L1Rn4urAyA7aTEe

Ikzelf doe een universitaire opleiding en heb derhalve geen herfstvakantie. De kerstvakantie ben ik hier (waarschijnlijk) wel.

Prima idee. Nu nog een datum. Iemand een suggestie (Skipstra??)?

maar je bent toch al 5de jaars inge je bent toch niet blijen zitten? kun je ook wel vakantie plannen daar is universiteit toc voor

L1Rn4urAyA7aTEe

OK, ik doe het eerste jaar van de bacheloropleiding psychologie. Daar doen ze alsof het een universitaire opleiding betreft, maar ondertussen moet je wel overal 100% aanwezig zijn (stiekem dus toch wel HBO)...

Over zitten blijven gesproken :oops:

Na de kerstvakantie kan het ook wel: ik ben de rest van het studiejaar toch vrij :shock:

Oh, ja, jullie zijn toch allemaal van die computer whizkids: als ik een XFX GEFORCE 2 MX 400 64MB TVOUT grafische kaart koop, is het dan wel een goeie??

Ingûh schreef: OK, ik doe het eerste jaar van de bacheloropleiding psychologie. Daar doen ze alsof het een universitaire opleiding betreft, maar ondertussen moet je wel overal 100% aanwezig zijn (stiekem dus toch wel HBO)... Over zitten blijven gesproken :oops: Na de kerstvakantie kan het ook wel: ik ben de rest van het studiejaar toch vrij :shock: Oh, ja, jullie zijn toch allemaal van die computer whizkids: als ik een XFX GEFORCE 2 MX 400 64MB TVOUT grafische kaart koop, is het dan wel een goeie??

dan heb je binnen gsv kringen een goede computer, bij de vorige lanparty zat er bij mij ook zo een in en zoveel verschillen onze computers niet

L1Rn4urAyA7aTEe

Kijk, eindelijk een antwoord waarmee ik iets kan... Nou nog software en klaar is Kees.

Ingûh schreef: Kijk, eindelijk een antwoord waarmee ik iets kan... Nou nog software en klaar is Kees.

je hebt meer aan een kabeltje...

Infamous angel
Ingûh schreef: Oh, ja, jullie zijn toch allemaal van die computer whizkids: als ik een XFX GEFORCE 2 MX 400 64MB TVOUT grafische kaart koop, is het dan wel een goeie??

Tsja, een goede? No offence, maar eeh.. het is niet bepaald 'state of the art' en in 3dmark 2001 SE en 3dmark 2003 haalt 'ie maar een paar honderd punten meer dan een goede, oude vertrouwde 2MX (en daar draait het eigenlijk om duizenden punten). Daarnaast is XFX een beetje een vaag merk. Maar idd, voor GSV kringen een leuk kaartje.

Is het niet eens tijd onze van-party te realiseren?

Wat dachten jullie van vrijdag 21 november? Dus over een kleine 2 week?

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik ben wel voor, maar kan niet op 21 november, een week later kan ik wel... :D
Waar is het? Als het niet in Vinkhuizen is, wordt er dan vervoer geregeld?

Als jullie eens even op de kalender kijken dan kunnen jullie zien dat er dan een Geel-winterkamp gehouden wordt. Die datum lijkt me dus niet erg geschikt.

L1Rn4urAyA7aTEe

Wie gaat er dan ook op Geel winterkamp? :shock:

Ik ben eigenlijk meer voor de kerstvakantie, dan kun je er tenminste rustig de tijd voor nemen. Anders heb ik niet zoveel zin om met mn pc te gaan slepen...

Lennert schreef: Ik ben eigenlijk meer voor de kerstvakantie, dan kun je er tenminste rustig de tijd voor nemen. Anders heb ik niet zoveel zin om met mn pc te gaan slepen...

Precies, daar is P-92 denk ik ook wel voor in :wink:

Kerstvakantie lijkt me leuk.

Kerstvakantie lijkt me fijn. Moeten we wel ff een datum afspreken,.. kan ik vrijnemen :)

Skippy schreef: Kerstvakantie lijkt me fijn. Moeten we wel ff een datum afspreken,.. kan ik vrijnemen :)

Als jullie als gastheren ( :twisted: ) nu eens een datum prikten.

Geen Probleem! Als jij voor bier zorgt! :twisted:

hij heeft vast in zijn apotheek kastje wel wat sterker spul liggen :)

L1Rn4urAyA7aTEe

Mooi, ik kan wel in de kerstvakantie. Ben dan toch de hele tijd in Groningen! :D Dus gil maar een datum!

PS: Ik lust geen bier, hebben jullie ook port of rode wijn? :roll:

Oke dan, gastheren, misschien tijd eens een lijstje op te stellen van mensen die zich officieel aangemeld hebben? Ik neem aan dat de capaciteit niet oneindig groot is bij jullie thuis... Verder wat betreft het bier en de rode wijn en/of port, dat zullen wij als deelnemers onderling even moeten regelen, naar Amerikaans principe. Als iedereen ff wat mee neemt, komt het helemaal goed. Ow ja, P92; roep ff een aantal data waarop het volgens jullie allemaal moet gaan gebeuren!