Pieter schreef: (..) En dan uiteraard maar 1 spel: CIV3 (...)

correctie: 2 spelen. C&C generals: ANIMO??

k weet alleen niet of je de 3 cds van dezelfde aankoop (>>>LEGAAL<<<)kan gebruiken.

He Wouter, is je toetsenbord kapot ofzo? 8)

wat dan??

Lijkt me duidelijk, bepaalde letters komen in jouw berichtjes niet voor..

Trouwens als er allemaal van die zwaar grafische spellen gespeeld worden dan moet ik toch maar eens kijken of er meer CIV3 spelers zijn..

Meer dan Ghostrecon, Unreal en Medal of Honor wordt het hem hier niet.. :?

L1Rn4urAyA7aTEe
Skippy schreef: Je moet een netwerkkaart in je comp hebben en je snelheid moet een beetje voldoende zijn voor bepaalde spellen: Soldier of fortune,.. return to castle wolfenstein e.d. nu weet ik ook dat jij er geen houdt van snapt wat ik nu allemaal brul. Misschhien is het handig om ff iemand nar je systeem te laten kijken of je de nodige dingen in huis hebt voor de LAN-party??

AMD Duron 1300 Mhz
224 MB RAM
Netwerkkaart: volgens mij wel, weet ik niet zeker...
Windows XP

anders nog iets?

Ik mag dan wel een meisje zijn, maar ik ben nog net niet achterlijk :wink:

ghostrecon etc is ook best

Ingûh schreef:
Skippy schreef: Je moet een netwerkkaart in je comp hebben en je snelheid moet een beetje voldoende zijn voor bepaalde spellen: Soldier of fortune,.. return to castle wolfenstein e.d. nu weet ik ook dat jij er geen houdt van snapt wat ik nu allemaal brul. Misschhien is het handig om ff iemand nar je systeem te laten kijken of je de nodige dingen in huis hebt voor de LAN-party??

AMD Duron 1300 Mhz
224 MB RAM
Netwerkkaart: volgens mij wel, weet ik niet zeker...
Windows XP

anders nog iets?

Ik mag dan wel een meisje zijn, maar ik ben nog net niet achterlijk :wink:

Prima,.. dat moet lukken lijkt me.

Enne pieter,.... geen civ 3 op zo'n LAN-party, dat duurt te lang dat weet je.

L1Rn4urAyA7aTEe

civ 3 is dat zoiets als Age of Empires?

Vroeger (jaja) deed ik wel DOOM, Heretics, Duke Nukem en Wolf 3D, doen jullie ook zoiets, lijkt me cool (die eerste twee zou ik uit ethische overwegingen al niet meer spelen trouwens).

Van die shoot'em up games doen we vrij veel. Dus je kan je aardig uitleven :)

Ingûh schreef: civ 3 is dat zoiets als Age of Empires?

Idd. hetzelfde principe.

L1Rn4urAyA7aTEe

Update: ik heb even het boekje van mijn moederbord opgezocht en er blijkt inderdaad LAN on-board te zitten (10/100 Ethernet). :D

Ik heb alleen geen netwerkkabels of een HUB.

Oh, ja en die spellen zijn wel makkelijk... ik ben wel erg voor Civ 3, dat hoeft toch niet heel lang te duren?

Ehhhm,... dat durt juist erg lang. Het is en spel met een heel lange weg tot de victorie. Dat is nniet zo leuk om heel lang te spelen met een aantal mensen. Als je er slecht voor staat en je hebt weinig dan moet je vaak heel lang wachten.

L1Rn4urAyA7aTEe

Met andere woorden: je kunt niet tegen je verlies :P

Infamous angel

Dus dinsdag as. (12 aug.) komt er een LAN-party? Wie komen er allemaal? Ik weet trouwens niet of ik kom, maar ik kan iig. niet lang blijven, want ik moet de volgende dag werken. Ik laat wel weten wanneer ik wel van de party zal zijn.

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik wil wel meedoen, maar ik heb geen software (wel hardware)...

ben dan nog in alkmaar. en heb nog geen pc

Als het dinsdag a.s. al is, dan is het kort tijd. Volgens mij is de locatie nog niet eens bekend. Een aantal parties waren in het verleden geslaagd ondanks dat het in zeer korte tijd geregeld is. Maar de laatste parties moesten altijd maanden van te voren geregeld worden.

Ik hoop dat het slaagt, ik zal er niet bij zijn. Hoogstens eens langs wippen.

ff opletten paul ;) . Voor de duidelijkheid: de party zal in parel 92 plaatsvinden.

point taken.

L1Rn4urAyA7aTEe

Als we een shoot-'em-up gaan doen, mag ik van iemand dan het spel lenen? Kan ik alvast wat oefenen.