Gewoon in het algemeen: heb je ook een functieomschrijving voor ploegleider? Krijgt die bijvoorbeeld op zijn flikker als Koos een vrouwenafstand gaat lopen?

Hey Hallo! Wat een goed idee! Ik doe ook mee!
Ga nu gelijk maar ff een rondje noorderplantsoen

ik ben niet zo goed in hardlopen vrees ik, maar het lijkt me wel leuk. Help! Wat moet ik nou?

Trainen...

cool, ik ben van de partij.....! afgelopen week al 4x hardgelopen....oftewel de training is begonnen;) dit is trouwens joanne vd zee

Lijkt me ook wel tof, maar ik heb zeker wel looptraining nodig. Misschien een keertje een cursus bij de aclo doen.

als we te weinig vrouwen hebben, ga ik wel als vrouw

k ga vast mn benen scheren

dat deed je al kuijsten...

Je mag mee als vrouw Kuijsten, maar dan scheer ik je benen :twisted:

En Hinke, omdat je momenteel wat sneller kunt lopen dan Jos ben je nog niet zomaar geschikt voor de Arabierenrace hoor...

krakrak schreef: dat deed je al kuijsten...

oja, is waar ook

wel mooi he

wie gaat er ff een vinkhuizen-loopschema opzetten?

Je mag mee als vrouw Kuijsten, maar dan scheer ik je benen :twisted:

En Hinke, omdat je momenteel wat sneller kunt lopen dan Jos ben je nog niet zomaar geschikt voor de Arabierenrace hoor...

Die batavierenrace lijkt me ook wel mooi, en mijn conditie is beresterk, dat moet dus geen probleem zijn.

Ik wil ook graag meedoen. Ik ben alleen geen lid meer....... maar aangezien ik ontzettend kan hardlopen zou ik me maar mee laten doen... Ik ben ook nog maar net geen lid meer, dussss
aangezien dit de eerste keer is dat ik post, ik ben hinke van popta

he koos voelde je die post van hinke aankomen ofzo??

Goed idee!! Loop graag ook een stukje!

Ja! Ik doe ook mee!

oi, oi, wil mijn conditie ook wel weer verbeteren (was vroeger is goede staat..). Maar t lijkt mij bovenal tof om mee te doen.
Dus bij dezen...

Hé, waar was iedereen zonet met trainen...?

Ik tel 14 heren en 6 dames die zich opgegeven hebben? En dat moeten 17 resp. 8 worden, moet lukken toch?

beuzzie schreef: wie gaat er ff een vinkhuizen-loopschema opzetten?

dit is een leuk rondje om mee te beginnen:

Totale afstand is 4,05 km.
Als beginnende loper na elke 3 á 5 minuten hardlopen even 2 minuten wandelen. Langzamerhand kun je langere stukken hardlopen. Als het even kan 2x (of 3x) per week oefenen, dan ga je echt vooruit. En koop goeie schoenen natuurlijk ter bescherming van je knieën en je rug.

(@Ellen: jaja vroeger was je echt heel goed - we geloven je)

Mag ik ploegleider worden?? :D