Als je een beetje snugger bent zet je die kerel er toch in, want afgelopen jaar heeft hij toch zo'n 200 punten bij elkaar gesprokkeld, terwijl hij ook een behoorlijke tijd afwezig was.
Dat noem ik gewoon een gemiste kans, als je hem buitenspel zet, maar ieder het eigen off course

Dat is misschien wel zo, maar stel: je neemt Van der Vaart en dat compenseer je met twee goedkope spelers. Dan ben je 3,5 miljoen kwijt. Voor dat bedrag kun je drie prima voetballers krijgen die samen echt wel meer punten dan die ene topper bij elkaar sprokkelen... Dus ik weet niet of het een gemiste kans is om een Kezman of Van der Vaart niet in te zetten.

K%S schreef: Dat is misschien wel zo, maar stel: je neemt Van der Vaart en dat compenseer je met twee goedkope spelers. Dan ben je 3,5 miljoen kwijt. Voor dat bedrag kun je drie prima voetballers krijgen die samen echt wel meer punten dan die ene topper bij elkaar sprokkelen... Dus ik weet niet of het een gemiste kans is om een Kezman of Van der Vaart niet in te zetten.

Dan zou ik zeggen, kies dit jaar voor van der Vaart. Hij gaat dit jaar namelijk meer scoren dan Kezman!!

The Master schreef: Dan zou ik zeggen, kies dit jaar voor van der Vaart. Hij gaat dit jaar namelijk meer scoren dan Kezman!!

Whahahahahaha :) laat me niet lachen,... kratje bier van niet??? :)

Skippy schreef:
The Master schreef: Dan zou ik zeggen, kies dit jaar voor van der Vaart. Hij gaat dit jaar namelijk meer scoren dan Kezman!!

Whahahahahaha :) laat me niet lachen,... kratje bier van niet??? :)

Misschien krijg je me nog wel zover!! :twisted:

Kom op mensen, er zijn toch nog wel meer voetballiefhebbers dan de 18 die zich tot nu toe aangemeld hebben!!! :P
Als je niet meedoet aan coach van het jaar, wil ik je de rest van het jaar ook niet horen praten over voetbal :wink: Nu heb je de kans om te laten zien dat je er verstand van hebt! of niet :wink: Dus doe je best en stel voor donderdag je team op.

Nr_6 schreef: Kom op mensen, er zijn toch nog wel meer voetballiefhebbers dan de 18 die zich tot nu toe aangemeld hebben!!! :P Als je niet meedoet aan coach van het jaar, wil ik je de rest van het jaar ook niet horen praten over voetbal :wink: Nu heb je de kans om te laten zien dat je er verstand van hebt! of niet :wink: Dus doe je best en stel voor donderdag je team op.

Dit is goede promotie, ga zo door. Nu heeft zich trainer Sjakie aangemeld, wie is dit??? Een GSV'er???? Dat is dus nummertje 19 als het goed is. Op de eerste pagina staat een sub-league met 30 personen, dat moet ons toch ook lukken :!: :!: :?:

sjakie zou kleiker kunnen zijn, weet alleen niet zeker natuurlijk.

Nr_6 schreef: sjakie zou kleiker kunnen zijn, weet alleen niet zeker natuurlijk.

Ik voeg wel toe, als het moet kan ik het altijd nog veranderen.

kleiker woont in Nieuwegein, dus volgens mij klopt het wel

The Master schreef: Dat is dus nummertje 19 als het goed is. Op de eerste pagina staat een sub-league met 30 personen, dat moet ons toch ook lukken :!: :!: :?:

het forum heeft 337 geregistreerde gebruikers.....
de grootste subleague telt op dit moment 307 leden, dat moet ons dan toch ook lukken :!: :!: :?: :D

Nr_6 schreef: kleiker woont in Nieuwegein, dus volgens mij klopt het wel

Dat is Kleiker inderdaad, ik heb ook even wat mensen aangespoord om mee te doen.

Goedzo, maar d'er is nog plek voor genoeg andere deelnemers dus meldt je aan!!

Enne Steven kan je niet wat van die Le Cercle lui ook bij ons mee laten doen :) Enne Kramer, je zegt 'meerdere' mensen, Kleiker was dus de enige die aan je oproep heeft voldaan....

Pieter schreef: Enne Kramer, je zegt 'meerdere' mensen, Kleiker was dus de enige die aan je oproep heeft voldaan....

Zei ik 'meerdere'? Je moet me geen woorden in de mond leggen, Bezem! Maar tot nog toe is Kleiker inderdaad de enige. Ik ga nog even extra reclame maken.

Ik heb me ook aangemeld, nu nog een team..

Pieter schreef: Goedzo, maar d'er is nog plek voor genoeg andere deelnemers dus meldt je aan!! Enne Steven kan je niet wat van die Le Cercle lui ook bij ons mee laten doen :)

ik heb ze gevraagd, dus ze weten ervan. it's up to them.... :roll:

Mol.
Ik heb ook een team aangemeld, kun je me even apsekteren?
Mijn teamnaam is Bosbos (je moet toch wat).

Rem schreef: Mol. Ik heb ook een team aangemeld, kun je me even apsekteren? Mijn teamnaam is Bosbos (je moet toch wat).

Jouw team en coach Bertje zijn nummertje 21 en 22!!

The Master schreef: Jouw team en coach Bertje zijn nummertje 21 en 22!!

Bertje is Cor Knoop.

Mol, ik heb me ook aangemeld...