidt dus we kunnen ter plekke kiezen wat we gaan doen. Laat die voorbereiding niet voor niks zijn en kom dus ook.

Ik train wel alleen

Dit kan heel goed werken. Maar ervaring leert dat men sneller een training overslaat als er niet zoveel van diegene verwacht wordt. Meld je dus vooral aan voor de groepstraining en ga lekker op een andere dag voor jezelf lopen. Hiermee steun je het teamgevoel en denk je minder snel, oké ik sla wel over.

Kom dus vooral naar de trainingen op zowel dinsdag als donderdag om goed aan de BATA te beginnen. Dat is voor iedereen beter.

Amicaliter,
Namens uw ploegleiding

Robert Modderman
ploegleider 2014

Edit; deze link was ik vergeten: http://www.wanneerisdebata.nl/

Paula Lunenborg

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit. Ik wilde vet graag mee doen; maar het is op 10 mei! Dan heb ik een bruiloft :( / :) Balen, balen, balen.

Volgende week dinsdag om 1700 zal er in vinkhuizen getraind worden en deze training gaan we rondjes van een kilometer lopen en tijden meten. Dit zal tevens een mogelijkheid zijn om je te verzekeren van een plaats in het team wij willen namelijk een team binnenkort samenstellen zodat wij busbonnen kunnen bestellen. Allemaal bij wezen dus als je mee wilt doen met de Batavierenrace. Er is ook geen bk dus dat kan geen smoes wezen.

Is er weer training morgen? Zo ja, is dat weer 17u? En waar?

Ploegleiders zijn op wintersport, dus ik denk dat je zelf moet gaan trainen...

En deze week?

Op dit moment is dit de voorlopige ploegindeling voor de batavierenrace.

En zou iemand van de webcie de titel van dit topic even in 2014 kunnen veranderen?

Ploegleiders bedankt!

Het blijft toch één van de mooiste weekenden van de GSV! GSV, het weer en ploegleiders, bedankt!

EliseReinders

Jaaaaaa donder mooi! Bedankt Robert en Ben!!