Ik zal eens oveleggen met de kerels hier hoe we dat gaan aanpakken.

Ik ben gaarne van de partij. Kan het begin december?

De te spelen games lijken me ook vrij belangrijk. Iemand nog iets nieuws? Wouter L. had het over Rainbow six. Zelf probeer ik Max Payne en Call of duty te ´bemachtigen´.

@ Loewie

Het wordt volgens mij de kerstvakantie.

Ik zal voor die tijd nog even wat geheugen kopen 8) .

Klopt wordt wel kerstvakantie. Daarnaast zal ik proberen dit weekend een datum op dit furom te knallen en dan kan de daadwerkelijke voorinschrijving plaatsvinden. Ik heb al heel wat enthousiastelingen gehoord! :)

Voorinschrijving zei je?
Ik reserveer vast 4 plekjes. Thx.

Skippy schreef: Klopt wordt wel kerstvakantie. Daarnaast zal ik proberen dit weekend een datum op dit furom te knallen en dan kan de daadwerkelijke inschrijving plaatsvinden. Ik heb al heel wat enthousiastelingen gehoord! :)
Skippy schreef: [..]

In de kerstvakantie zei je? Is toch mooi om ff te weten :) Volgens mij hebben we plaats voor maximaal 10 mensen.

Tommy schreef: [..] In de kerstvakantie zei je? Is toch mooi om ff te weten :) Volgens mij hebben we plaats voor maximaal 10 mensen.

Lul koek,... volgens mij hebben we het de vorige keer met 16 gedaan hier :)

Niet helemaal off-topic: Loewie, hier ligt nog een hub met toebehoren voor je klaar.

I know, nog vrijwilligers in de buurt die voor koerier willen spelen ? :D

Het liefst de VAN-party niet plannen rond 18-20 dec. Dan ben ik er niet. Als het niet anders kan, kan het natuurlijk niet anders..

Skippy schreef: [..] l*l koek,... volgens mij hebben we het de vorige keer met 16 gedaan hier :)

Nou volgens mij kan je en niet tellen en niet typen het is vorige!!! keer

Ik kan prima tellen en typen er staat ook vorige!!! :) Ohja,.. ik bedoelde wel de laatste keer dat het hier was he :) en het waren er 16! 12 in de woonkamer en 4 in de keuken. (twee rijen tafels weet je nog?)

Skippy schreef: Ik kan prima tellen en typen er staat ook vorige!!! :) Ohja,.. ik bedoelde wel de laatste keer dat het hier was he :) en het waren er 16! 12 in de woonkamer en 4 in de keuken. (twee rijen tafels weet je nog?)

Prutser! :? een beetje je post veranderen en dan claimen dat je ineens wel kan typen. :twisted:

Ach niet zo zeuren,.. bewijs het maar :)

Effe terug on-topic -> ik zat wel te denken aan het eerste weekend van de vakantie dus waarschijnlijk wel 18-20, maar als er ook animo is voor het laatste weekend mag dat ook. Er tussenin lijkt me niet haalbaar ivm de kerstdagen e.d.

en maandag / dinsdag 29/30 dec? iedereen zit dan i.v.m. nieuwjaar toch weer zo ongeveer terug in Grunn? das dan geen weekend, maar de meeste zijn toch vrij of werkzoekend?

Of beide weekenden ;). Hierbij wil ik ook een plekje reserveren. Wat voor netwerkkaart heb ik nodig?

Pieter schreef: en maandag / dinsdag 29/30 dec? iedereen zit dan i.v.m. nieuwjaar toch weer zo ongeveer terug in Grunn? das dan geen weekend, maar de meeste zijn toch vrij of werkzoekend?

yep, mijn pappie is dan jarig :cry: , dus doe maar het eerste weekend.

Nee dat wordt hem denk ik niet. Kan dan denk ik veel werken.... Maar we zienw el. Ik kan ook regelen dat ik dan vrij ben. Wat me ook een plan lijkt is het volgende: Als iedereen die animo heeft ff alle beschikbare dagen hier post voor een tweedaagse dan kunnen we de beste datum eruithalen!!! Idee?

Die van mij weet je en anders wil ik dat het feest afgeblazen wordt :lol:

Nou dan mag je die data van jou nog wel ff posten, please. Dan weet iedereen welke je kan. Dan hebben we een mooi overzicht!